شمانیوز
شما نیوز

ربات آلفا به ماهشهر آمد

ربات هوشمند آلفا بانک ملی به یکی از جذابیت‌های اولین نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه در تامین نیازهای شرکت‌های پتروشیمی ماهشهر تبدیل شده و مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

ربات آلفا به ماهشهر آمد

 به گزارش شمانیوز ، بانک ملی ایران حامی این رویداد در ماهشهر، نسخه به روزرسانی شده این ربات هوشمند را رونمایی کرد. 

 

این ربات، داده‌های مالی را به مخاطبان ارائه می‌دهد و آن‌ها را به مسیر درست دریافت خدمات هدایت می‌کند، با بازدیدکنندگان هم عکس سلفی یا خودنگاره می‌گیرد. 

 

آلفا علاوه بر این، قدرت یادگیری فراوانی دارد و به صورت مستمر به روزرسانی می‌شود. این ربات، تلفیق بسیار شگفت‌انگیزی از دانش بانکداری و تکنولوژی روز دنیاست که بانک ملی ایران آن را در نظام بانکی کشور پیاده‌سازی کرده و مورد توجه فعالان اقتصادی، اهالی فناوری اطلاعات و عموم مخاطبان قرار گرفته است. 

 

توسعه استفاده از این فناوری می‌تواند علاوه بر کاهش حجم مراجعات غیرضروری به شعب و کارکنان بانک، سرعت انتقال داده‌ها را افزایش داده و علاوه بر افزایش بهره وری، زمینه کاهش هدررفت انرژی و تمرکز بر مسائل کلیدی توسط بانک‌ها را مهیا کند. 

 

ربات آلفا، نتیجه حرکت یک بانک بر لبه تکنولوژی، پذیرش ریسک تکیه بر خلاقیت و نوآوری‌ها و استفاده از توان نیروهای جوان و نخبه کشور است.

 

 

6a6c0189-f376-4da6-91fd-964950c4a28e

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied