شمانیوز
شما نیوز

برگزاری ​نمایشگاه توانمند‌سازی و حمایت از شرکت‌های پتروشیمی ماهشهر و بندرامام با مشارکت بانک صادرات ایران

​نمایشگاه توانمند‌سازی و حمایت از شرکت‌های پتروشیمی منطقه ماهشهر و بندرامام خمینی (ره) در تاریخ ٩تا ١١ خرداد ماه سال جاری توسط شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با مشارکت بانک صادرات ایران برگزار می‌شود.

برگزاری ​نمایشگاه توانمند‌سازی و حمایت از شرکت‌های پتروشیمی ماهشهر و بندرامام با مشارکت بانک صادرات ایران

به گزارش شمانیوز ، نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) در تأمین نیازهای عمومی و تخصصی شرکت‌های پتروشیمی ماهشهر ٩تا ١١ خرداد ماه سال جاری توسط شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و با مشارکت بانک صادرات ایران در محل سالن تلاش شهرک بعثت بندر ماهشهر برگزار می‌شود. ساعات بازدید از این نمایشگاه از ساعت ١٧ تا ٢٢ است.


بیشتربخوانید:امضا تفاهم نامه ٦ هزار میلیارد ریالی بانک صادرات ایران بابنیاد برکت


 

بانک صادرات ایران در سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» برای حمایت از صنعت پتروشیمی به عنوان صنعت آینده‌دار و پر ظرفیت و در عین حال مهمترین جایگزین برای ایجاد ارزش افزوده در صنعت نفت کشور، طرح‌ها و خدمات متنوع مالی و بانکی را به کار گرفته به نحوی که طرح ویژه اعتباری تولید (طراوت) در دو بخش طراوت تولید و طراوت توسعه قابلیت‌های فراوانی برای تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و افزایش ظرفیت و توسعه خطوط تولیدی فراهم کرده و از ابتدای سال ٩٨ تاکنون مورد استقبال صنایع مختلف قرار گرفته است.

 

 

منبع:روابط‌عمومی بانک صادرات ایران

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied