شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

فروش خودرو دست دوم در محدوده 400 میلیون

اگر در حال حاضر بودجه‌ای در حدود 400 میلیون تومان برای خرید خودرو کنار گذاشته‌اید، با این مقاله از همراه مکانیک برای انتخاب یک خودروی مناسب چهارصد میلیون تومانی همراه شوید.

فروش خودرو دست دوم در محدوده 400 میلیون

 

در ماه‌های اخیر افزایش قیمت‌های عجیبی که در بازار خودرو اتفاق افتاده است، بسیاری از خریداران را از خرید خودروی صفر کیلومتر منصرف کرده است. همین اتفاق باعث شده که دیگر بازار خرید و فروش خودرو دست دوم دست دوم جایی برای آزمون و خطا نباشد. به دلیل اینکه یک اشتباه کوچک در انتخاب می‌تواند ضررهای چند ده میلیونی را به شما تحمیل کند. از این رو انجام معامله در این بازار نیاز به تخصص ویژه و مشورت با کارشناسان کاردان دارد. اگر در حال حاضر بودجه‌ای در حدود 400 میلیون تومان برای خرید خودرو کنار گذاشته‌اید، با این مقاله از همراه مکانیک برای انتخاب یک خودروی مناسب چهارصد میلیون تومانی همراه شوید.

 

ام جی 550 اتوماتیک مدل 2010

 

ام جی شرکتی است که کار خود را از سال 1924 با مدیریت انگلیسی‌ها شروع به کار کرد. اما پس از آن چینی‌ها مالکیت شرکت را در دست گرفته و تحت نظارت انگلیسی‌ها به تولید خودرو تحت نام این برند پرداختند. ام جی 550 اتوماتیک مدل 2010 یک سدان لوکس است که توانست در بدو ورود به ایران توجه خریداران را به خود جلب کند. این خودرو از یک پیشرانه 4 سیلندر و 16 سوپاپه برای تامین قدرتی برابر 158 اسب بخار بهره می‌گیرد.

 

ام جی 550 اتوماتیک مدل 2010 دارای یک باک 62 لیتری است. قرار دادن این حجم باک در کنار مصرف سوخت 8.1 لیتری آن در 100 کیلومتر از یک مسیر ترکیبی خیال شما را برای استفاده از این خودرو در مسافرت‌های طولانی راحت می‌کند. به علاوه برآورده ساختن معیارهای استاندارد یورو 4 توسط این خودرو، آن را به یک انتخاب مناسب برای دوستداران محیط‌زیست تبدیل کرده است. در کنار این‌ها ام جی 550 اتوماتیک مدل 2010 به عنوان یک خودروی چینی لوکس از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است که برای خودرویی در این سطح و در مقایسه با رقبای حاضر در بازار فروش خودرو دست دوم دست دوم 400 میلیون تومانی قابل‌قبول است.

 

 

چری آریزو 5 دنده‌ای مدل 99

 

یکی از شرکت‌های مهم خودروسازی در چین شرکت چری است. به دلیل اینکه محصولات این شرکت در نقاط مختلفی در سطح جهان به فروش می‌رسند، می‌توان تا حد زیادی بر روی کیفیت این خودرو حساب کرد. چری آریزو 5 دنده‌ای مدل 99 یکی از خودروهای محبوب این شرکت است که هم‌اکنون توانسته خود را در بازار فروش خودرو دست دوم دست دوم 400 میلیون تومانی جای دهد.

 

این خودرو که طراحی آن در سال 2015 انجام گرفته است، از یک پیشرانه 1.5 لیتری برای تامین توان خود استفاده می‌کند. این پیشرانه که دارای 4 سیلندر و 16 سوپاپ است می‌تواند قدرتی برابر 116 اسب بخار را در 6150 دور بر دقیقه برای چری آریزو 5 دنده‌ای مدل 99 فراهم کند. گشتاوری که این پیشرانه برای چری آریزو 5 دنده‌ای مدل 99 تولید می‌کند، چیزی در حدود 141 نیوتن متر در 3800 دور بر دقیقه است.

 

ععع

این خودرو از سال 1396 تاکنون توسط مدیران خودرو در ایران مونتاژ شده و در دسترس خریداران قرار گرفت. چری آریزو 5 دنده‌ای مدل 99 یکی از خودروهای پرطرفدار در بازار خرید و فروش خودرو دست دوم دست دوم صفر کیلومتر و دست دوم در بازار ایران است. چری آریزو 5 دنده‌ای مدل 99 برای رسیدن از صفر به صد به حدود 9.5 ثانیه زمان نیاز دارد. به علاوه می‌تواند رانندگی لذت بخشی را برای شما به ارمغان آورده و پایداری خوبی را در سرعت‌های بالا از خود نشان دهد.

 

جک J4 اتوماتیک مدل 98

 

شرکت جک نیز به نوبه خود توانسته سهم زیادی از خودروسازی چینی را به خود اختصاص دهد. جک J4 اتوماتیک مدل 98 یکی از جدیدترین محصولات این شرکت چینی است که توانست به واسطه مصرف سوخت پایین خود به جایگاه خوبی در بازار فروش خودرو دست دوم دست دوم در ایران دست پیدا کند. خدمات پس از فروش جک J4 اتوماتیک مدل 98 توسط کرمان خودرو در کشور ما ارائه می‌شود.

 

جک J4 اتوماتیک مدل 98 خودرویی است که با ظاهر ساده و بی‌آلایش خود توانسته دل بسیاری از خریداران را به دست آورد. به علاوه نرم بودن رانندگی با این خودرو و عایق‌بندی بسیار خوب کابین آن سبب شده که بسیاری از افراد در میان خودروهای چینی دست دوم به سراغ جک J4 اتوماتیک مدل 98 بروند. پیشرانه جک J4 اتوماتیک مدل 98 یک پیشرانه 1.5 لیتری است که توانست قدرتی برابر 105 اسب بخار و گشتاوری برابر 146 نیوتن متر را برای آن به ارمغان آورد.

 

این پیشرانه برای یک خودروی 1200 کیلوگرمی به خوبی پاسخگو بوده و می‌تواند بدون ایجاد هیچ فشار خاصی نیروی لازم برای شتاب‌گیری آن را تامین کند. علی‌رغم کیفیت خوب عایق‌بندی بدنه و عملکرد راضی‌کننده موتور، جک J4 اتوماتیک مدل 98 خودروی مناسبی برای افرادی که طرفدار رانندگی با سرعت زیاد هستند، به شمار نمی‌رود.

 

قق

 

در حال حاضر بازار فروش خودرو دست دوم دست دوم در ایران یکی از بازارهای پر نوسانی است که بیشتر دارای شیب صعودی است. از این رو بسیاری از افراد تصمیم گرفته‌اند تا با معامله و سرمایه‌گذاری در این بازار سودی را برای خود دست و پا کنند. از سوی دیگر بازار خودروهای صفر کیلومتر در میان خریداران دیگر چندان رونقی ندارد. به همین دلیل بیشتر خریداران به سراغ خودروهای دست دوم می‌روند.

 

یکی از مهم‌ترین مراحل در خرید و فروش خودرو دست دوم، کارشناسی خودرو و تعیین قیمت آن است. همراه مکانیک به عنوان یکی از متخصص‌ترین استارتاپ‌ها در حوزه خودرو، با هفت سال سابقه در زمینه کارشناسی خودروهای دست دوم توانسته بیش از سه هزار خودرو دست دوم کارشناسی شده را در نخستین و بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده گرد هم آورد.

 

واضح است که بازار خودروی امروز ایران دیگر جایی برای آزمون و خطا باقی نگذاشته است. عاقلانه‌ترین راه برای خرید و فروش خودرو دست دوم دست دوم در این بازار استفاده از نظرات کارشناسان خبره مانند کارشناسان حاضر در همراه مکانیک است. در این سایت شما می‌توانید خدمات ویژه‌ای را برای فروش خودرو دست دوم دست دوم خود، فقط با 1 تماس و کاملا بدون هزینه اقدام کنید. همین الان وارد صفحه فروش خودرو دست دوم همراه مکانیک شوید و درخواست خود را ثبت کنید.

 

با همراه مکانیک مطمئن بخرید، آسان بفروشید

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied