شمانیوز
شما نیوز

نماینده ولی فقیه در کردستان:

اختصاص به موقع اعتبارات به بیمه سلامت ضامن استمرار خدمات است

نماینده ولی فقیه در کردستان حمایت دولت و اختصاص به موقع اعتبارات به بیمه سلامت را ضامن استمرار خدمات دانست.

اختصاص به موقع اعتبارات به بیمه سلامت ضامن استمرار خدمات است

به گزارش شمانیوز به نقل از آی‌هینا؛ آیت الله سیدمحمدحسینی شاهرودی با حمایت مالی از بیماران کرونایی توسط بیمه سلامت را نمونه بارزی از خدمات شایسته و خداپسندانه خواند و بیان کرد: قطعاً ایثار و خدمات این سازمان در اذهان مردم ایران ماندگار و برگ زرینی در تاریخچه سازمان خواهد داشت.

 

نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: 90 درصد هزینه درمان بیماران کرونایی توسط بیمه سلامت در زمان بستری پرداخت می شود و این حفاظت و حمایت مالی در زمان بیماری سبب آرامش و اطمینان خاطر بیماران کرونایی و خانواده آنها شده است . در دین مبین اسلام به دستگیری افراد در زمان گرفتاری و بیماری بسیار تاکید شده است و بیمه سلامت نمونه بارز این عمل صالح است.

 

وی بیان کرد: با توجه به اینکه حدود 70 درصد از جمعیت کردستان تحت پوشش بیمه سلامت هستند و بازخورد مراجعات مردمی به این دفتر نشان از رضایت حداکثری مردم از خدمات بیمه سلامت و نظام سلامت کشوردارد، خواهان استمرار بیش از پیش این خدمات و حمایت در شرایط اقتصادی کنونی کشور خصوصا از اقشار کم درآمد و کم برخوردار استان شد.

 

آیت الله شاهرودی پرداختی های اخیر سازمان بیمه سلامت به مراکز درمانی طرف قرارداد را نتیجه تلاش شبانه روزی مدیران و مسئولان سازمان خواند و از ایثارکادر درمانی کشور چه در بخش دولتی و بخش خصوصی تشکرو قدردانی کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied