شمانیوز
شما نیوز

پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی به مناسبت روز معلم

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی طی پیامی، فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت ماه مصادف با سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل سازمان  منطقه آزاد انزلی به مناسبت روز معلم

به گزارش شمانیوز، در متن پیام آمده است:

 

باسمه تعالی

دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و آغازین روز هفته بزرگداشت مقام معلم،یادآور تلاش و مجاهدت مردان و زنان فرهیخته و فرهنگ سازی است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین، در حریم معطر و نهاد مقدس مدرسه،زیباترین جلوه های تلاش در عرصه تعلیم و تربیت را به نمایش گذاشته و فرزندان این مرز و بوم را به گوهر دین ودانش، اخلاق و دانایی،ادب و اندیشه زینت بخشیده اند.

نقش بی بدیل معلم در طول دوران تعلیم و تربیت و روشنایی بخشی با شمع وجود خویش با هیچ قلمی به نگارش در نخواهد آمد و قطعاً دانش‌آموزان امروز نسل آیندۀ ساز ایران اسلامی خواهند بود و آموزش این نسل می‌تواند توسعه و پیشرفت را بیش از پیش حاصل کند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم فرهیخته استاد شهید مرتضی مطهری و شهدای والا مقام سنگر مقدس تعلیم و تربیت، فرارسیدن روز معلم را به همه اساتید و معلمین گرانقدر تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیقات همگی این عزیزان را در خدمت به رشد و بالندگی و اعتلای فرهنگ و اندیشه میهن عزیز اسلامی، از درگاه خداوند مسألت دارم.

 

علی اوسط اکبری مقدم

رییس هیات مدیره و مدیرعامل

سازمان منطقه آزاد انزلی

 

منبع:مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied