شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید در بازدید از منطقه گل‌گهر:

گل‌گهر می‌تواند در صنعتی شدن ایران پیشرو شود

صبح دیروز دکتر مدرس خیابانی، مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید و هیئت همراه با همراهی مدیرعامل و جمعی از اعضا هیئت‌مدیره و معاونین و مدیران شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر از قسمت‌های مختلف منطقه گل‌گهر بازدید نمود.

گل‌گهر می‌تواند در صنعتی شدن ایران پیشرو شود

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، دکتر مدرس خیابانی همچنین در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل، اعضا هیئت‌مدیره و معاونین شرکت گل‌گهر در محل سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد، حضور پیدا کرد.

در ابتدای این جلسه، گزارشی از عملکرد شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در حوزه‌های مختلف ارائه گردید و سپس مهندس ملارحمان مدیرعامل شرکت گل‌گهر از آمادگی این مجموعه برای خلق موفقیت‌های بزرگ در حوزه‌های مختلف با همراهی مجموعه امید و سایر سهامداران سخن گفت.

مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید نیز مجموعه گل‌گهر را یک برند ملی برای کشور دانست و گفت: این سرمایه‌گذاری عظیمی که در گل‌گهر انجام شده نباید متوقف شود، سرمایه‌گذاری‌های عظیمی که در زنجیره فولاد کشور انجام شده رویاهای دیرینه‌ ما را محقق کرده است و ما امروز از سنگ‌آهن خود به اندازه کافی و به بهترین شکل استفاده می‌کنیم.

دکتر مدرس خیابانی با بیان اینکه، گل‌گهر در منطقه سیرجان و کرمان کارهای بزرگی کرده است، گفت: گل‌گهر فرهنگ منطقه را یک فرهنگ صنعتی کرده و بخش عظیمی از اشتغال منطقه را بر عهده دارد و بزرگ شدن گل‌گهر و توسعه سیرجان و کرمان به تعالی کشور کمک می‌کند و هدف ما نیز اعتلای پرچم نظام جمهوری اسلامی است. اگر روزی رویای ما این بود که آب خلیج‌فارس را به فلات مرکزی بیاوریم امروز این کار توسط شرکت‌های بزرگی چون گل‌گهر انجام شده است.

وی با اشاره به چشم‌انداز ۲۰۳۰ شرکت گل‌گهر گفت: جای خوشحالی دارد که یک بنگاه بزرگ اقتصادی کشور چشم‌انداز ۲۰۳۰ را برای خود ترسیم کرده و چنین برنامه بلندمدتی دارد. گل‌گهر می‌تواند در صنعتی شدن ایران پیشرو شود و مجموعه‌های فولادی مانند گل‌گهر کمک می‌کنند که کشور بی‌نیاز شود.

 

  • IMG-20201231-WA0007
  • IMG-20201231-WA0006
  • IMG-20201231-WA0005
  • IMG-20201231-WA0003
  • IMG-20201231-WA0002
  • IMG-20201231-WA0004
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied