شمانیوز
شما نیوز

اعطای بیش از 86 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه از سوی بانک تجارت

بانک تجارت در سال 99 بیش از 86 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به متقاضیان پرداخت کرده است.

اعطای بیش از 86 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه از سوی بانک تجارت

 

به گزارش شمانیوز ، در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی، حمایت از اقشار آسیب پذیر و تسهیل شرایط ازدواج جوانان، این بانک اعطای تسهیلات قرض الحسنه را در اولویت های خود قرار داده و بر این اساس شعب بانک تجارت در سال 99 به 36 هزار و 890زوج تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرده اند که مجموع تسهیلات اعطایی بانک در این بخش به46 میلیارد و 657 میلیون ریال بالغ می شود.

بانک تجارت همچنین در این مدت بیش از 27 میلیارد ریال تسهیلات کرونا به اقشار و اصناف آسیب دیده در اثر شیوع ویروس کرونا اعطا کرده است.

این بانک همچنین در سال گذشته در تداوم اقدامات انجام شده در زمینه عمل به مسئولیت های اجتماعی با رویکرد حمایت از اقشار محروم و آسیب پذیر تعداد 5300 فقره تسهیلات قرض الحسنه به معرفی شدگان و زندانیان نیازمند کمیته امداد امام خمینی،سازمان بهزیستی و ستاد دیه پرداخت کرده است.


بیشتربخوانید:امضا تفاهمنامه همکاری میان بانک تجارت و همراه اول


 

از دیگر اقدامات بانک تجارت در مدت زمان اشاره شده در بخش های مختلف می توان به پرداخت 15 هزار فقره تسهیلات مسکن روستایی،13هزار فقره تسهیلات به اقشار خاص بنیاد شهید،بیش از 4هزار فقره تسهیلات ودیعه مسکن به مسکن سپاه و ناجا،2هزارفقره تسهیلات قرض الحسنه به نیروگاه خورشیدی، هزار فقره تسهیلات به بیماران صعب العلاج سرطانی و زوج های نابارور و تسهیلات قرض الحسنه به ریاست جمهوری و حمام های روستایی اشاره کرد.

این بانک در اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به زوجهای جوان درپایان اردیبهشت ماه سال 1400نیز عملکرد شاخصی داشته و دراین بازه زمانی به 5889نفر از زوجهای جوان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرده و تعداد18848 نفر هم در نوبت دریافت این تسهیلات هستند.

 

 

منبع: روابط عمومی بانک تجارت

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied