شمانیوز
شما نیوز

روابط عمومی ماهان نت:

چطور ایده‌‌آل‌ترین اینترنت بورس را داشته باشیم؟!

بی شک داشتن اینترنت با کیفیت مناسب برای کاربران بورس اهمیت بسیار بالایی دارد زیرا کاربران بورس برای اینکه بتوانند سفارشات سرخطی خود را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهند به اینترنتی پرسرعت با پینگ مناسب نیاز دارند.

چطور ایده‌‌آل‌ترین اینترنت بورس را داشته باشیم؟!

بی شک داشتن اینترنت با کیفیت مناسب برای کاربران بورس اهمیت بسیار بالایی دارد زیرا کاربران بورس برای اینکه بتوانند سفارشات سرخطی خود را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهند به اینترنتی پرسرعت با پینگ مناسب نیاز دارند.

 

باتوجه به اینکه این روزها بیشتر افراد معاملات بورسی خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهند، سرعت اینترنت تاثیر به سزایی در دسترسی افراد به سامانه های آنلاین کارگزاری ها دارد. گزارشات بازار بورس حاکی از تاثیر اختلالات اینترنت در روند خرید و فروش سهام داشته است. درنتیجه دسترسی به اینترنت با سرعت مناسب و پینگ پایین نه تنها یکی از مهم‌ترین موضوعات برای کاربران کارگزاری‌های بورس است، بلکه تاثیر بسیار زیادی در موفقیت خرید و فروش سهام و پیشرفت آن دارد.

 

تاثیر سرعت اینترنت در خرید سهام بورس

استفاده از اینترنت پرسرعت، چالش های بسیاری برای کاربران کارگزاری ها ایجاد کرده است؛ برای مثال دسترسی افراد به خدمات بورس به طور چشمگیری افزایش پیدا کرده است. باتوجه به افزایش روزافزون دسترسی به اینترنت پرسرعت، رقابت در فضای بورس شدیدتر شده است. برای اینکه درک بهتری از تاثیر سرعت اینترنت  در فرآیند خرید سهام در بورس داشته باشید باید بدانید که بعد از ارسال درخواست برای خرید سهام، این درخواست از زیرساخت های متفاوتی عبور می کند تا ابتدا به کارگزاری و بعد به سرور بورس ارسال شود. برای افزایش سرعت ارسال درخواست و ثبت سفارش، می توانید از سرویس اینترنت پرسرعتی استفاده کنید تا درخواست شما را با بیشترین سرعت به کارگزاری و هسته معاملات بورس ارسال کند.

پینگ پایین نیز مانند سرعت بالا در انجام فعالیت‌های بورسی تاثیر عمده‌ای دارد. کاهش زمان وقفه یا تاخیر در ارسال درخواست و دریافت دیتا، منجر به کاهش قطع و وصلی اینترنت شده و باعث می شود از رقابت بین کاربران عقب نمانید. هرچقدر سرعت آپلود سرویس اینترنت بالاتر باشد، بر کاهش میزان پینگ تاثیر می گذارد. برنده رقابت های بورسی، کسی‌ است که اینترنت سریع‌تر و با ثبات‌تری داشته باشد. در روزهای اخیر صف های خرید و فروش سهام مختلف باعث می شود که کاربران نیاز داشته باشند در ابتدای این صفوف قرار بگیرند و اصطلاحاً سرخطی بزنند که تاثیر بالایی در افزایش سود کاربران دارد.

 

اینترنت ویژه بورس ماهان‌نت


ماهان‌نت با بیش از 15 سال تجربه در حوزه ارائه خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات، در زمینه عرضه سرویس‌های اینترنت پرسرعت خانگی و اینترنت سازمانی مانند TD-LTE، ADSL و پهنای باند اختصاصی و سرویس‌های ویژه مانند اینترنت گیمینگ، استریمینگ و فوق پرسرعت نیز فعالیت دارد.

 

khabare estekhdam (1)

 

این شرکت هم اکنون سرویس ویژه بورس را برای اولین بار در ایران با نام تجاری «ماهان بورس» راه اندازی و عرضه نموده است. برخی از ویژگی‌های اینترنت ماهان بورس عبارتند از:

  1. سرعت بسیار بالا تا 80 مگابیت در ثانیه
  2. پینگ ثابت و مناسب
  3. پشتیبانی 7*24
  4. سفارشی شده برای کاربران بورس
  5. نصب و راه‌اندازی سریع
  6. پوشش‌دهی در سراسر ایران
  7. مقرون به صرفه

 

نحوه دریافت ماهان بورس

نصب و راه‌اندازی ماهان بورس در کمتر از 48 ساعت انجام می‌شود. به همین منظور بعد از تماس با کارشناسان ماهان بورس و دریافت مشاوره رایگان، امکان سنجی و قابلیت نصب و راه‌اندازی به صورت آنلاین و در صورت نیاز حضوری انجام خواهد شد.

 

khabare estekhdam

 

ماهان نت در 1100 شهر کشور امکان ارائه سرویس ماهان بورس را دارد و این سرویس در کم تر از دو روز کاری نصب و راه اندازی خواهد. همچنین مشتری از پشتیبانی فنی شبانه روزی ماهان بورس حتی در ایام تعطیل بهره مند خواهد بود.

متقاضیان سرویس ماهان بورس همواره می توانند از طریق صفحه ماهان بورس ثبت نام کنند یا با تماس با شماره 87278-021، از مزایای دریافت مشاوره رایگان بهره مند شوند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied