شمانیوز
شما نیوز

دوئل استراماچونی و قلعه نویی در آزادی

رویارویی دوباره استقلال و سپاهان آن هم در یک چهارم نهایی جام حذفی بدون شک قرعه مرگی بود که نصیب طرفداران این دو تیم بعد از جنگ بزرگ چند روز گذشته در نقش جهان شد.

دوئل استراماچونی و قلعه نویی در آزادی

به گزارش شما نیوز به نقل ازورزش سه، اولین قرعه ای که از گوی توسط دو مهمان سازمان لیگ در آمد زمینه جدالی جذاب در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را فراهم کرد تا چند روز بعد از جنگ پرحاشیه در هفته یازدهم لیگ برتر به میزبانی نقش جهان بازهم استقلال و سپاهان مقابل هم صف آرایی کنند. دو مدعی اول قهرمانی لیگ حالا برای رسیدن به رویای دبل در جام های داخلی باید این بار در آزادی به مصاف هم بروند تا دوئلی همه جانبه میان ژنرال و آبی ها رقم بخورد.


استقلال که در بازی نقش جهان در چهارمین دقیقه وقت های تلف شده برتری 2-1 را با تساوی عوض کرد اما اعتراضاتش به اشتباهات داوری برای چندین روز به سوژه اول رسانه ها تبدیل شد حالا خیلی زودتر از بازی برگشت لیگ برتر این فرصت را دارد تا جنگی انتقامی از رقیب اصفهانی خود داشته باشند. تقابل دوباره استراماچونی و امیرقلعه نویی مسلما نه برای طرفداران این دو تیم بلکه توجه همه اهالی فوتبال را به خود معطوف خواهد کرد تا آزادی به دیگی جوشان تبدیل گردد.


حواشی داوری دیدار اول دو تیم در اصفهان به اندازه ای بود که استراماچونی چه قبل چه بعد از بازی با گله از آن این هشدار را به گوش مسئولان برساند اگر دنبال لیگ پیشرفته و معتبر هستند باید جلوی این گونه اشتباهات مرگبار داوری گرفته شود. مرد ایتالیایی مستقیما به خطای هند کی روش استنلی اشاره کرده بود، صحنه ای که زاهدی فر پنالتی اعلام نکرد تا حاشیه و جنجال در نقش جهان به اوج خود برسد.استراماچونی که با همین اشتباه فرصت رسیدن به صدر جدول را از دست داد حالا با قرعه دشوار باید بازی بزرگ دیگری این بار در جام حذفی مقابل قلعه نویی داشته باشد.


امیر که با خوش شانسی و تیزهوشی یک استقلالی از شکست در خانه مقابل آبی ها فرار کرد تا صدر جدول را در اختیار داشته باشد در پایان بازی با اعتراف به این که شاگردانش مقابل استقلال حرف چندان زیادی برای گفتن نداشتند صراحتا از نمایش بهتر شاگردان استراماچونی حرف زد. صحبتی که بازتاب زیادی داشت و نشان داد او حالا بیشتر از هر وقت دیگر خطر رقابت با استقلال را لمس کرده است.


قرعه بزرگ امروز در مرحله یک چهارم حذفی این نوید را برای طرفداران دو تیم استقلال و سپاهان همین طور اهالی فوتبال در پی داشت که در انتظار نمایش جذاب دیگری از این دو تیم باشند. امیر و استراماچونی در دومین دوئل مستقیم مسلما با انگیزه های متفاوتی آن هم بعد از حاشیه های اولین برخورد به میدان خواهند رفت به خصوص که شکست در این دوئل یعنی از دست رفتن رویای دبل و وداع با راه نزدیک آسیایی شدن که برای هیچ یک از این دو مربی سرشناس هضم آن نمی تواند آسان باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied