شمانیوز
شما نیوز

مهندس معروف خانی :

ایجاد طرح های توسعه در فولاد هرمزگان

مهندس معروف خانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در اولین جلسه شورای معاونین و مدیران ارشد فولاد هرمزگان گفت : از تلاشهای صورت گرفته در شرکت فولاد هرمزگان توسط شما عزیزان و جناب مهندس ارزانی بایستی تقدیر کرد و عملکرد بسیار درخشانی را در حوزه تولید از شرکت فولاد هرمزگان شاهد هستیم .

ایجاد طرح های توسعه در فولاد هرمزگان

 به گزارش شمانیوز : مهندس معروف خانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در اولین جلسه شورای معاونین و مدیران ارشد فولاد هرمزگان گفت : از تلاشهای صورت گرفته در شرکت فولاد هرمزگان توسط شما عزیزان و جناب مهندس ارزانی بایستی تقدیر کرد و عملکرد بسیار درخشانی را در حوزه تولید از شرکت فولاد هرمزگان شاهد هستیم .

 

مهندس معروفخانی تاکید کرد :با همت و تلاش شما عزیزان و همه کارکنان زحمت کش امانی و پیمانی می توانیم به آنچه می خواهیم برسیم و مطمئنم هستم که با هم می توانیم رکورد های متعددی را در حوزه تولید به ثبت برسانیم .

 

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به موقعیت استراتژیک فولاد هرمزگان گفت: موقعیت مناسب فولاد هرمزگان و حضور نیروهای متخصص  و صاحب نظر در این شرکت ، باعث گردیده است تا بستر طرحهای توسعه فراهم شود .

 

وی اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک و با کمرنگ شدن تحریم‌های ظالمانه آمریکا شاهد اجرای طرح توسعه فولاد هرمزگان باشیم .

 

مهندس معروفخانی با اشاره به رکورد های کسب شده در تولید تصریح کرد :افزایش تولید در فولاد هرمزگان اولویت اصلی بشمار می رود و با اقداماتی که در حال انجام هست با فضل الهی شاهد افزایش تولید خواهیم بود.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied