شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

دانلود و تماشای قسمت 17 سریال آقازاده با کیفیت بلوری

با گذشت پخش 16 قسمت از سریال آقازاده، همینک این سریال محبوب و تماشایی در حساس ترین بخش هایش به ایستگاه هفدهم رسیده است. سایت بسیار خوب کول دانلود، قسمت های 17 و 18 و 19 آقازاده را به همراه سایر قسمت های آن برای شما فراهم کرده است.

دانلود و تماشای قسمت 17 سریال آقازاده با کیفیت بلوری

سریال آقازاده یک مجموعه درام ساده و بی پرده است که مناسبت های سیاسی و زدوبند های اقتصادی روزمره و هرآنچه که در فضای باند و باندبازی های کشور می گذرد را بیان می کند. و خب به این دلیل، بدیهی است که تا این حد هم مورد استقبال مخاطبین قرار بگیرد.

 

در قسمت شانزدهم آقازاده شاهد اتفاقات بسیاری بودیم. این اپیزود با ادامه روند توهین و تحقیرهای راضیه در زندان آغاز شد. در جایی که همبندان وی که اغلب زنان بزهکار و خلافکار بودند مدام یا با او درگیر می شدند یا به او اهانت های کلامی می کردند. حامد وثیقه سنگینی که برای آزادی راضیه بود را سرانجام مهیا می کند ولی درست در همین حال است که نیما، چک های دیگری از راضیه را رو می کند و به این ترتیب مبلغ وثیقه چندین برابر قبل می شود. چک هایی که بهرامی (وکیل نیما) در گذشته و با فریب دادن راضیه، از او به صورت چک های سپید امضا گرفته بوده. حامد در زندان به ملاقات راضیه می رود و ابراز می کند که هر طور شده وی را آزاد می کند.

 

حاج رضا نیز  بیکار نمی شیند و به ملاقات یکی از دوستان و همرزمان جبهه ای و قدیمی خود می رود که فرش فروشی دارد و در اوضاع مالی خوبی به سر می برد. او به آن ها کمک می کند و مبلغ این وثیقه را تقبل می کند. سپس راضیه از زندان آزاد شده و به منزل نیما می رود و در آن جا مشاجره و بحث و درگیری کلامی بسیار سختی را با او رقم می زند. به این ترتیب نیما نیز می فهمد که تصمیم راضیه جدی است. در ادامه که حامد به پیشواز راضیه می آید تا او را به منزل و نزد پدر و مادرش ببرد ولی او بسیار مردد است و دوست دارد که به شمال و به خانه مادربزرگش برود، چرا که از واکنش خانواده حامد واهمه دارد. ولی سرانجام به آن جا می رود و با واکنش های متفاوت و ضد و نقیضی روبرو می شود..

 

حال باید دید که در قسمت هفدهم سریال آقازاده چه اتفاقاتی می افتد. شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت 17 آقازاده به همراه همه قسمت های دیگر در وبسایت کول دانلود دعوت می نماییم. لازم به ذکر است که ترافیک و حجم دانلودی شما برای این سریال و سایر آثار سایت ما نیم بها است.

 

یث

 

 

دریافت قانونی این سریال :دانلود قسمت 17 سریال آقازاده

.

 

سریال سیاوش به تهیه کنندگی: مهدی یاری و کارگردانی: سروش محمدزاده نیز نام دیگر سریال پاییز امسال است که در حال آماده سازی برای پخش در شبکه نمایش خانگی  می باشد. لازم به ذکر است که فاز نخست فیلمبرداری این سریال در زمستان 98 و تا پیش از شیوع ویروس کرونا به وسیله نیما اقلیما کارگردانی شده بود و در فاز دوم که از خرداد امسال و پس از رفع نسبی محدودیت های کرونایی کلید خورده بود به وسیله سروش محمدزاده ساخته شده است.

 

سیاوش از جمله محصولات کمپانی سرو رسانه پارسیان می باشد که در سبک سریال های پیشین این شرکت مانند گلشیفته، ممنوعه و کرگدن می باشد. ژانر معمایی، هیجانی. علاقمندان به سریال های شبکه نمایش خانگی حتما به یاد دارند که در گذشته، سریال آسپرین نیز از همین شرکت و به همین سبک مذکور ساخته شده بود.

 

امیر جعفری , رضا کیانیان , میلاد کی مرام و محیا دهقانی در حالی بازیگران سیاوش را تشیل داده اند که در خلاصه داستان: آن آمده است که سیاوش سریالی ملودرام با رگه ‌های تند نقد اجتماعی است که با لوکیشن ‌هایی در کف جنوب شهر تهران تولید شده است و به ‌سبک بلاک ‌باسترهای هالیوودی مونتاژ شده است.

اکنون شما را به تماشای این سریال در سایت کول دانلود دعوت می نماییم.

 

دریافت قانونی: دانلود سریال سیاوش

.

7676

 

در پایان باید گفت که شما می توانید با مراجعه به سایت کول دانلود افزون بر این آثار به گنجینه ای بزرگ از محصولات روز سینما دسترسی داشته باشید. کول دانلود از به روزترین و پیشگام ترین رسانه ها در زمینه دانلود فیلم های ایرانی می باشد. همچنین در بالای منوی سایت، برای راحتی شما کاربران گرامی، گزینه سرچ وجود دارد که شما می توانید به هر فیلم دیگری که نیاز داشته باشید با یک جستجوی ساده، دسترسی داشته باشید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied