شمانیوز
شما نیوز

یک روحانی رئیس هیئت بیلیارد و بولینگ شد

احمد سلطانی با کسب اکثریت آرا به مدت ۴ سال رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی شد.

یک روحانی رئیس هیئت بیلیارد و بولینگ شد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از فرارو: مجمع انتخاب رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی با حضور ۱۶عضو از۱۷عضو مجمع انتخابی این هیئت از جمله اسکندری رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، پورتقی معاون اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، نماینده ورزشکاران، باشگاه‌ها، مربیان، داوران، شهرستان‌ها و دیگر اعضا در اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد.

حمزه حکیم‌پور، احمدسلطانی و مجتبی علی‌نژاد کاندیدای این مجمع بودند که مجتبی علی‌نژاد به نفع احمد سلطانی انصراف داد.

در پایان این جلسه پس از رأی گیری از اعضای مجمع انتخابی احمدسلطانی توانست با کسب ۱۰ رأی از مجموع ۱۶رأی مأخوذه به مدت ۴ سال ریاست هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی را بر عهده بگیرد.

رئیس فدراسیون بولینگ بیلیارد و بولس در مجمع انتخاب رئیس هیئت بولینگ بیلیارد و بولس استان اظهارکرد: خراسان رضوی ظرفیت بالایی در بولینگ و بیلیارد دارد و فقط کافیست همه با هم یکسو شوند و به یکدیگر کمک کنند.

هاشم اسکندری با بیان اینکه وضعیت خوبی در این رشته داریم، افزود: ما در رنکینگ جهانی در بخش آقایان در جایگاه دوم ایستاده‌ایم و در بخش بانوان در رتبه نهم قرار داریم.

وی ادامه داد: فدراسیون ایران دوبار توانسته به عنوان فدراسیون اول آسیا انتخاب شود.

رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس عنوان کرد: قطعا با همکاری یکدیگر می‌توانیم به زودی اعضای خوبی از خراسان رضوی در تیم ملی داشته باشیم، همچنین باید از وجود همه افراد و متخصصین استفاده بهینه را ببریم.

اسکندری تصریح کرد: برنامه‌های بسیار خوبی را در فدارسیون پیش‌بینی کرده‌ایم. مسابقات جهانی بانوان را تا حدود یک ماه دیگر در قطر داریم و توانستیم سهیمه خوبی را برای این مسابقات به‌دست آوریم.

وی خاطر نشان کرد: بازی میکس یکی از بازی‌هایی است که از امتیاز بالایی برخوردار است و ما نمی‌توانیم از این امتیاز در مسابقات آسیایی و جهانی بهره ببریم.

رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس اضافه کرد: امیدوارم با طرحی که داریم بتوانیم از این امتیاز استفاده کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز در ادامه این مراسم گفت: در ابتدا باید از همه افرادی که در این نشست حضور پیدا کردند، تشکر کنم، همچنین، وظیفه خود می‌دانم، از کسانی که در سال‌های گذشته برای این هیئت تلاش کردند و بخشی از روند رو به رشد این رشته را در کشور رقم زدند، تقدیر و تشکر کنم.

فرزاد فتاحی افزود: روز گذشته همایشی باشکوه را در این اداره کل برگزار کردیم که در آن نزدیک به ۲۰ مدال جهانی و آسیایی قهرمانان استان به سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اهدا شد که اتفاقی نادر را در کشور رقم زد.

وی بیان کرد: قهرمانان استان در راستای تکریم فرهنگ ایثار و شهادت این اتفاق خوب را رقم زدند. این موضوع نشان می‌دهد که ورزشکاران ما در همه رشته‌های ورزشی اخلاق و فتوت را فراموش نکرده‌اند و این منش را سر لوحه کار خودشان قرار داده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی عنوان کرد: طبق صحبتی که با اسکندری، رئیس فدراسیون بولینگ بیلیارد و بولس انجام شد، از هر فردی که در این مجمع انتخاب شود، حمایت خواهیم کرد.

فتاحی تصریح کرد: ما از ابتدای سال این موضوع را به هیئت‌های ورزشی گوش زد کردیم که باید در مجمع سالیانه هیئت‌ها، گزارش حسابرسی هیئت توسط حسابرس قانونی ارائه شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied