شمانیوز
شما نیوز

دهقانی در گفتگو با شمانیوز خبر داد؛

اختصاص 90 هزار میلیارد تومان به صندوق بیمه تأمین اجتماعی/ بیمه‌ها درآمدهایشان را به‌روز کنند

عضو کمیسیون صنایع از اختصاص 90 هزار میلیارد تومان به صندوق بیمه تأمین اجتماعی برای کاهش بی‌عدالتی‌ها در پرداخت حقوق بازنشستگان خبر داد.

اختصاص 90 هزار میلیارد تومان به صندوق بیمه تأمین اجتماعی/ بیمه‌ها درآمدهایشان را به‌روز کنند

الهویر دهقانی، نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری و تحلیلی شمانیوز، اظهار داشت: نابرابری‌های پرداخت حقوق‌ها، بیمه‌ها و حقوق بازنشستگان توسط دولت، منشأ مختلفی دارد و دولت برای این مشکل باید تلاش کند یک قانون واحد وضع کند و تمامی قوانین متعدد را کنار بگذارد؛ زیرا در کشور نمی‌شود چندین نوع پرداخت وجود داشته باشد که این واقعاً بی‌عدالتی است.

وی افزود: مجلس هم در این زمینه اقداماتی انجام داده است اما دولتمردان باید یک لایحه‌ای را به مجلس ارائه کنند که بساط تعدد قوانین در خصوص حقوق و دستمزدها جمع شود تا دیگر مشاهده نشود که هر مؤسسه و سازمانی برای خود مقررات پرداخت حقوق داشته باشد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس دهم گفت: مجلس به دنبال متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است که در این راستا 140 هزار میلیارد تومان به آن اختصاص داده که حدود 90 هزار میلیارد تومانش سهم صندوق بیمه تأمین اجتماعی است و این مسئله در خصوص سایر بیمه‌ها هم صدق می‌کند.

دهقانی خاطرنشان کرد: مجلس قدم مثبتی برداشته و باید بیمه‌ها تلاش کنند که فاصله زیادی بین پرداختی‌هایشان وجود نداشته باشد و نیز درآمدهایشان به‌روز شود؛ یعنی پرداختی‌هایشان را طوری تنظیم کنند که بتوانند بی‌عدالتی‌ها را از بین ببرند.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی