شمانیوز
شما نیوز

عکس های لو رفته از علیرضا حقیقی با خواننده زن آمریکایی + جزئیات

علیرضا حقیقی دروازه‌بان سابق ملی‌پوش با انتشار تصاویری از خودش در کنار بی بی رکسا ، رسما مهر تاییدی بر این شایعات زد و از نامزدی خود با او خبر داد.

عکس های لو رفته از علیرضا حقیقی با خواننده زن آمریکایی + جزئیات

رکنا نوشت: بی‌شک علیرضا حقیقی را باید جذاب‌ترین فوتبالیست سال‌های گذشته فوتبال ایران بدانیم. چندی پیش در فضای مجازی شایعاتی مبنی بر رابطۀ علیرضا حقیقی با یکی از خوانندگان معروف آمریکایی پخش شد که بدون هیچ واکنشی از سوی حقیقی این شایعات به قوت خود باقی‌ماند و نه تکذیب شد نه تایید!

 

علیرضا حقیقی

 

اما اکنون این دروازه‌بان سابقاً ملی‌پوش با انتشار تصاویری از خودش در کنار این شخص بسیار معروف، رسماً مهر تاییدی بر این شایعات زد و از نامزدی خود با او خبر داد. نامزد ستاره فوتبال ایران یکی از خوانندگان بسیار معروف در آمریکا می‌باشد که طرفداران بی‌شماری را نیز دارد.

 

خبر داغ و جنجالی : 

ویدیوی لورفته و منشوری رقص باران کوثری و ازاده صمدی + تصاویر دیده نشده

 

کاربران جدی شبکه های اجتماعی با توجه به لایک کردن عکسهای علیرضا حقیقی توسط بی بی رکسا حدس زدند که بین این دو آشنایی وجود دارد.

این گمانه زنی زمانی تقویت شد که در عکس منتشر شده در صفحه اینستاگرام بی بی رکسا رد گلر تیم ملی در پشت سر این خواننده دیده شد…!!

 

علیرضا حقیقی

 

نکته جالب اینجاست که عکس بالا را این خواننده از شهر دبی امارت به اشتراک گذاشته است و عکس زیر هم که آخرین تصویر منتشر شده از علیرضا حقیقی در صفحه اینستاگرامش می‌باشد در برج خلیفه شهر دبی گرفته شده است و معلوم است که هردو در دوبی به سر می بردند.

 

ارتباط نزدیک علیرضا حقیقی با بی بی رکسا

مدتی است تصاویر و خبرهایی مبنی بر رابطه علیرضا حقیقی فوتبالیست سابق تیم ملی کشورمان با بی بی رکسا خواننده مشهور آمریکایی به گوش میرسد . در این میان تصاویری منتشر شده که اخبار رابطه ی میان این دو نفر را قوت میبخشد .

در این مطلب از ایران ناز تصاویر جدید بی رکسا و علیرضا حقیقی را برای شما گرد آوری کرده ایم. همچنین بیوگرافی بی بی رکسا (Bebe Rexha ) خواننده آمریکایی و فوتبالیست ایرانی مشهور را در ادامه ببینید.

بی بی رکسا خواننده آمریکایی است که جدیدا وارد رابطه با دروازه بان تیم ملی ایران علیرضا حقیقی شده است ودر فضای مجازی حسابی جنجالی شده است.

در شبکه های اجتماعی خبری در حال دست به دست شدن است که در آن عنوان شده اســت که علیرضا حقیقی دروازه بان تیم ملی کشورمان و باشگاه فوتبال اسکیلستونا سوئد با بی بی رکسا خواننده و مدل آمریکایی رابطه دارد.

کاربران جدی شبکه های اجتماعی با توجه به لایک کردن عکس های علیرضا حقیقی توسط بی بی رکسا حدس زدند که بین این دو آشنایی وجود دارد.

این گمانه زنی وقتی تقویت شد که در عکس منتشر شده در صفحه اینستاگرام بی بی رکسا رد گلر تیم ملی در پشت سر این خواننده دیده شد…!!!

 

علیرضا حقیقی

 

نکته جالب اینجاست که عکس بالا را این خواننده از شهر دبی امارت به اشتراک گذاشته است و عکس زیر هم که آخرین تصویر منتشر شده از علیرضا حقیقی در صفحه اینستاگرامش می‌باشد در برج خلیفه شهر دبی گرفته شده است و معلوم است که هردو در دوبی به سر میبرند.

 

علیرضا حقیقی

 

صفحه اینستاگرام بی بی رکسا  1.4 میلیون فالوور دارد. از وقتی کاربران ایرانی متوجه دوستی بین این خواننده و علیرضا حقیقی شده اند، به صفحات دو طرف رفته و زیر عکسهای شان کامنت های عجیب‌وغریب می گذارند…

بی بی رکسا از خوانندگان و آهنگ نویسان آمریکایی است که در بروکلین نیویورک بدنیا آمد.به گزارش ایران ناز او در تاریخ 30 اوت 1989 در شهر بروکلین نیویورک به دنیا آمد 28ساله مادر او اصالتا آلبانیایی بودو پدر وی زاده نیویورک بوده که در زمان کودکی پدر و مادر وی به مقدونیه مهاجرت کرده‌اند و پدر و مادر بی بی رکسا در تاریخ 1980 میلادی به ایالات متحده ایالات امریکا مهاجرت کردند.

مادر او اهگوستیوار در جمهوری مقدونی است. نام بلتا در واقع در کشور مقدونیه به معنای زنبور عسل است و بهمین دلیل نام مستعار او یعنی بیبی «bebe» از همان کلمه «bee» می آید. او از سن 8سالگی به موسیقی علاقه‌ مند شد ودر دوران دبیرستان در فیلم‌ های موزیکال شرکت می‌کرد.

او ترانه‌ هایش را در سبک پاپ و الکتروپاپ به اجرا درمی‌ آورد و از ترانه‌ های مشهور او می توان به من رو به خونه ببر «Take Me Home» – هی مامان «Hey Mama» – به خودم، خودم و من «Me, Myself& I» اشاره کرد. او حرفه خوانندگی‌ اش را در در گروه آمریکایی کارت‌ های سیاه «Black Cards» شروع کرد.

او یکی از موسیقی دان و نویسنده و خوانده موفق است که حرفه او اغلب در سرودن آهنگ‌ هایی در سبک پاپ و الکتروپاپ است و او زمان زیادی را در اسـتودیوها صرف نوشتن آهنگ‌ها و خواندن انها میکند و او اغلب اجراهایش رابه سبک «Lead vocalist» به اجرا درمی‌آورد که این شیوره را نخستین بار در گروه «Black Cards» به اجرا درآورد.

 

بیوگرافی علیرضا حقیقی و زندگی شخصی اش

علیرضا حقیقی زاده 12 اردیبهشت ماه سال 67 در شهر تهران بدنیا آمده است.دیپلمه ریاضی فیزیک است و مدتی دانشجوی رشته شیمی دانشگاه آزاد تهران شمال بود یک خواهر بزرگ تر از خود دارد از طرف پدر اصالتاٌ اهل زنجان هستند.

 

از پدرام تا علیرضا

پیش از بدنیا آمدن علیرضا نام پدرام را برای او درنظر گرفته بودند اما مادرش خواب آقا علی ابن موسی‌ الرضا را می‌ بیند و بهمین خاطر نام پدرام جایش رابه اصرار مادر به علیرضا می‌ دهد.

 

علاقه و تیم های پایه

از کودکی عشق فوتبال و دروازه بانی داشتم برای همین بیشتر اوقاتم به فوتبال می گذشت تا این که تصمیم گرفتم بطور رسمی و حرفه ای وارد دنیای فوتبال شوم.برای همین کارم را از تیم های پایه شروع کردم.

 

از کودکی با پرسپولیس

از سه، چهار سالگی همراه پدرم به ورزشگاه شهید کشوری می رفتم در آنجا با فوتبال آشنا شدم و تقریباً 10 سالم بود که در دروازه همان تیم ایستادم حدودا یازده ساله بودم که برای تست تیم اینترمیلان دعوت شدم؛ پس از مدتی به تیم نونهالان سایپا رفتم. تقریباً یکسال در سایپا بودم و بعد هم به تیم نونهالان پرسپولیس سال 81 دعوت شدم.

 

تیم ملی

حقیقی نخستین بار در مسابقات نونهالان غرب آسیا در قطر درسال 81 برای تیم ملی بازی کرد که در آن زمان 14ساله بود.

 

درخشندگی و لژیونری

در 25 مهرماه سال 85 وقتی 18ساله بود با عقد قراردادی وارد تیم بزرگسالان پرسپولیس شد اما در فصل 1387 – 1388 توانست به عنوان گلر اول درون دروازه قرار بگیرید .به گزارش پارس ناز موفقیت های موجب شد درسال 2012 با روبین کازان روسیه قرار داد 4 ساله ببند، او در طی این مدت بصوت قرصی در لیگ فوتبال پرتغال بازی کرد با پایان یافتن قرار داد در حال حاضر گفته می‌شود با یک تیم انگلیسی قرار داد امضا کرده است.

 

فیلم و بازی

علیرضا اوقات فراغتش در منزل را مشغول بازی پلی‌ استیشن می‌ شود و البته یک علاقمند حرفه‌ ای به فیلم است او علاقه زیادی به دیدن فیلم‌های وحشتناک دارد.

 

ازدواج شخصی است

این موضوع بحث زندگی شخصی هر آدمی است و تصمیمی کاملا شخصی هم هست اما اکنون فکری راجع به آینده ندارم. حواسم به فوتبال است و به دنبال هدف های بزرگ فوتبالی هستم.

 

ماجرای ازدواج با الناز شاکردوست

درسال 1390 گفت و گو ای از علیرضا حقیقی پخش شد که عنوان می شد با الناز شاکردوست ازدواج کرده است این خبر بعد ها به دادگاه نیز کشیده شد و مشخص گردید گفت و گو جعلی بوده است.در حال حاضر خبرهای زیادی از رابطه علیرضا حقیقی با بی بی رکسا بر سر زبانهاست.

 

غروری ندارم

چراباید مغرور باشم مقابل عظمت خدا، غرور چه مفهومی دارد من هم یک بنده خدا هستم، فقط همین.سایت پارس ناز من هم مثل همه ی آدم ها شاید اشتباه کنم اما قطعا اگر با اشتباهم به کسی لطمه بزنم، با رفتارم ازآن آدم دلجویی می‌کنم.

 

شغل دیگر دارید

شغل خاص دیگری جز فوتبال ندارم ولی در بعضی کارها سرمایه‌گذاری می‌ کنم ترجیح میدهم زمانی که فوتبال بازی می‌ کنم به شغل دیگری فکر نکنم.

 

کتابخوانی

وقت زیادی برای مطالعه ندارم اگرهم وقت داشته باشم یا کتاب های روانشناسی می خوانم یا کتاب های مربوط به شناخت خدا چون به خدا ارادت زیادی دارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۰۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied