شمانیوز
شما نیوز

کانون ها پل ارتباطی بین سازمان تامین اجتماعی و بازنشستگان هستند

اولین کمیته بیمه و درمان تامین اجتماعی گیلان در سالجاری با حضور اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان استان برگزار شد.

کانون ها پل ارتباطی بین سازمان تامین اجتماعی و بازنشستگان هستند

به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این جلسه ، کانونها را بمنزله پلی ارتباطی بین سازمان و بازنشستگان برشمرد و افزود : این قشر ، انتظارات خود را در کانونها جستجو می کنند .

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با قدردانی از تلاشهای بخش درمان در ارائه خدمت به جامعه هدف بویژه مستمری بگیران ، علی الخصوص در برهه حساس شیوع ویروس کرونا به تبیین برخی آمارهای تعهداتی و محدودیتهای منابع سازمان بدنبال شکل گیری بحران کرونا پرداخت .

دکتر شهدی نژاد ، مدیردرمان تامین اجتماعی گیلان نیز در این جلسه با تشریح گزارشی ، از معاینه و ارائه خدمت به حدود 10 هزار نفر بیمار کرونایی توسط تامین اجتماعی گیلان و اخذ موافقت نامه راه اندازی بخش قلب در آینده نزدیک خبر داد و اظهار داشت : تا پایان شهریورماه تمام مطالبات مراکز طرف قرارداد را پرداخت خواهیم نمود .

اقبال بافکار رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان استان گیلان نیز در این نشست پوشش قرارداد بیمه عمر و حادثه برای حدود 190 هزار نفر از مستمری بگیران و افراد تحت پوشش و اعطای 2264 فقره وام به مستمری بگیران عضو در کانونها را از مهمترین اقدامات در سال گذشته برشمرد .

شایان ذکر است  16 کانون شهرستانی ، امور مربوط به بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی گیلان را پیگیری می کنند .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied