شمانیوز
شما نیوز

امضا تفاهمنامه بین بانک مسکن و ارتش جهت ساخت ۵۷ هزار واحد مسکونی

تفاهم نامه همکاری بانک مسکن و ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور تامین مالی ساخت ۵۷ هزار واحد مسکونی سازمانی امضا شد.

امضا تفاهمنامه بین بانک مسکن و ارتش جهت ساخت ۵۷ هزار واحد مسکونی

به گزارش  شمانیوز ، مراسم انعقاد تفاهم نامه اعطای تسهیلات ساخت مسکن بین بانک مسکن و ارتش جمهوری اسلامی ایران توسط مدیرعامل بانک مسکن و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران به امضا رسید.

در این مراسم که با حضور مدیران ارشد دو ارگان برگزار شد، تفاهم نامه ساخت 57 هزار واحد مسکونی رسما اجرایی شد.

مدیرعامل بانک مسکن با بیان اینکه طبق اساسنامه، تامین مالی مسکن اقشار میان درآمدی جامعه وظیفه ذاتی بانک مسکن است، گفت: از طرف خود و مدیران بانک مسکن اعلام می کنم تلاش می کنیم در حد امکان محدودیت ها و موانع در جهت تسهیل اجرای تفاهم نامه برداشته شود.


بیشتربخوانید:نقش موثر بانک مسکن در ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی


 

وی همچنین گفت: در حالی که بانک مسکن طبق قانون مصوب مجلس مکلف به تامین مالی سالانه 220 هزار واحد مسکونی از یک میلیون واحد مورد نیاز در کشور شده اما ما این آمادگی را اعلام می کنیم که سالانه تامین مالی 500 هزار واحد مسکونی را بر عهده بگیریم.

بانک مسکن تفاهمنامه1

در ادامه این مراسم همچنین امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امیدواریم هر چه سریعتر فرایند اجرایی این تفاهم نامه آغاز شود تا پرسنل ارتش بتوانند از مزایای این تسهیلات بهره مند شوند. در قالب این تفاهم نامه بانک مسکن تسهیلات لازم جهت ساخت این میزان واحد مسکونی سازمانی برای پرسنل ارتش در شهرهای کشور با محوریت ستاد آجا پرداخت خواهد کرد. قرار است، این تفاهم نامه در طول سه سال و با تامین مالی بانک مسکن ساخته شود.

بانک مسکن تفاهمنامه2

بانک مسکن تفاهمنامه3

 

منبع:خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied