شمانیوز
شما نیوز

۳ بازیکن لیگ برتری مشکوک به کرونا + جزئیات

۳ بازیکن از تیم فوتبال لسترسیتی انگلستان علائمی مشکوک به کرونا دارند.

۳ بازیکن لیگ برتری مشکوک به کرونا + جزئیات

به گزارش شمانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  برندن راجرز سرمربی تیم فوتبال لسترسیتی انگلیس اظهار کرد: ۳ بازیکن از تیم لسترسیتی علائمی، مشکوک به کرونا دارند. ما این بازیکنان را قرنطینه کردیم تا خطری سایر اعضای تیم را تهدید نکند. از بازیکنان، تست کرونا گرفته شده است. جواب آزمایش این بازیکنان فردا مشخص می‌شود.

او ادامه داد: در ابتدای هفته یکی از بازیکنان ما علائمی مشکوک به ویروس کرونا داشت. ما این بازیکن را به سرعت قرنطینه کردیم تا جانب احتیاط را رعایت کرده باشیم. در شرایط فعلی بازیکنان تیم تمایلی به ادامه بازی‌های لیگ جزیره ندارند.

راجرز افزود: این شرم آور است که بعد از شیوع ویروس کرونا، مسابقات لیگ جزیره در حال برگزاری است. سلامت بازیکنان از هرچیزی مهم‌تر است. مسئولان فدراسیون انگلیس باید هرچه سریعتر درباره عدم برگزاری مسابقات تصمیم بگیرند. از دولت انگلستان برای حل به این مشکل، کمک می‌خواهم. برندن راجرز از آوردن نام این ۳ بازیکن اجتناب کرد.

پیش از این مسابقات فوتبال لیگ‌های برتر اسپانیا و ایتالیا لغو شده بودند. بوندس لیگای آلمان و لوشامپیونه فرانسه هم بازی‌های خود را پشت در‌های بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار می‌کنند.

تاکنون در کشور انگلیس ۵۹۰ مورد مبتلا به کرونا ثبت شده است که ۱۰ نفر از آن‌ها جان خود را از دست داده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied