شمانیوز
شما نیوز

پناهندگی کیمیا علیزاده واقعیت دارد؟

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: مهاجرت و پناهنده شدن کیمیا علیزاده به یک کشور اروپایی هنوز مشخص نیست و فعلا این موضوع را نه تایید و نه تکذیب می‌کنم.

پناهندگی کیمیا علیزاده واقعیت دارد؟

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران: امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در خصوص مهاجرت کیمیا علیزاده و پناهنده شدن او به یک کشور اروپایی اظهار داشت: در مورد این موضوع هنوز هیچ چیز مشخص نیست و بنده نه این موضوع را تایید و نه تکذیب می‌کنم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه در صورت صحت مهاجرت و یا ماندن در ایران خود علیزاده باید در این زمینه اعلام نظر کند، بیان کرد: او با همسرش به مسافرت رفته و اگر بخواهد بماند یا نه مسئولیت آن به عهده خود اوست.

غفرانی با بیان اینکه پدرش هم تلفن را جواب نمی‌دهد، ادامه داد: هئیت تکواندو نیز در این زمینه پیگیر است و در صورت کسب اطلاعات جدید، اطلاع رسانی لازم انجام می‌شود، خانم کمرانی مربی کیمیا علیزاده هم در جریان نیست و دنبال این هستیم که از طریق این مربی که ارتباط خوبی با کیمیا دارد، موضوع را جویا شویم.

غفرانی با بیان اینکه تمام این موارد در حد شنیده‌ها و گمانه زنی‌ها است، گفت: در پیام رسان‌ها هم برای کیمیا علیزاده پیام گذاشته‌ام و پرسیدم که این خبر درست است یا خیر، که هنوز پاسخی دریافت نکرده ام.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied