شمانیوز
شما نیوز

حمایت همه جانبه از تولیدکنندگان جهت رفع مشکلات مالیاتی آنان

حمایت همه جانبه از تولیدکنندگان، صنعتگران وکارآفرینان در جهت رفع مشکلات مالیاتی آنان از اولویت های امور مالیاتی استان است.

 حمایت همه جانبه از تولیدکنندگان جهت رفع مشکلات مالیاتی آنان

بیگدلی، مدیر کل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری در دیدار با اعضای هیات مدیره خانه صنعت ومعدن استان گفت:  رفع مسائل و مشکلات مالیاتی تولیدکنندگان و صنعتگران در چهارچوب قانون است و هر چه مودیان مالیاتی به قوانین و مقررات آگاه تر و مطلع تر باشند تعامل دو جانبه میسر و ساده تر خواهد بود.

بیگدلی با بیان این که  حمایت همه جانبه از تولیدکنندگان ، صنعتگران وکارآفرینان در جهت رفع مشکلات مالیاتی آنان از اولویت های امور مالیاتی استان است، اظهار داشت:برقراری عدالت مالیاتی و مبارزه با فرار مالیاتی دو رویکرد مهم امور مالیاتی استان است که با جدیت در صدد تحقق این رویکردها هستیم .

وی هم چنین با تاکید بر حمایت همه جانبه از کار افرینان اظهارداشت :وظیفه ما اخذ مالیات است که با حمایت از بخش خصوصی و تعامل و همکاری و کمک به انجام تکالیف قانونی دو طرف، می توان تولید و اقتصاد استان را به شکوفایی رساند.

مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تفاهم نامه آموزشی بین این دو قطب صنعتی و اقتصادی استان گفت: این نشست ها و آسیب شناسی ها می تواند چرخه صنعت و اقتصاد استان را هر چه سریعتر به سوی پیشرفت و آبادانی برساند و امور مالیاتی استان آمادگی  همه جانبه خود را در جهت رفع مشکلات مالیاتی  تولیدکنندگان و صنعتگران اعلام می کند.

در ادامه این جلسه رئیس خانه صنعت، معدن استان با اشاره به این که درصد قابل توجهی از بخش تولید استان با سرمایه گذاری بخش خصوصی ایجاد شده است گفت: امور مالیاتی استان با مساعدت و همکاری با بخش خصوصی نقش بسزایی در رفع مشکلات صنعتگران و پشتیبانی از بخش صنعت استان داشته اند .

وی  در خاتمه با تاکید بر مالیات ستانی عادلانه از فعالان اقتصادی اظهارداشت :تعامل هر چه بیشتر خانه صنعت و معدن و اداره کل  امور مالیاتی، درخواست اعضای هیات مدیره می باشد ونا آگاهی برخی از صنعتگران از قوانین مالیاتی باعث عدم پرداخت مالیات شده است .

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied