شمانیوز
شما نیوز

فرشید باقری و روزبه چشمی همچنان در حال استراحت

روزبه چشمی و فرشید باقری که در فصل جاری خیلی دیر به جمع بازیکنان استقلال اضافه شدند، در جریان مسابقات هم نتوانستند آنطور که باید در خدمت تیم باشند.

فرشید باقری و روزبه چشمی همچنان در حال استراحت
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، روزبه چشمی و فرشید باقری دو بازیکنی بودند که در فصل جاری خیلی دیر به جمع بازیکنان استقلال اضافه شدند. روزبه چشمی بلافاصله پس از پایان فصل گذشته مسابقات لیگ برتر مدعی شد برای اینکه دست استقلال باز بماند زودتر اعلام می‌کند که نمی‌خواهد در این تیم بماند تا باشگاه با دست باز سراغ گزینه‌های مدنظرش برای یارگیری برود! هرچند او پس از دور زدن‌های زیاد و مطرح کردن چند پیشنهاد نه به قطر و ترکیه رفت، نه به اروپا و در نهایت سفرش به اهواز هم منجر به عقد قرارداد با فولاد نشد و در تاریخ ۱۶ شهریور سال جاری قراردادش را با استقلال تمدید کرد!

چشمی دو سوم مسابقات را از دست داد
او که در فصل بدنسازی غیبت داشت تحت نظر بدنساز استراماچونی کار کرد ولی در نهایت هرگز نتوانست بدنی به آمادگی دیگر بازیکنان تیم داشته باشد. در همین راستا پس از ورود به تمرینات و سپس مسابقات خیلی سریع مصدوم شد دو بازی است که قادر به همراهی استقلال نیست!

روزبه چشمی در لیگ برتر در سه دیدار از ابتدا در ترکیب ثابت به میدان رفته است. ذوب‌آهن، گل‌گهر و سایپا سه تیم از مجموع ۹ هفته مسابقات اخیر بودند که چشمی توانسته روبه‌روی آن‌ها به زمین برود. درست یک‌سوم مسابقات! ۲۷۰ دقیقه بازی در لیگ برتر آمار کلی دقایق حضور او برای استقلال است. البته او در هر دو دیدار ۱۲۰ دقیقه‌ای استقلال در جام‌حذفی برای تیمش در ترکیب بوده و در برد برابر گل ریحان و فجرسپاسی برای تیمش بازی کرد تا جمع دقایق بازی اش به ۵۱۰ دقیقه برسد!

باقری فقط ۲۰۶ دقیقه در خدمت استقلال!
فرشید باقری هم دیگر بازیکن این تیم است که در فصل بدنسازی کنار استقلال حضور نداشت! باقری که در فروردین از ناحیه مچ پا دچار پارگی رباط شده بود پس از مشورت با چند دکتر قید جراحی را زد و در نهایت به تمرینات گروهی برگشت ولی بخش مهمی از بدنسازی را از دست داد! باقری در دومین دیدار این فصل استقلال و در دقیقه ۵۴ از بازی بیرون رفت، چون مچش باز هم آسیب دیده بود! باقری پس از آن باز هم مدتی دنبال جراحان مچ پا بود و چند هفته از مسابقات لیگ برتر و البته هر دو دیدار دور یک‌شانزدهم و یک‌هشتم جام‌حذفی را از دست داد! فرشید غیر از بازی اول مقابل ماشین‌سازی که ۹۰ دقیقه در ترکیب استقلال حضور یافته بود در ۳ دیدار دیگر به ترتیب فولاد (۵۴ دقیقه)، سایپا (۱۵ دقیقه) و پارس جنوبی جم (۴۴ دقیقه) به میدان رفت تا ۲۰۶ دقیقه بازی برای استقلال در کارنامه این فصلش ثبت شده باشد! آماری کم در قیاس با اسم و رقم قراردادی که با استقلال بسته است!

ناگفته نماند استقلال با احتساب بازی تبریز ۸۱۰ دقیقه در لیگ و ۲۴۰ دقیقه (دو بازی ۱۲۰ دقیقه ای) در جام‌حذفی بازی کرده که مجموعاً ۱۰۵۰ دقیقه می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied