شمانیوز
شما نیوز

تجاوز کریستیانو رونالدو به دختری در پارتی + عکس(+۱۸)

تبعات پرونده اتهام تجاوز به کاترین مایورگا هنوز هم دامان کریستیانو رونالدو را گرفته است.

تجاوز کریستیانو رونالدو به دختری در پارتی + عکس(+۱۸)

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از ورزش سه:  اگرچه چندی قبل اخباری در مورد رد شکایت کاترین مایورگا از کریستیانو رونالدو به دلیل پرونده تجاوز در سال 2009 در لاس وگاس منتشر شد، اما درخواست ستاره پرتغالی مبنی بر مسکوت ماندن ماجرا و فاش نشدن ابعاد مختلف آن از سوی دادگاه ایالت متحده رد شده است.

ستاره پرتغالی حاضر بوده مبلغ 165 هزار پوند برای منتشر نشدن جزییات پرونده، پاک شدن و یا حداقل مسکوت شدن آن پرداخت کند اما اگرچه معمولا پرونده قربانی های تجاوز جنسی چه در صورت اثبات و چه در صورت عدم اثبات منتشر نمی شود، اما خود کاترین مایورگا سال قبل رضایت داده ابعاد این ماجرا منتشر شود.

 


جهت دریافت فوری یارانه ۴۰۰ تومانی اینجا کلیک کنید..


 

 

رونالدو پیش از این مدعی شده بود انتشار جزئیات پرونده باعث رفتن آبروی وی شده و به اعتبار او خدشده وارد می کند اما این ادعا از سوی دادستانی ایالت متحده رد شد.

 

 

لاریسا درهوبایزر، وکیل کاترین مایورگا مدعی شد از حکم قاضی منطقه جنیفر دورسی در روز جمعه راضی است اما پیتر کریستنسن، وکیل ستاره یوونتوس از اظهار نظر در این رابطه خودداری کرد. البته اخبار حاکی از آن است کاترین مایورگا در جدیدترین دادخواست خود درخواست 200 هزار دلار غرامت دیگر نیز از رونالدو کرده است.

 

 

ابتدا و با توجه به قوانین، در گزارش پلیس نامی از بازیکن نیامده بود و کاترین مایورگا نیز مدعی شده بود که در سال 2009 و بعد از دریافت 375 هزار دلار حاضر به توافق با ستاره پرتغالی شده است. اما او سال گذشته توافق خود را زیر پا گذاشته و مدعی شد یک بار دیپر پرونده از سوی قاضی بررسی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۲۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied