شمانیوز
شما نیوز

همزمان با سالروز شهادت مولی الموحدین علی (ع) انجام شد؛

کمک دو میلیارد ریالی بانک ملی ایران برای آزادسازی زندانیان جرایم مالی غیرعمد

همزمان با سالروز شهادت مولی الموحدین علی (ع) بانک ملی ایران دو میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیر کلاهبرداری و غیر عمد ناشی از تصادفات(دیه) اهدا کرد.

کمک دو میلیارد ریالی بانک ملی ایران برای آزادسازی زندانیان جرایم مالی غیرعمد

به گزارش شمانیوز ، محمود خادمیان رئیس صندوق پس‌اندازملی ایران به نمایندگی از مدیر عامل این بانک،با حضور در ستاد دیه کشور، یک فقره چک دو میلیارد ریالی، برای این امر خیر اهدا کرد.

اسدالله جولایی رئیس هیات مدیره ستاد دیه کشور در این دیدار که علی مهربان، عضو هیات مدیره این ستاد نیز حضور داشت، ضمن تقدیر از حمایت های همیشگی بانک ملی ایران برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد، گفت: این ستاد تمام تلاش خود را می‌کند تا زندانیانی را که به صورت غیر عمد و صرفا به جهت عدم توانایی در پرداخت دیه در زندان هستند، در حد توان خود آزاد کند و در این راه از تمام خیرین انتظار داریم در حد وسع و توانایی خود، این ستاد را یاری کنند.

وی افزود:بانک ملی ایران یکی از مراکز و مجموعه هایی است که همواره در این امر خیر پیشتاز بوده و حمایت های لازم را به عمل آورده است.


بیشتربخوانید:اهدای 80 تبلت به دانش آموزان کم برخوردار استان البرز توسط بانک ملی ایران


 

 
  رئیس صندوق پس‌اندازملی ایران نیز در این مراسم گفت:این بانک همواره در بخش مسئولیت های اجتماعی نقش برجسته ای ایفا کرده است.در این میان آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد،یکی از سر فصل های مهم بانک در بخش مسئولیت های اجتماعی است که همواره توجه ویژه ای به آن شده است.

محمود خادمیان افزود: بانک ملی ایران در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا حمایت های وسیعی از بخش بهداشت و درمان مبنی بر خرید و اهدا تجهیزات پزشکی و اقلام بهداشتی و درمانی برای دانشگاه های علوم پزشکی مناطق محروم کشور به عمل آورده است.

همچنین با شیوع اپیدمی کرونا در حوزه آموزشی با توجه به برگزاری جلسات آموزشی به صورت غیر حضوری و عدم دسترسی دانش آموزان مناطق محروم به امکانات و تجهیزات الکترونیکی از قبیل تبلت،بانک ملی ایران نسبت به خرید و اهدا حدود 800 عدد تبلت به مبلغ 20 میلیارد ریال برای دانش آموزان 8 استان محروم کشور اقدام کرد.

 

 

منبع:روابط عمومی بانک ملی ایران

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied