شمانیوز
شما نیوز

دکترشایان خبرداد؛

اختصاص سه هزار میلیارد تومان تسهیلات به پروژه ۱۰هزار واحدی شهر بندرعباس توسط بانک مسکن

دکتر شایان مدیرعامل بانک مسکن از مشارکت بانک مسکن در بزرگترین پروژه شهرک سازی بعد از انقلاب و اختصاص سه هزار میلیارد تومان تسهیلات به این پروژه خبرداد.

 اختصاص سه هزار میلیارد تومان تسهیلات به پروژه ۱۰هزار واحدی شهر بندرعباس توسط بانک مسکن

به گزارش شمانیوز ،مدیرعامل بانک مسکن در آیین آغاز عملیات اجرایی بزرگترین پروژه تولید مسکن کشور در شهر بندرعباس گفت: نقش بانک ها در تحقق شعار سال به سزا و کلیدی است.

دکترمحمود شایان در آیین آغاز اجرای بزرگترین طرح تولید مسکن کشور در بندرعباس که با حضور مهندس اسلامی وزیر راه و شهرسازی انجام شد افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری که امسال را سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری کرده اند، بانک ها می توانند در همه این بخش ها موثر واقع شوند .

دکتر شایان اظهارداشت: برای تحقق این شعار و در بخش مانع زدایی ها در بانک مسکن کمیته ای تشکیل شده است که این موضوع را بررسی و موانع را از سر راه تولید بردارد.

وی خاطر نشان کرد: برای نخستین بار در کشور، برای این پروژه که ۱۰هزار واحد بوده و در زمینی به مساحت ۳۵۰ هکتار ساخته می شود، بانک مسکن برای هر واحد مسکونی مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می کند که در مجموع برای این پروژه ۱۰هزار واحدی، سه هزار میلیارد تومان اختصاص می یابد .

مدیرعامل بانک مسکن عنوان کرد:طی سالهای گذشته ۲میلیون و ۳۰۰هزار واحد مسکن مهر با حمایت مالی بانک مسکن ساخته شده‌است و در تلاش هستیم که موارد باقیمانده را نیز به زودی به اتمام برسانیم .

وی ادامه داد: مواردی که در بحث مسکن مهر به اتمام نرسیده است به دلایل حقوقی و مشکلاتی بوده که در خارج از مجموعه بانک وجود داشته است و بانک مسکن آمادگی دارد که در جهت اتمام آنها مشارکت نماید.


بیشتربخوانید:ارائه خدمات نوین بانک مسکن در حوزه بانکداری الکترونیک


 

وی در خصوص طرح اقدام ملی مسکن نیز گفت : تاکنون در طرح اقدام ملی مسکن توسط بانک مسکن ۹۰۰میلیارد ریال ازمنابع بانک و 13،863،347 میلیون ریال از منابع متقاضیان به این طرح اختصاص یافته است .

وی به مشارکت در ساخت واحد در بافت فرسوده نیز اشاره و اظهارکرد: بانک مسکن تاکنون برای ۲۰هزار واحد مسکن در بافت فرسوده تسهیلات پرداخت کرده‌است .

وی با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص اختصاص 360 هزار میلیارد تومان از اعتبارات بانک ها برای ساخت مسکن عنوان کرد: این مبلغ برای ساخت یک میلیون و دویست هزار واحد مسکونی است که سالیانه باید این تعداد مسکن در کشور ساخته شود.

وی اضافه کرد: از این تعداد واحد، ۸۰۰ هزار واحد در شهرها و ۴۰۰ هزار واحد در روستاها ساخته می شود .

وی با اشاره به اینکه بخش مسکن نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد گفت: ساخت مسکن با بیش از ۱۳۰ صنعت در ارتباط مستقیم می باشد که چنانچه صنعت مسکن رونق پیدا کند شاهد شکوفایی اقتصاد کشور خواهیم بود .

وی در پایان اظهارداشت بانک مسکن آمادگی دارد نقش توسعه ای خود در تولید انبوه مسکن در کشور را به نحو شایسته ای ایفا نماید .

دراین سفر محمد حسن علمداری عضو هیات مدیره بانک نیز به همراه مدیرعامل حضور داشت .

بانک مسکن مشارکت2

بانک مسکن مشارکت1

بانک مسکن مشارکت3

بانک مسکن مشارکت4

 

منبع:پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied