شمانیوز
شما نیوز

بانک قرض الحسنه مهرایران حامی تولیدکننده مطرح کشور

ناصر سیف‌اللهی عضو هیأت مدیره بانک مهر ایران، در جریان سفر به مشهد از کارخانه الکترواستیل بازدید و در نشستی صمیمی با مدیرعامل این کارخانه، بر تقویت همکاری‌های دوجانبه تأکید کرد.

بانک قرض الحسنه مهرایران حامی تولیدکننده مطرح کشور

به گزارش شمانیوز ، در این سفر مجید وکیل رئیس اداره کل حوزه مدیریت و همچنین یوسف نجدی مدیر امور استان‌های بانک، سیف‌اللهی را همراهی می‌کردند.

در بازدید مدیران ارشد بانک مهر ایران از کارخانه الکترواستیل، به‌عنوان یکی از واحدهای صنعتی بزرگ کشور، بر افزایش مناسبات دو سازمان تأکید شد.

در این نشست سیف‌اللهی با تقدیر از همراهی شرکت الکترواستیل در طول ۱۰ سال گذشته با بانک مهر ایران بیان داشت: باعث افتخار است خدمت‌رسان مجموعه‌ای هستیم که برای ایجاد اشتغال در کشور، کاهش وابستگی و خدمت به مردم فعالیت دارد.

وی افزود: با توجه به نیازهای مشتریان شرکت و ظرفیت‌های موجود در بانک مهر ایران، شرایط خوبی وجود دارد تا با استفاده از تسهیلات قرض‌الحسنه، نیازهای مشتریان را پوشش داد. تسهیلات ارزان قیمت بانک می‌تواند برای شرکت مزیت رقابتی ایجاد کند و با افزایش فروش محصولات، سهم شرکت را از بازار بیشتر کند.


بیشتربخوانید:بانک قرض الحسنه مهرایران حامی زوج های جوان


 

سیف‌اللهی با اشاره به مشکلات موجود بر سر راه تولیدکنندگان، اظهار کرد: بانک آمادگی دارد تا همه توان خود را برای حمایت از تولیدکنندگان و مشتریان آن‌ها در قالب طرح‌های اعتباری و خدمات متنوع خود به کار گیرد تا در آینده شاهد شکوفایی هر چه بیشتر صنایع داخلی باشیم.

در این جلسه نجدی با تشریح شرایط بانک و بررسی نیازهای اساسی شرکت، گفت: با توجه به اینکه بانک مهر ایران منابع آزاد در اختیار ندارد، برای پیشبرد اهداف هر دو سازمان نیازمند تعاملات دو طرفه بیشتری هستیم. بانک مهر ایران با ارائه خدمات متنوع پرسنلی در قالب خدمات بانکداری مدرن و انواع تسهیلات قرض‌الحسنه گام‌های بلندی را برای حمایت از اقشار کم‌برخوردار جامعه و ایجاد گشایش در سفره مردم برداشته است.

وی ادامه داد: کالاکارت که به منظور خرید کالا و خدمات طراحی شده بیش از یک سال است که مورد استفاده مردم و کارکنان ادارات و سازمان‌ها قرار گرفته و رضایت‌مندی بسیاری را در بین اقشار مختلف به همراه داشته است. بانک مهر ایران در اقدامی جدید نیز کارت‌های اعتباری را طراحی کرده است تا مردم بتوانند مایحتاج مورد نیاز خود را خریداری کرده و مبلغ آن را در ماه بعد تسویه کنند.

در این جلسه محمدرضا صبوری، مدیر شعب بانک مهر ایران در استان خراسان رضوی با ارائه گزارشی از تعاملات میان شرکت و بانک بیان داشت: شرکت الکترواستیل به عنوان یکی از صنایع قدرتمند تولیدی در استان و کشور بیش از ۱۰ سال است که همراه بانک مهر ایران بوده و در این مدت سه شرکت دیگر از زیرمجموعه‌های خود را نیز به جمع مشتریان بانک اضافه کرده است.

وی افزود: شرکت الکترواستیل ظرفیت بسیار خوبی برای همکاری در طرح کالاکارت دارد که پیشنهاد شرکت در این خصوص برای بررسی دریافت شده است.

در این جلسه محمدزاده، مدیرعامل الکترواستیل نیز با تقدیر از رویکرد بانک مهر ایران در حل مشکلات مردم، اظهار کرد: با وجود موانع مختلف در مسیر تولید، همواره سعی کرده‌ایم با تمام توان در راه افزایش تولید گام برداریم و امید داریم با بهره‌گیری از رهنمودهای مدیران توانمند بانکی از چالش‌های سخت اقتصادی به سلامت عبور کنیم. نقش بانک مهر ایران در این مهم می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

 

 

 

 

منبع:روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied