شمانیوز
شما نیوز

بمب نقل‌ و انتقالاتی در راه پرسپولیس! + عکس

مدیرعامل پرسپولیس خبر از جذب مهاجم خارجی تراز اول برای این تیم داد.

بمب نقل‌ و انتقالاتی در راه پرسپولیس! + عکس

 به گزارش شمانیوز به نقل از جام نیوز، روز گذشته جونیور مهاجم برزیلی پرسپولیس با حضور در باشگاه ضمن صحبت و توافق با مدیرعامل به صورت رسمی از جمع سرخپوشان جدا شد.

 

بعد از فسخ قرارداد جونیور با پرسپولیس محمدحسن انصاری فرد در گفتگو با سایت باشگاه اعلام کرد که با رفتن این بازیکن باشگاه یک مهاجم خارجی تراز اول جذب خواهد کرد که رضایت کادر فنی و هواداران جلب شود. مشکل عمده سرخپوشان در این فصل نبود گلزن تمام عیار بوده است و حالا با قولی که انصاری فرد به هواداران داد قطعا پرسپولیس در نیم فصل دوم شرایط بهتری خواهد داشت.

 

 تیم فوتبال پرسپولیس چند گزینه مطرح را برای تقویت خط حملۀ خود زیر نظر دارد. یکی از این گزینه‌ها فرانکو دی‌سانتو مهاجم آرژانتینی است. کالدرون به شدت به دنبال جذب یک مهاجم خارجی تراز اول برای خط حملۀ خود است و از این‌رو باشگاه را زیر فشار قرار داده تا یک مهاجم خارجی جذب کنند.

 

 

مدیران پرسپولیس هم به سراغ دی‌سانتو رفته و مذاکراتی را با این مهاجم گل‌زن انجام داده‌اند. این مهاجم می‌تواند با حضورش در ایران به بزرگ‌ترین بمب نقل‌وانتقالاتی چند فصل اخیر لیگ برتر بدل شود. دی‌سانتو در تیم‌های بزرگی مانند بلکبرن، ویگان، وردربرمن و شالکه توپ زده است. او حتی در طول سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ در چلسی حضور داشته. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied