شمانیوز
شما نیوز

پخش زنده دربی استقلال و پرسپولیس

ساعت دقیق بازی دربی نودم استقلال و پرسپولیس در فصل 98-99 روز یکشنبه 31 شهریور ساعت 16 برگزار شود.

پخش زنده دربی استقلال و پرسپولیس

دربی اسقلال و پرسپولیس که پیش از این قرار بود در ساعت 18:45 روز سی و یکم شهریور ماه برگزار شود، ساعت برگزاری این مسابقه تغییر کرد و قرار بر این است که بازی بین تیم های پرسپولیس و استقلال در ساعت 16 برگزار شود.

 

استقلال و پرسپولیس تاکنون ۸۵ بار تکرار شده و سهم آبی‌ها ۲۴ برد و سهم سرخ‌پوشان ۲۳ برد بوده است. تیم‌های استقلال و پرسپولیس تاکنون ۸۵ بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که آبی‌ها ۲۴ بار و سرخ‌ها ۲۳ بار پیروز شده‌اند و ۳۸ بازی نیز مساوی شده است.

 

دیدار استقلال و پرسپولیس یکشنبه  31 شهریور در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران خاطرنشان کرد: این مسابقه به میزبانی استقلال است که سهمیه 50 درصدی به تماشاگران هر تیم اختصاص یافته است، این در حالی است که پیش از این قانون 90 به 10 در مورد تماشاگران تیم‌های میزبان و مهمان اعمال می‌شد.

 

 

جهت مشاهده پخش زنده دربی استقلال و پرسپولیس از اینستاگرام اینجا کلیک کنید

 

 

فروش اینترنتی بلیت دربی

هواداران می‌توانند با مراجعه به سایت این سامانه‌ به نشانی https://www.pin90.ir ، بلیت خود را تهیه کنند. هر کاربر با ۵ کارت ملی مختلف می‌تواند ۵ بلیت بخرد.

طبق اعلام مسئولان، قرار است ۵۷ هزار بلیت فروخته شود و باقی بلیت ها نیز بین ارگان ها و باشگاه ها پخش شود. البته چند جایگاه نیز بین هواداران دو تیم خالی خواهد ماند.

پیش تر قرار بود بلیت فروشی ۹۰-۱۰ انجام شود و استقلال از میزبانی خود استفاده کند اما در نهایت سازمان لیگ تصمیم گرفت که همچون همیشه بازی را ۵۰-۵۰ برگزار کند.

برخی از هوادارانی که قصد خرید بلیت را داشتند، با اخطارهای مختلف از جمله «خطای سرور» مواجه شده اند. همچنین عده ای تا مرحله پرداخت وجه پیش رفته اند اما پس از آن سامانه به درگاه متصل نشده است.

 

میزان بلیت فروشی برای شهرآورد ۹۰ مشخص شد

طبق مصوبه شورای تامین تنها ۵۷ هزار بلیت برای دیدار شاگردان آندره آ استراماچونی و گابریل کالدرون به صورت الکترونیکی فروخته می‌شود و ۲۱ هزار صندلی خالی می‌ماند.

قرار است برخی جایگاه‌ها برای حفظ نظم و امنیت بین هواداران استقلال و پرسپولیس خالی بماند تا از بی نظمی‌های احتمالی جلوگیری شود.

 

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی 90

علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، شجاع خلیل زاده، محمد نادری، محمد حسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی، وحید امیری، مهدی ترابی، سیامک نعمتی، علی علیپور، جونیور براندائو.

البته ممکن است سید جلال حسینی به ترکیب پرسپولیس برگردد.

 

9898955_300

 

 

ترکیب احتمالی استقلال در دربی 90

حسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، وریا غفوری، علی کریمی، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان، آرش رضاوند، مرتضی تبریزی و محسن کریمی

 

1551283647_برنامه-عصر-جدید - Copy

 

دربی پایتخت امروز نود یا نودویکمین قسمت از خود را روی پرده به نمایش خواهد گذاشت. از اواخر دهه ۴۰ که این دو تیم در صحنه فوتبال ایران به عنوان رقیب سنتی مطرح شدند تا حالا، اتفاقات زیادی در تقابل مستقیمشان رخ داده است؛ از دیدارهای پرگل تا مسابقات جنجالی و البته دیدارهایی کسل‌کننده. بازی امروز چطور خواهد بود؟

اگرچه امکان دارد بازی دربی کیفیت فنی خیلی بالایی نداشته باشد اما بی‌تردید حواشی آن از گوشه و کنار مورد توجه خواهد بود. اینجا تیم تحریریه ورزش سه در استادیوم آزادی جذابیت‌های دربی را از ساعت ۸ صبح خواهند نوشت، به امید این که هیچ اتفاق تلخی در جریان بازی و پیش و پس از آن رخ ندهد.

 

شما می توانید از طریق لینک زیر به صورت زنده دیدار و حواشی را دنبال کنید

جهت مشاهده پخش زنده دربی استقلال و پرسپولیس از اینستاگرام اینجا کلیک کنید

 

 

حواشی قبل از دیدار استقلال و پرسپولیس

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس از ساعت 16 امروز در چارچوب رقابت های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه آزادی به دیدار یکدیگر خواهند رفت. آخرین حواشی پیش از آغاز این دیدار را بررسی کرده ایم:

 

* عماد صفی‌ یاری کودک 6 ساله‌ای است که در حاشیه دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی در اثر حادثه برق گرفتگی جان خود را از دست داد. نکته جالب توجه درباره فوت این کودک خردسال این است که محل فوت این کودک دچار تغییرات و ترمیم شده است. دیگر در محل حادثه داربستی نصب نشده است و شرایطی متفاوت دارد.

* در فاصله کمتر از شش ساعت تا آغاز دربی 90 تماشاگران زیادی وارد ورزشگاه نشدند و اکثر تماشاگران هم در محوطه بیرون از ورزشگاه روی چمن‌ها نشستند.

 

Branco6

 

* خدمات رفاهی و تفریحی در بیرون از ورزشگاه برای هواداران سرخابی تدارک دیده شده و تماشاگران دو تیم با هم کری خاصی داشتند و به رقابت می‌پرداختند.

* چند تن از هواداران استقلال وپرسپولیس قبل از ورود به ورزشگاه با هم درگیری لفظی پیدا کردند که با وساطت مأموران انتظامی قضیه حل شد، اما این پایان کار نبود و مدام علیه تیم رقیب شعار می‌دادند.

 

9896655_672

 

* در فاصله 500 متر تا گیت‌های الکترونیکی، ورود تماشاگران به داخل استادیوم کنترل می‌شود و چنانچه که هوادارای بلیت تهیه نکرده باشد، حتی اجازه ورود به محوطه ورزشگاه هم به او داده نمی‌شود.

* برخلاف دربی‌های گذشته و با فروش بلیت الکترونیکی دیگر خبری از بازار سیاه بلیت‌فروشی در ورزشگاه نیست و هواداران با ارائه کارت ملی وارد ورزشگاه می‌شوند.

 

 

جهت مشاهده پخش زنده دربی استقلال و پرسپولیس از اینستاگرام اینجا کلیک کنید

 

 

پیش بازی استقلال - پرسپولیس

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • زهرا

    عالی بود واقعا
    ممنون

  • علیرضا

    خبر مفیدبود ... ممنون از نویسنده