شمانیوز
شما نیوز

افتتاح چهارمین مدرسه ساخته شده توسط بانک پاسارگاد در استان خوزستان

چهارمین مدرسه ساخته شده توسط بانک پاسارگاد در استان خوزستان همزمان با ایام آزادسازی خرمشهر افتتاح شد.

افتتاح چهارمین مدرسه ساخته شده توسط بانک پاسارگاد در استان خوزستان

به گزارش شمانیوز، بانک‌پاسارگاد به‌صورت پیوسته اقدامات و فعالیت‌های متنوع و گسترده‌ای را در بخش‌های مختلف علمی، فرهنگی، آموزشی و ورزشی و نیز اعطای کمک‌های انسان‌دوستانه و خیرخواهانه با هدف مشارکت سازنده در توسعه اجتماعی به انجام می‌رساند.

از جمله این اقدامات می توان به ساخت مدرسه در مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله و مناطق کمتر برخوردار استان‌های مختلف کشور اشاره داشت.

در این راستابانک پاسارگاد همزمان با ایام آزاد سازی خرمشهرمدرسه ای را در شهر الوان از توابع شهرستان کرخه استان خوزستان افتتاح کرد.


بیشتربخوانید:افتتاح کارخانه تولیدی شرکت فناپ‌تک، به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات


 

دکتر قاسمی مدیر عامل بانک پاسارگاد در این مراسم که با حضور، مدیر کل نوسازی استان خوزستان و جمعی از مدیران استانی و محلی برگزار شد، ضمن اشاره به فعالیت های گسترده بانک در حوزه مسئولیت اجتماعی و عملکرد بانک به عنوان اولین بانک در ارائه گزارش سالانه مسئولیت اجتماعی، به بخشی از کارهای انجام شده در حوزه مسئولیت اجتماعی اشاره داشت.

وی در این خصوص افزود: از جمله کارهای انجام شده توسط بانک در حوزه ساخت کتابخانه است، تا کنون 17 کتابخانه توسط بانک ساخته شده است و در حوزه مدرسه سازی نیز ساخت25 مدرسه را تا کنون به انجام رسانده ایم، که این مدارس بخصوص در مناطق سیل زدهساخته شده اند، و در حدود 11 مدرسه دیگر نیز در استان لرستان بنا خواهیم نمود و به یاری خداوند متعال در راستای افزایش معنویت و آموزش کشور گامی موثر بر خواهیم داشت.

 

 

منبع:روابط عمومی بانک پاسارگاد

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied