شمانیوز
شما نیوز

برگزاری آخرین مرحله قرعه‌کشی جشنواره بیمه‌های زندگی بیمه ملت

با توجه به اهمیت افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه و آگاه‌سازی بیمه‌گزاران بیمه‌های زندگی نسبت به مزایای این بیمه‌نامه به منظور بهره‌مندی از پوشش‌های آن در مواقع ضروری؛ بیمه ملت نسبت به برگزاری جشنواره بیمه‌های زندگی اقدام کرد.

برگزاری  آخرین مرحله قرعه‌کشی جشنواره بیمه‌های زندگی بیمه ملت

 

به گزارش شمانیوز ؛ جشنواره بیمه‌های زندگی، با جوایز ارزنده‌ برای بیمه‌گزاران بیمه‌های زندگی از آذر ماه سال 99 آغاز و تا پایان فروردین‌ماه سال1400‌ ادامه داشت و بیمه‌گزاران با پرداخت اقساط معوق، پرداخت اقساط پیش از موعد و واریز به حساب بیمه‌نامه‌های سپرده زندگی، امتیاز خود را در طول جشنواره افزایش داده و از جوایز ارزنده آن بهره‌مند شدند.

بر اساس این گزارش، در پایان هر ماه و انتهای هر فصل جوایز ارزنده‌ای به قید قرعه به بیمه‌گزاران اعطا شد.

به همین منظور، روز چهارشنبه هشتم فروردین ‌ماه1400، قرعه‌کشی آخرین مرحله برای بیمه‌گزاران انجام شد و در این مراسم، یک دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند و 5 جایزه نقدی به بیمه‌گزاران به قید قرعه اهدا شد.


بیشتربخوانید:بیمه ملت آخرین مرحله قرعه کشی بیمه های زندگی را برگزار کرد


 

در آخرین مرحله قرعه‌کشی آنلاین بیمه‌گزاران بیمه‌های زندگی نیز که در ساعت 15 روز هشتم فروردین ماه برگزار شد، معصومه سنگری از استان فارس به عنوان برنده گوشی هوشمند، فرشته علیخانی از استان تهران، مریم‌السادات اشک زری از استان فارس، علی‌اکبر محمدی از استان خراسان رضوی، سیما احمدی از استان اصفهان و امیر مصطفایی از استان کرمانشاه، به عنوان برنده جوایز نقدی انتخاب شده‌اند.

بیمه ملت برای این عزیزان آرزوی سلامتی و بهروزی دارد.

شایان ذکر است؛ قرعه‌کشی به صورت زنده از طریق صفحه اینستاگرام بیمه زندگی بیمه ملت برگزار شد.

 

 

 

منبع:روابط‌عمومی بیمه ملت

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied