شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

تبلیغات ارزان در گوگل با تاپ ادورت

تبلیغات گوگل ارزان یکی از بهترین و به‌صرفه‌ترین روش‌های هدفمند برای جذب مشتری در حوزه‌های مختلف است. سیستم تبلیغات گوگل به گونه‌ای است که به‌منظور رضایت مشتری طراحی شده تا آنان در سریع‌ترین زمان ممکن به هدف خود برسند. یعنی زمانی که سطح امتیاز خود را در تبلیغات گوگل بالا ببرید، هزینه تبلیغ برای شما کمتر خواهد شد و شما در اولویت قرار می‌گیرید. بنابراین با افزایش امتیاز تبلیغ، هزینه‌ی آن کاهش پیدا می‌کند.

 

تبلیغات گوگل ارزان یکی از بهترین و به‌صرفه‌ترین روش‌های هدفمند برای جذب مشتری در حوزه‌های مختلف است. اما مسئله‌ی مهم این است که برای تبلیغات ارزان گوگل از چه سایتی کمک بگیریم؟ تاپ ادورت مجری برتر تبلیغات گوگل است که علاوه بر حفظ کیفیت، سفارش مشتریان را با ارزان‌ترین نرخ تبلیغات در گوگل انجام می‌دهد.شاید بپرسید که چگونه می‌توانیم تبلیغات ارزان در گوگل داشته باشیم؟ در پاسخ باید گفت سیستم تبلیغات گوگل به گونه‌ای است که به‌منظور رضایت مشتری طراحی شده تا آنان در سریع‌ترین زمان ممکن به هدف خود برسند. یعنی زمانی که سطح امتیاز خود را در تبلیغات گوگل بالا ببرید، هزینه تبلیغ برای شما کمتر خواهد شد و شما در اولویت قرار می‌گیرید. بنابراین با افزایش امتیاز تبلیغ، هزینه‌ی آن کاهش پیدا می‌کند.

 

اکنون به‌طور کلی متوجه شدید که چطور می‌توان به وسیله‌ی گوگل تبلیغات ارزان داشته باشید و درعین حال مشتریان واقعی برای کسب و کار خود جذب کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه‌ی تبلیغات گوگل ارزان در این مقاله با ما همراه باشید.

 

آیا کسب و کار اینترنتی خود را به تازگی راه اندازی کرده اید؟

 

اگر به تازگی کسب و کار اینترنتی خود را راه‌اندازی کرده‌اید، مطمئنا روش تبلیغات ارزان گوگل می تواند به شما کمک کند. این روش جز آسان‌ترین روش‌ها برای افزایش میزان فروش و جذب مشتری است. اما برای انجام آن نیاز به برنامه‌ریزی دقیق دارید تا وقت و هزینه‌تان را هدر ندهید.

بررسی کنید، تبلیغات ارزان در گوگل مناسب کسب و کار شما است یا نه.

 

2387297

 

شما در ابتدا باید هزینه‌ی دریافتی ماهانه خود را در نظر بگیرید و سپس متناسب با آن برای تبلیغات ارزان در گوگل اقدام کنید. از آنجا که  گوگل ادز برحسب دلار از شما هزینه دریافت می‌کند و روزانه قیمت دلار در کشور ما در حال افزایش است، در این لحظه شاید فکر کنید که این روش یک روش کاملاً گران و بدون نتیجه است. اما اشتباه نکنید. گوگل ادوردز که با نام تبلیغات کلیکی گوگل ادوردز نیز شناخته می شود ، به شما این امکان را می دهد که به ازای هر کلیک مشتری هزینه پرداخت ‌کنید و در قبال آن به فروش بیشتری برسید.

 

اما قبل از هر کار دو نکته را در نظر بگیرید. نکته اول بررسی وضعیت رقبای شماست. اگر رقبای شما از این روش استفاده کردند و نتیجه ایده‌آلی به دست آوردند، پس شما هم می‌توانید به درآمد خوبی برسید. نکته دوم این است که از چه شرکتی برای انجام تبلیغات گوگل استفاده کنید؟ فراموش نکنید، مهارت شرکت مجری در زمینه انجام تبلیغات بسیار اهمیت دارد.

 

تبلیغات گوگل دقیقا به چه معناست؟

 

 هنگامی که یک عبارت خاص را در صفحه‌ی گوگل جستجو می‌کنید، بعد از چند لحظه، نتایجی به شما نمایش داده می شود. برخی نتایج همراه با کلمه ads یا " تبلیغ " مشخص شده‌اند. این نتایج، تبلیغات گوگل هستند که با دیگر نتایج تفاوت دارند.

 

اما چرا تبلیغات گوگل به عنوان تبلیغات ارزان شناخته می‌شود؟ تبلیغات گوگل  نسبت به دیگر روش‌های تبلیغات متفاوت است. برای مثال، زمانی که شما یک سایت تبلیغاتی را برای اشتراک‌گذاری لینک سایت خود انتخاب می‌کنید چه کسی از سایت تبلیغاتی وارد سایت شما شود و چه هیچکس وارد سایتتان نشود فرقی ندارد، شما باید مبلغ تبلیغات را تماما پرداخت کنید. اما تبلیغات در گوگل به این صورت نیست. شما تنها به ازای هر کلیک، هزینه پرداخت می‌کنید‌.

 

چطور با گوگل ادز تبلیغ کنیم؟

 

2533542 - Copy - Copy

 

اگر تصمیم گرفته‌اید، از طریق گوگل ادز سایت خود را تبلیغ کنید، دو راه کلی بیشتر ندارید. راه اول، ارتباط با شرکت‌های تبلیغاتی گوگل و راه دوم تبلیغ کردن به صورت فردی است. اگر راه دوم را برای تبلیغ در گوگل انتخاب می‌کنید، باید دارای کارت بانکی معتبر جهت شارژ اکانت گوگل ادوردز باشید. همچنین لازم است نسبت به پنل گوگل ادز آشنایی کامل داشته باشید تا بتوانید سیستم مدیریت آن را به خوبی اداره کنید.

 

البته این نکته را هم بدانید که گوگل ادز کاربران ایرانی‌ را تحریم کرده است. ترفندهای بسیار خاصی برای دور زدن تحریم‌ها وجود دارد. اما محدودیت‌های مختلفی هم هنگام راه‌اندازی پنل مدیریت در سر راه‌تان قرار می‌گیرد که شما را با مشکلات مختلفی روبرو می‌کند. به عنوان مثال، شما نمی‌توانید ایران را به عنوان منطقه‌ی جغرافیایی برای تبلیغ گوگل ادوردز انتخاب کنید‌.

 

خیلی راحت به صفحه اول گوگل دسترسی پیدا کنید.

 

مطمئناً از اهمیت نمایش وبسایت در صفحه اول گوگل خبر دارید. با دسترسی به صفحه اول نتایج گوگل، روزانه حدود ۱۰ هزار نفر یا بیشتر وارد سایت شما می‌شوند.

اما چگونه می‌شود این حجم از بازدید را به دست آورد. برای دسترسی به صفحه‌ی اول گوگل دو راه بیشتر وجود ندارد. راه اول این است که شما با بهبود وضعیت سئوی سایت و کسب رتبه برتر نزد موتورهای جستجوگر گوگل، به صفحه اول راه پیدا ‌کنید که این روش نیاز به پروسه‌ی زمانی طولانی مدتی دارد و طی برنامه‌ریزی‌های خاص انجام می‌شود. اما روش دوم راحت‌تر است. شما خیلی سریع با تبلیغات در صفحه اول گوگل به تعداد زیادی از مشتریان و مخاطبین خود دسترسی پیدا می‌کنید.

 

فروش بیشتر با قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

 

شما با استفاده از تبلیغات در صفحه اول گوگل ترافیک ورودی سایت خود را افزایش می دهید. حال اگر سایت شما در صفحات بعدی قرار داشته باشد، مطمئنا دیده نخواهید شد. چرا که کمتر کسی وارد صفحات بعدی نتایج جستجو می‌شود‌‌. پس بدون شک با استفاده از تبلیغات در صفحه اول گوگل حضور خود را در نتایج گوگل پر رنگ‌تر می‌کنید و اسم سایت شما برای فروش بیشتر دیده خواهد شد.

2533542 - Copy (2) - Copy

 

کلام آخر

 

همانطور که مشاهده کردید تبلیغات در صفحه اول گوگل کاملا هدفمند است. چرا که آدرس سایت شما را تنها برای مشتریان به نمایش می‌گذارد و نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی بسیار هوشمندانه عمل می‌کند. اما کیفیت اجرای این تبلیغات مانند هر روش دیگر، در نتایج به دست آمده اثرگذار است. بنابراین بهتر است کار را به دست کاردان بسپارید و از تجربه و تخصص آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ بهره ببرید. شرکت تاپ ادورت می‌تواند با ارائه‌ی مشاوره‌ی رایگان، انتخاب حرفه‌ای کلمات کلیدی، سرعت عمل در اجرای تکنیک‌های تبلیغ و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، شما را در کسب یک تجربه خوشایند از تبلیغات گوگل ادوردز یاری کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied