شمانیوز
شما نیوز

پاتوسی به استقلال برمیگردد؟

هافبک سابق استقلال بار دیگر برای بازگشت به این تیم به استراماچونی پیشنهاد داده شده است و او باید در این باره تصمیم گیری کند.

پاتوسی به استقلال برمیگردد؟

آیاندا پاتوسی بازیکنی است که فصل قبل یک نیم فصل فوق العاده را در استقلال پشت سر گذاشت اما در پایان بازی ها این وینفرد شفر بود که او را از چنگ این تیم درآورد و او با قرارداد قرضی یک ساله راهی بنی یاس شد.

پاتوسی با پشت سر گذاشتن نیم فصل در ترکیب بنی یاس موفق نشده رضایت باشگاه را جلب کند و گفته می شود احتمال اینکه نامش در لیست مازاد این باشگاه قرار بگیرد بسیار زیاد است و با این شرایط آبی ها می توانند بار دیگر برای بازگرداندن این بازیکن اقدام کنند.

در این بین گفته می شود زمانی که امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال بود این بازیکن به استراماچونی پیشنهاد داده شد و البته خود این بازیکن از طریق واسطه به باشگاه اعلام کرده است اگر از بنی یاس جدا شود و البته مشکلاتی که در نیم فصل حضورش در استقلال وجود داشت برطرف شود، می تواند با این باشگاه پای میز مذاکره شود.

البته اگر این بازیکن برای بازگشت به استقلال تمایل هم داشته باشد مدیران این باشگاه باید با باشگاه کیپ تاون مذاکره کنند چون او قانونا بازیکن این تیم است و باشگاه استقلال باید بابت انتقال او پول رضایت نامه بدهد.

7

گفته می شود باشگاه کیپ تاون هزینه ترانسفر پاتوسی را 400 هزار دلار ارزش گذاری کرده است، رقمی که احتمالا می شود با مذاکره آن را کاهش داد.

البته در این بین گفته می شود استراماچونی هنوز پاسخ روشنی به بازگشت پاتوسی نداده است و حضور این بازیکن در جمع آبی پوشان اول منوط به فسخ قرارداد با بنی یاس و دوم به نظر مثبت استراماچونی می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied