شمانیوز
شما نیوز

اجاره آنلاین زمین تنیس در ایران در asan sport

اجاره زمین تنیس، رزرو سالن مشهد و ... را می توانید از طریق سایت ورزشی آسان اسپرت به صورت آنلاین انجام دهید.

اجاره آنلاین زمین تنیس در ایران در asan sport

آسان اسپرت سامانه ای برای رزرو زمین ورزشی

آسان اسپرت و کد تخفیف آن که در سایت تخفیف هات موجود است به همه ی هم وطنان این نوید را می دهد که در شهر های مختلف ایران و در باشگاه ها و نقاط مختلف شهر می توانید به صورت اینترنتی زمین تنیس خود را رزرو اینترنتی کنید. با تهیه زمین می توانید به آموزش و ورزش بپردازید. اجاره آنلاین سالن ها و زمین  ورزش های دیگر به کمک این سایت امکان پذیر است. هر کس می تواند از طریق سایت آسان اسپرت با جست و جوی اجاره زمین تنیس ، زمین متناسب با نیازهای خودش را پیدا کند. همچنین امکان تهیه مربی و کلاس مناسب هم برای تازه واردان این ورزش محبوب اینجا ممکن است. البته اینها تنها خدمات این تیم خبره نیست. ورزشکاران و علاقمندان تنیس و دیگر ورزش ها می توانند از فروشگاه این تیم هر وسیله ورزشی مورد نیاز خود را تهیه کنند.

 

 

tenis

در این سایت انواع مختلف زمین تنیس را پیدا می کنید. فرقی نمی کند به دنبال اجاره زمین تنیس چمن باشید یا زمین تنیس خاکی در این سایت حتما گزینه ای برای شما پیدا خواهد شد. هنگام جست و جوی زمین تنیس مطلوبتان سایت فیلترهایی در اختیار شما قرار می دهد و جست و جوی شما را آسان تر می سازد. اگر زمین را برای ساعت یا روز و تاریخ خاصی می خواهید، می توانید با فعال کردن فیلتر ها به راحتی زمین تنیسی که در آن زمان امکان خدمات دهی به شما را دارد پیدا کنید. شما با کمک این فیلترهای می توانید زمین مورد نظرتان را با توجه به امکانات باشگاه تلفنی رزرو کنید و یا اجاره آنلاین انجام دهید.

 

اجاره زمین تنیس در شهر های مختلف ایران

ورزش انگلیسی تنیس در شروع به وجود آمدنش طرفداران و علاقمندان زیادی را برای خود در انگلستان و بعد از آن در تمام جهان پیدا کرد. این ورزش هم اکنون یکی از رشته های المپیک است. هدف این ورزش توپی، جا به جا کردن توپ به وسیله راکت از یک سمت زمین به سمت دیگر است. برای بازی تنیس تنها به توپ، راکت و زمین مستطیلی بازی نیاز است. زمین تنیس انواع مختلفی مانند زمین خاکی، زمین چمن و زمین هارد کورت دارد. در شهر های مختلف کشورمان باشگاه ها و آکادمی های مختلفی ورزش تنیس را ارائه می دهند. شما می توانید برای انجام بازی تنیس زمین مورد نظرتان را از هرکدام از این باشگاه و آکادمی ها اجاره کنید. اجاره زمین تنیس به روش های مختلفی امکان پذیر است.

 

 

اجاره و رزرو سالن مشهد

فرقی نمی کند ورزش شما کشتی باشد یا فوتسال و یا بدمینتون، سالن ورزشی نیاز اولیه هر ورزشکار برای انجام فعالیت های ورزشی او است. امکان رزرو اینترنتی سالن های چند منظوره ورزشی، سالن های ورزش های رزمی، سالن های فوتسال و سالن ایروبیک و ... در مجموعه های مختلف شهر مشهد به کمک این مجموعه وجود دارد. برای رزرو سالن مشهد می توانید با وارد شدن به صفحه اصلی سایت و انتخاب مجموعه های ورزشی و بعد مجموعه های ورزشی مشهد و بعد از آن هم سالن ورزشی اقدام کنید. با این راه به همه سالن های ورزشی مشهد با امکان رزرو آنلاین دسترسی پیدا می کنید. اجاره آنلاین زمین و سالن در این سایت بسیار آسان است و همچنین در وقت و انرژی شما بسیار صرفه جویی می شود.

tenis01

بدنسازی در خانه برای خانم ها

داشتن بدنی خوش فرم و زیبا نتیجه تمرینات منظم با برنامه ای زیر نظر کارشناسی ماهر است. بدنسازی ورزشی محبوب در میان مردم به ویژه بین خانم ها، برای زیبایی و تناسب اندام می باشد. شما با انجام حرکات صحیح در یک برنامه اصولی می توانید به راحتی به هدف مورد نظر خودتان در این زمینه برسید. در این رشته نیاز به داشتن امکانات فراوان نیست و می شد با حداقل امکانات هم ورزش بدنسازی را شروع کرد. شما می توانید برنامه بدنسازی در خانه بدون استفاده از وسیله و تنها با وزن بدن تهیه کنید و به ورزش بپردازید.

در این سایت به کمک مربیان آنلاین و کلاس های تناسب اندام شما می توانید در خانه و از راه دور در هر وقت روز خود ورزش کنید. مربیان مجرب سایت در کلاس های آنلاین به شما کمک می کنند حتی با امکانات کم تمرینات بدن سازی انجام  دهید. کلاس های آنلاین هم برای خانم ها و هم برای آقایان برگزار برگزار می شود و محدودیتی وجود ندارد. خانم های خانه داری که وقت کافی برای رفتن به باشگاه را ندارند با شرکت در دوره های آنلاین بهمراه مدیریت آن در تقویم آنلاین می توانند در خیلی راحت تر از گذشته به هدف ورزشی خودشان برسند. انجام تمرینهای ورزشی در خانه و به صوت انلاین به شما در صرفه­جویی و وقت و انرژی کمک می­کند و دیگر نیازی ندارید زمان و نیروی خود را فقط برای رفت و امد به باشگاه تلف کنید. یکی دیگر از مزایای ورزش در کلاس های انلاین استفاده از مربیان کارکشته در هر جای ایران است. 

tenis03

در کنار ورزش داشتن برنامه تغذیه و رژیم مناسب پایه ی دیگری برای سرعت بخشیدن و نتیجه گرفتن از ورزشتان می شود. شما با رعایت اصول تغذیه و ورزش توامان می توانید سلامت و زیبایی خود را تضمین کنید. در کنار شرکت در کلاس های این مجموعه می توانید از مربی ها و کارشناسان این حوزه برنامه تغذیه ی مناسب خودتان را هم تهیه کنید.

 

سرمایه گذار آسان اسپرت

لازم به توضیح است واحد سرمایه گذاری شرکت آیکن (پیدایش) روی استارتاپ آسان اسپرت سرمایه گذاری کرده است و این استارت آپ را به سمت پیشرفت سوق داده است، لازم به توضیح است استارتاپ های دیگری مثل یار، تخفیف هات و ... نیز وجود دارند که خدماتی مانند ارائه رایگان کد تخفیف اعم از کد تخفیف آسان اسپرت، کد تخفیف باسلام ، کد تخفیف ایسام، کد تخفیف داروکده و ... را به کاربران ارائه می دهند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied