شمانیوز
شما نیوز

جایزه و تخفیفات ویژه برای مشتریان بیمه تعاون؛

آغاز جشنواره بزرگ بیمه های زندگی شرکت بیمه تعاون

در جشنواره بزرگ بیمه های زندگی بیمه تعاون ، خریداران بیمه نامه‌های زندگی می توانند علاوه بر دریافت تخفیف‌های مختلف، در قرعه‌کشی شرکت کرده و هدایای نفیس دیجیتالی دریافت کنند.

آغاز جشنواره بزرگ بیمه های زندگی شرکت بیمه تعاون

به گزارش شمانیوز ، محمد حسین یوسفی سرپرست بیمه‌های زندگی بیمه تعاون در این باره گفت: جشنواره بزرگ بیمه‌های زندگی بیمه تعاون با نام «‌جایزه لبخند به زندگی» از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز شده است و در سه مقطع سه ماهه تا پایان اسفند ماه امسال ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این جشنواره دارای سه بخش است که شامل خریداران بیمه نامه بیمه‌های زندگی، نمایندگان شبکه فروش و سازمان فروش و شعب خواهد بود که برای هر یک از این گروه‌ها جوایز و تخفیفات مختلفی در نظر گرفته شده است.

یوسفی در مورد ویژگی‌های جشنواره جایزه لبخند به زندگی برای خریداران بیمه‌نامه زندگی بیمه تعاون گفت: کلیه خریداران بیمه زندگی بصورت ماهیانه در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد و در قرعه کشی‌های ماهیانه به 5 نفر از برندگان، جوایز دیجیتال نظیر تبلت و مچ بند هوشمند اهدا خواهد شد.


بیشتربخوانید:3400 کسب و کار از بیمه توقف کسب و کار ناشی از کرونا بهره مند شدند


 

وی با اشاره به این‌که علاوه بر این جوایز به خریداران بیمه‌نامه زندگی تخفیفاتی درخصوص خرید بیمه‌نامه‌های غیرزندگی هم داده خواهد شد، افزود: ارائه تخفیف برای بیمه‌های آتش سوزی منازل، درمان مسافرتی، حوادث انفرادی و کرونا و هم‌چنین ارائه تخفیف بیمه مسئولیت جامع برای مدیران ساختمان‌ها و آسانسور از جمله هدایایی است که برای بیمه‌گزاران در این جشنواره پیش بینی شده است.

جشنواره «جایزه لبخند به زندگی» در سه مقطع 3 ماهه از اول اردیبهشت تا پایان تیرماه فاز اول آن برگزار می‌شود و به ترتیب از اول شهریور تا پایان آبان ماه و اول دی ماه تا پایان اسفند ماه برگزار خواهد شد که برندگان این جشنواره بصورت ماهیانه و با قرعه‌کشی معرفی می‌شوند. مراسم قرعه‌کشی هر ماه بصورت زنده (لایو) از صفحه اینستاگرام شرکت بیمه تعاون قابل مشاهده خواهد بود.

در شعب و نمایندگی های بیمه تعاون در سراسر کشور منتظر حضور شما هستیم.

 

 

منبع:روابط عمومی بیمه تعاون

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied