شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

دانلود جدیدترین و بهترین فیلم و سریال های ایرانی با لینک مستقیم

در این مقاله میخواهیم یک لیست کامل از جدیدترین و بهترین فیلم و سریال های ایرانی که در سال جاری منتشر شدند را به شما معرفی کنیم. در انتها نیز سایت نما تی وی را برای دانلود رایگان و یا قانونی فیلم های ایرانی و خارجی به شما معرفی خواهیم کرد.

در حال حاضر یکی از دغدغه های اصلی افراد دانلود فیلم های جدید به صورت رایگان و قانونی می‌باشد. با وجود پیشرفت تکنولوژی و فراگیری اینترنت ما در عصر مجازی به سر می بریم. در این عصر دیگر برای تماشای فیلم محبوبتان نیازی به صرف هزینه های گزاف نیست، دیگر برای تماشای یک فیلم نیازی به مراجعه به ویدیو کلوپ یا مراجع فرهنگی ندارید. در واقع در این عصر، اینترنت شرایطی را فراهم کرده است که تنها با یک کلیک می توانید به دانلود فیلم و سریال هر آنچه نیاز دارید بپردازید. تنها با سرچ کردن نام سریال یا فیلم مورد علاقه تان به دسته های گسترده­ای از انواع فیلم ها در انواع ژانر ها می‌رسید. امروزه بیشتر سایت های مجاز و معتبر دسته بندی های گسترده ای را برای فیلم­ها در نظر گرفته­اند که از این طریق به راحتی می توانید فیلم محبوب تان را با جستجویی آسان پیدا کنید و به همراه خانواده آن را تماشا کنید.

 

h

 

ما در این مقاله میخواهیم یک لیست کامل از جدیدترین و بهترین فیلم و سریال های ایرانی که در سال جاری منتشر شدند را به شما معرفی کنیم. در انتها نیز سایت نما تی وی را برای دانلود رایگان و یا قانونی فیلم های ایرانی و خارجی با لینک مستقیم به شما معرفی خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

 

معرفی جدیدترین فیلم های ایرانی

همانطور که از عنوان مشخص است، در ادامه میخواهیم جدیدترین فیلم های ایرانی که امسال منتشر شدند و هم اکنون برای دانلود و تماشا در دسترس هستند را به شما معرفی کنیم. همچنین در پایان یک سایت مجاز را برای دانلود فیلم ایرانی رایگان و دانلود با لینک مستقیم به شما معرفی خواهیم کرد.

 

فیلم جمشیدیه

فیلم جمشیدیه در ژانر درام اجتماعی به کارگردانی یلدا جبلی، نویسندگی یلدا جبلی و فردین خلعتبری ساخته سال ۱۳۹۷ ایران است که نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. از نکات قابل توجه «جمشیدیه» حضور کیومرث پوراحمد و بهرام عظیمی دو کارگردان مشهور سینما و انیمیشن است که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم در پاییز ۱۳۹۹ به صورت اینترنتی اکران آنلاین شد.

 

فیلم ناگهان درخت

فیلم ناگهان درخت در ژانر درام، عاشقانه و فانتزی به نویسندگی و کارگردانی صفی یزدانیان، تهیه کنندگی پیمان معادی، محصول سال ۱۳۹۷ ایران است. این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت و نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین موسیقی متن شد. همچنین این فیلم جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین فیلم را هم از نهمین جشن انجمن منتقدان از آن خود کرد. در این لظحه که در حال نگارش این مقاله هستیم، این فیلم در حال اکران آنلاین است. ولی شما میتوانید بزودی برای دانلود فیلم ناگهان درخت به سایت نما تی وی مراجعه کنید به صورت قانونی و با ترافیک نیم بها این فیلم را دریافت کنید.

image_4c936e4422a0a05d8958d27e6f707c97fd1aa51c

 

فیلم سراسر شب

فیلم سراسر شب در ژانر درام به کارگردانی فرزاد موتمن، تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی و نویسندگی زامیاد سعدوندیان و فرزاد موتمن محصول سال ۱۳۹۶ ایران است. این فیلم در پاییز ۱۳۹۹ به صورت اینترنتی اکران آنلاین شد. بازیگران فیلم الناز شاکردوست، امیر جعفری، افسانه چهره آزاد، سینا حجازی، آزاده صمدی، مهدی سلطانی و... می‌باشند.

 

فیلم تا ابد

فیلم تا ابد در ژانر درام اجتماعی و هیجان انگیز به کارگردانی امید امین نگارشی، نویسندگی امید امین‌نگارشی و امیرحسین دواتگر، تدوین مهرداد نصیری دهقان و به تهیه‌کنندگی محمد نجفی‌زاده محصول سال ۱۳۹۸ ایران است. فیلم سینمایی تا ابد، قصه ای قدیمی را به سبک و سیاقی بدیع برای مخاطب روایت میکند. داستان فیلم حول محور ربا و نزول و تأثیر آن بر زندگی می‌باشد. این فیلم در تابستان ۱۳۹۹ به صورت اینترنتی اکران آنلاین شد. بازیگران فیلم این فیلم هنرمندانی مانند میلاد کی مرام، محسن کیایی، بهرنگ علوی، ترلان پروانه، مهرداد صدیقیان می‌باشند.

 

فیلم روزهای نارنجی

فیلم روزهای نارنجی در ژانر درام اجتماعی به کارگردانی آرش لاهوتی، نویسندگی آرش لاهوتی و جمیله دارالشفایی و تهیه‌کنندگی علیرضا قاسم‌خان محصول سال ۱۳۹۶ ایران است. این فیلم اولین ساخته سینمایی آرش لاهوتی در مقام کارگردان می باشد، همچنین او رکورددار جایزه از جشنواره مستند سینما حقیقت است. نام قبلی این فیلم “واسطه” بود که به “روزهای نارنجی” تغییر پیدا کرد. فیلم سینمایی روزهای نارنجی در شهریور و مهر ۱۳۹۹ به صورت اینترنتی اکران آنلاین شد. بازیگران این فیلم هدیه تهرانی، علی مصفا، مهران احمدی، ژیلا شاهی، علیرضا استادی هستند.

 

فیلم بی حسی موضعی

فیلم بی حسی موضعی در ژانر درام اجتماعی به کارگردانی و نویسندگی حسین مهکام و تهیه‌کنندگی حبیب رضایی محصول سال ۱۳۹۷ ایران است. فیلم سینمایی بی حسی موضعی در شهریور ۱۳۹۹ به صورت اینترنتی اکران آنلاین شد. هم اکنون میتوانید این فیلم را به صورت قانونی از سایت نما تی وی دانلود نمایید. بازیگران فیلم

حبیب رضایی، باران کوثری، پارسا پیروزفر، حسن معجونی هستند.

 

image_e8dbea411e09ebb4a289c61a456c98e267529d10

 

فیلم کشتارگاه

فیلم کشتارگاه در ژانر درام اجتماعی و جنایی به کارگردانی عباس امینی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی است؛ که بر اساس فیلمنامه‌ای از عباس امینی و حسین فرخ زاده ساخته شده و محصول سال ۱۳۹۸ ایران است. در خلاصه داستان این فیلم آمده: “رفیق: اینجا صلیب سرخی ها بهت میگن چیتا / امیر: چی ؟؟ / رفیق: چیتا … یوزپلنگ…”. فیلم سینمایی کشتارگاه در خرداد ۱۳۹۹ به صورت اینترنتی اکران آنلاین شد. مانی حقیقی، امیرحسین فتحی، باران کوثری و حسن پورشیرازی از بازیگران اصلی این فیلم هستند.

 

جدیدترین سریال های ایرانی

در ادامه این مطلب میخواهیم دو سریال جدید و پرطرفدار ایرانی را به شما معرفی کنیم. اگه از طرفداران سریال های ایرانی هستید، پیشنهاد میکنیم مجموعه های بسیار جذاب زیر را از دست ندید!

 

سریال قورباغه

سریال قورباغه به نویسندگی، تدوین و کارگردانی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده، محصول سال ۹۹–۱۳۹۸، در شبکه نمایش خانگی می‌باشد. این مجموعه نخستین سریال ساخته شده توسط هومن سیدی می‌باشد و در ایران و تایلند فیلمبرداری شده است. داستان قورباغه را هومن سیدی در ۱۶ قسمت نوشته است. عبور از مرزهای ذهنی، کسب قدرت و ثروت و تغییر انسان‌ها در شرایط با گذشت زمان بخش‌هایی از دغدغه‌های شخصیت‌های روایت‌گر این سریال است؛ سه جوان ساکن اکباتان با یک اتفاق ساده وارد ماجرایی عجیب و پیچیده می‌شوند. پخش سریال قورباغه از دی ۱۳۹۹ در شبکه نمایش خانگی آغاز شد و شما میتوانید برای دانلود سریال قورباغه از نما تی وی و تماشای قسمت های جدید این سریال جذاب هر هفته دوشنبه به آدرس nama.tv مراجعه کنید.

 

n00157445-b

 

از بازیگران اصلی سریال قورباغه میتوان به اسامی نوید محمدزاده، صابر ابر، فرشته حسینى، سحر دولتشاهی، آناهیتا افشار، مهران غفوریان و هومن سیدی اشاره کرد.

 

سریال ملکه گدایان

سریال ملکه گدایان یک مجموعه نمایش خانگی ایرانی به کارگردانی حسین سهیلی زاده، نویسندگی حامد افضلی و امین محمودی، تهیه‌کنندگی علی طلوعی، محصول سال ۱۳۹۹ است. این مجموعه که دومین سریال حسین سهیلی زاده بعد از سریال مانکن، در شبکه نمایش خانگی می‌باشد، محصول نبراس پیکچرز است و ایرج محمدی نیز در مقام مشاور حضور دارد. همچنین سکانس‌‌های آغازین سریال ملکه گدایان در شهر استانبول کشور ترکیه تصویربرداری شد. تولید این مجموعه از پیش از شیوع کرونا آغاز شد و عمده روزهای تصویربرداری آن در روزهای کرونا ادامه یافت. باران کوثری، رویا نونهالی، پانته آ بهرام، فرزاد فرزین، محمدرضا غفاری و آرمان درویش از بازیگران اصلی این سریال هستند. دانلود سریال ملکه گدایان از 17 دی ماه در رسانه اینترنتی که در پایان این مطلب معرفی میکنیم با لینک مستقیم امکان پذیر می‌باشد.

 

 دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی از سایت نما تی وی

 سایت نما تی وی یکی از معتبرترین سایت­ها برای دانلود فیلم و سریال است. این سایت انتظارات دنبال کنندگان و مخاطبانش را برآورده می کند. در این سایت تمام فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی پرطرفدار برای آپلود در سایت گذاشته میشوند. این سایت از نظر گوگل و کاربران کاملاً معتبر و شناخته شده است. سایت نما تی وی ویژگی­های بسیار خوب و مهمی دارد که آن را به عنوان یک سایت و مرجع دانلود فیلم و سریال موفق معرفی کرده است. فعالیت های این سایت کاملا مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است. خانواده ها می توانند به راحتی و با خیال راحت فیلم های این سایت را دانلود و تماشا کنند. چرا که این سایت صحنه های غیر اخلاقی و نامناسب را سانسور می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم نما تی وی به روز بودن تمام آثار این سایت است. در این سایت به راحتی می توانید ژانر مورد نظر را انتخاب کنید و در میان آن فیلم های مورد علاقه تان را پیدا و تماشا کنید. فیلم های کمدی، درام، وسترن، ماجراجویی، اکشن، فانتزی، خانوادگی، جنگی، تاریخی، تخیلی و ... با بالاترین سرعت قابل دانلود هستند.

uu

 

مراجعه و دسترسی به سایت نما تی وی بسیار ساده و راحت است. برای اینکار فقط باید آدرس دامنه nama.tv را در مرورگر خود وارد کنید تا به دنیایی از لینک های دانلود فیلم و سریال بروز و جذاب وارد شوید. تمام دانلود های قانونی از این سایت با ترافیک نیم بها محاسبه میشود. همچنین تمام فیلم های خارجی با دوبله فارسی به صورت دانلود با لینک مستقیم و رایگان است. امیدواریم از این مقاله و سایت معرفی شده، رضایت کامل داشته باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied