شمانیوز
شما نیوز

در نشست خبری مدیرعامل بیمه ایران معین مطرح شد:

طرح مهر بیمه ایران معین مورد قبول ۲ هزار و ۷۰۰ بیمه گذار قرار گرفت

مدیرعامل بیمه ایران معین گفت: ۲ هزار و ۷۰۰ بیمه گذار به ارزش ۲۷۰ میلیارد ریال از طرح مهر این بیمه طی هفت ماه گذشته بهره مند شده اند.

طرح مهر بیمه ایران معین مورد قبول ۲ هزار و ۷۰۰ بیمه گذار قرار گرفت

به گزارش شمانیوز، داریوش محمدی روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: این بیمه به منظور حفظ مشتریان و ارایه خدمات مطلوب تر به آنان در هفت ماه گذشته طرح مهر بیمه ایران معین را آغاز کرده و تا کنون ۲ هزار و ۷۰۰ نفر از بیمه گذاران از این طرح استفاده کرده اند.

وی ادامه داد: در این طرح بیمه گذاران تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات چهار درصد یکساله دریافت می کنند که به منظور توسعه این خدمت در نظر داریم سقف این طرح برای هر متقاضی را تا ۳۰۰ میلیون ریال در سال جاری افزایش دهیم.

 مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین با بیان اینکه سرمایه این شرکت در انتهای سال ۱۳۹۸ حدود ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بود افزود: در نتیجه تلاش کارکنان و شعبات و نمایندگی ها این سرمایه در پایان سال ۱۳۹۹ به پنج هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: این افزایش باعث افزایش پذیرش ریسک و اتکایی شرکت بیمه بوده و در نظر داریم با توسعه و تداوم تلاش های انجام یافته سرمایه شرکت در پایان شهریور سال جاری به هشت هزار میلیارد ریال برسد.

محمدی گفت: هم اکنون این بیمه ۲۷ برابر سرمایه کوچکترین بیمه فعال در منطقه آزاد داشته و از نظر میزان سرمایه با برخی شرکت های بیمه سرزمین اصلی در حال رقابت است.

وی یادآور شد: حفظ و افزایش سود سهام دار و ارایه خدمات مطلوب تر از جمله اهداف شرکت های بیمه است که این بیمه در سال ۱۳۹۹ سود به سهامداران خود را با ۳۳ درصد رشد از ۲ هزار و ۸۱۰  میلیارد ریال سال ۱۳۹۸ در انتهای سال ۱۳۹۹ به سه هزار و ۷۱۰ میلیارد ریال رسیده است.

مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین یادآور شد: همچنین در این مدت این بیمه در سقف پذیرش ریسک خود را از ۹۲۰ میلیارد ریال انتهای ۱۳۹۸ را در پایان سال ۱۳۹۹ به ۲ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال رسانده که این افزایش باعث رشد پوشش اتکایی  و نگهداری ریسک می شود.

محمدی مهمترین استراتژی این بیمه در سال جاری را ورود به بازار سرمایه اعلام کرد و افزود: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ نخستین مرحله معرفی بیمه به پذیرش فرابورس ارایه داده شده و انتظار می رود در سال جاری وارد این بازار شود.

وی افزود: در این راستا ساختمان بیمه ایران به برج بورس کیش منتقل می شود تا در صورت راه اندازی بورس بین الملل از نخستین بیمه های فعال مناطق آزاد در این بازار باشد.

داریوش محمدی : توسعه شعبات در مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی، افتتاح ساختمان بیمه ماکو، حفظ برتری بیمه گری در هدف با ارایه خدمات مطلوب، سهم آفرینی بخش انرژی و تعریف پلت فرم جدید در مناطق فاقد شعبه و نمایندگی از دیگر اهداف این بیمه در سال جاری است.

او یادآور شد: سهم بیمه حق ثالث این بیمه از کل بیمه های واگذار  شده در سال ۱۳۹۸ حدود ۴۸ درصد بود که در سال گذشته این سهم با کاهش ۱۵ درصدی به ۳۳ درصد رسیده است.

وی افزود: سعی شد این کاهش به گونه ای باشد که نه تنها نمایندگی های فروش با کاهش درآمد مواجه نشوند بلکه شاهد افزایش دریافتی سهم نیز باشند.

بیمه ایران معین شرکتی دولتی است که ۹۵ درصد سهام آن به صورت مستقیم متعلق به بیمه ایران و پنج درصد باقی مانده نیز متعلق به بقیه شرکت های این بیمه است.

این بیمه اکنون دارای ۱۳ شعبه شامل هفت منطقه آزاد تجاری و چهار منطقه ویژه اقتصادی با ۱۳۰ نمایندگی فروش فعال است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied