شمانیوز
شما نیوز

پخش زنده بازی استقلال و تراکتور | جمعه 10 ابان

هواداران تراکتور خود را به ورزشگاه می‌رسانند و سکوها یکی پس از دیگری پر می‌شود؛ تنها چیزی که به چشم نمی‌آید سرمای تبریز در یک روز داع فوتبالی است.

پخش زنده بازی استقلال و تراکتور | جمعه 10 ابان

به گزارش شمانیوز به نقل از  "ورزش سه"، مهم ترین بازی این هفته فوتبال ایران بین تراکتور و استقلال در ورزشگاه یادگار امام برگزار می‌شود که در کوه های سهند واقع شده و به همین خاطر بین تی تی ها به «سهند استادیوم» نیز مشهور است. باتوجه به وضعیت دو تیم در جدول، حساسیت این بازی نیز بسیار بیشتر شده و هواداران تراکتور از ساعات ها قبل و از نقاط مختلف، خود را به استادیوم رسانده و می‌رسانند تا حامی تیم مصطفی دنیزلی باشند.

 

**برای دیدن پخش زنده بازی استقلال و تراکتور اینجا کلیک کنید 

 

آنچه که در زمین رخ می‌دهد جذابیت بسیار زیادی دارد اما باتوجه به حضور حداکثری هواداران در ورزشگاه، ستاره های بزرگ در تیم ها و... اتفاقات گوشه و کنار مسابقه نیز از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. اینجا گروه اعضای تحریریه، اتفاقات بازی را از ساعت ها قبل پوشش می‌دهند و تا پایان شب نیز همراه جدال سرخابی تبریز و تهران خواهند بود؛ با ما همراه باشید.

 

16:10 - پیام حیدری به همراه کمک هایش با لباس شخصی وارد ورزشگاه شدند تا از زمین چمن بازرسی کنند.

 

15:56- طبقه دوم ورزشگاه نیز باز شده و تی تی ها به این سمت ورزشگاه نیز هجوم برده‌اند.

 

 

15:55 - برخی از طرفداران تیم استقلال در طبقه دوم هستند و وارد سکوها می‌شوند.

 

15:54 - در فاصله دو ساعت تا شروع بازی، این سکوهای پشت دروازه نیز پر شده اند.

 

 

15:51 - جایگاه تی تی کاملا پر شده و طرفداران حتی در راهروها نیز استقرار یافته اند.

 

 

15:40 - جاده های منتهی به ورزشگاه دچار ترافیک سنگینی شده‌اند و ورود به استادیوم با کندی انجام می‌شود.

 

15:31 - سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت: ۴۵ هزار نفر از هواداران تراکتور بلیت خریدند و حدود ۱۷۰-۱۸۰ نفر هم استقلالی بلیت خریدند. قانون ۹۰ به ۱۰ همانطور که در بازی تراکتور و پرسپولیس رعایت شد در این بازی هم رعایت می‌شود. ورودی‌های هواداران مجزا هستند و امیدوارم در بازی امروز مشکلی نداشته باشیم. امیدوارم تماشاگران تبریزی مانند بازی‌های گذشته فقط به تشویق تیم خودشان بپردازند و اگر این مسابقه حاشیه‌ای دارد حاشیه فوتبالی‌اش است.

 

 

 

15:22 - روزنامه هدف شماره روز گذشته اش را به بازی تراکتور و استقلال پرداخت؛ آواز هزار!

 

 

15:21 - شفر آخرین خارجی استقلال که به ورزشگاه یادگار آمد، دست خالی از این استادیوم بازگشت؛ حالا باید دید استراماچونی چه خواهد کرد.

 

 

14:20 - استقلال در چند بازی اخیر عملکرد خوبی داشته و امروز در صورت پیروزی 15 امتیازی می‌شود؛ یعنی یک قدم مانده تا پرسپولیس.

 

14:10 - یوکیا سوگیتا غایب بزرگ تراکتور در این بازی خواهد بود. او در مقابل نساجی شوتی استثنایی زد و حالا باید دید دنیزلی چه فکری برای جانشین او کرده.

 


14:05 -  ساعت 14 در استادیوم به روی هواداران تراکتور باز شد و آن ها وارد استادیوم شدند؛ با کاپشن و لباس های گرم زمستانی (عکس متعلق به بازی سال گذشته با استقلال).

 

 

14:00 - روزبه چشمی و داریوش شجاعیان مهم ترین غایبان استقلال خواهند بود و باید دید استراماچونی در غیاب این دو به چه بازیکنانی میدان می‌دهد.

 

13:45 - برخی از هواداران تراکتور در منطقه شاهگلی مستقر شده اند و از آنجا به صورت هماهنگ و از طریق اتوبان شهید کسایی راهی استادیوم خواهند شد؛ این کاری است که در بازی های قبلی نیز انجام می دادند.

 

13:30 - هم اکنون دمای هوا در تبریز 9 درجه بالای صفر استاما تا عصر به 6 درجه نیز خواهد رسید. حالا در نظر بگیرید که استادیوم یادگار امام در منطقه ای کوهستانی قرار دارد که طبیعتا سردتر از دیگر نقاط خواهد بود.

 

13:15 - این کاغذ نوشت یکی از طلافروشی هایی است که روز گذشته به اطلاع مردم رسانده جمعه به خاطر بازی تیم محبوبش تراکتور، تعطیل خواهد بود.

 

 

13:00 - بلیت بازی تراکتور و استقلال امروز با قیمت 10 هزار تومان فروخته می‌شود و بیشتر بلیت ها نیز اینترنتی به فروش رفته اند. باشگاه تراکتور سامانه تلفنی را نیز برای خرید بلیت تعبیه کرد.

 

12:45 - تراکتور برای صدرنشینی به یک پیروزی احتیاج دارد. فصل پیش این برد با گل اشکان دژاگه به دست آمد اما امروز شاید اشکان از روی نیمکت بازی را آغاز کند.

 

12:30  - در فصول قبلی استقلال هرگز موفق به شکست تراکتور در تبریز نشده؛ آخرین بار آبی پوشان با دو گل مجتبی جباری از روی نقطه پنالتی که اتفاقا پنالتی ها نیز جنجالی بودند، از سد تراکتور گذشتند.

 

12:15 - در طبقه بالای ورزشگاه جایگاه اختصاصی و کوچکی برای هواداران استقلال در نظر گرفته شده. آیا آن ها این سکو را پر خواهند کرد؟

 

12:00 - تراکتور و استقلال دیدار هیجان انگیزی است که هر سال هواداران زیادی را به خود جذب می‌کند. در مسیر ورزشگاه بنرهایی از طرفداران تراکتور وجود دارد که نشان می‌دهد آن ها از شهرهای مختلف به تبریز آمده اند؛ میاندوآب، بناب، مراغه و حتی جاهای دورتر مثل اردبیل!

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied