شمانیوز
شما نیوز

تقدیر مدیرعامل بیمه رازی از مدیریت روابط عمومی در روز ملی ارتباطات

دکتر جباری در دیدار با مدیر و همکاران روابط عمومی این شرکت که به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی انجام شد، از اقدامات و فعالیت‌ ها ، تحرک ، پویایی و نشاط مشهود در این واحد قدردانی و تشکرکرد.

تقدیر مدیرعامل بیمه رازی از مدیریت روابط عمومی در روز ملی ارتباطات

به گزارش شمانیوز، در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد، مدیرعامل بیمه رازی، ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی ، در خصوص اقدامات و فعالیت‌های روابط عمومی با همکاران این مدیریت به گفتگو پرداخت و همکاران این حوزه نیز نظرات ودیدگاه های خود را مطرح کردند.

دکتر علی جباری با تاکید براینکه مدیریت روابط عمومی، به درستی دچار بازنگری و تحول در رویکرد شده است و شروع خوبی در راستای تحقق برنامه های کلان شرکت برای تحول و اوج بیمه رازی داشته است ، کسب روابط عمومی برتر صنعت بیمه کشور در مدت زمان کوتاه را تبریک گفت.


بیشتربخوانید:جانبازان رفاه کشور را بیمه کردند


 

وی با تاکید بر جایگاه ویژه و پر اهمیت روابط عمومی در صنعت بیمه کشور افزود : برنامه ریزی درست ، تلاش هدفمند ، انگیزه ، خلاقیت و وفاداری و تعهد سازمانی است که سبب می‌شود یک سازمان به اهداف و راهبردهای خود دست یافته و موفق شود و یا یک حوزه ای از سازمان به جهت این عناصر اثربخشی خود را در زنجیره ارزش نشان دهد.

وی تاکید کرد : این مولفه های مهم امروز در مدیریت روابط عمومی به وضوح مشهود است و جا دارد از تلاش و همت آقای دکتر اسلامی فرد تقدیر و تشکر نمایم .

روابط

 

منبع:روابط عمومی و بین الملل بیمه رازی 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied