شمانیوز
شما نیوز

استقلال طلب دیاباته را پرداخت کرد؟

باشگاه استقلال بخش سوم از دستمزد معوقه دیاباته را واریز کرد.

استقلال طلب دیاباته را پرداخت کرد؟

استقلال ، بخش سوم از مطالبات شیخ دیاباته مهاجم تیم استقلال به حساب وی واریز شد. این بخش از مبلغ واریزی به حساب دیاباته بازیکن استقلال  پس از طی تشریفات بانکی قابل وصول است. پیش از این هم باشگاه استقلال دو بخش دیگر از مطالبات دیاباته را به حساب وی واریز کرده بود.

به گزارش خبرنگار شمانیوز : شیخ دیاباته مهاجم مالیایی استقلال در حال حاضر در فرانسه به سر می‌برد و منتظر تعیین تکلیف برای ادامه برگزاری رقابت‌های لیگ و بازگشت به ایران است. شیخ دیاباته مهاجم مالی تیم فوتبال استقلال، چندی پیش از طریق وکیل خود به باشگاه استقلال پیغام داده که اگر تا پایان اردیبهشت ماه حقوق عقب افتاده‌اش پرداخت نشود، برای فسخ قرارداد اقدام خواهد کرد.

مسئولان استقلال و در راس آن احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه، به واسطه چند نفر پرداخت‌ها را آغاز کرد و در کانال باشگاه اعلام شد که تاکنون سه مرحله از پول دیاباته پرداخت شده است. 

با توجه به اینکه طلب دیاباته حدود 250 هزار دلار است، باشگاه استقلال کار سختی برای پرداخت پول این بازیکن دارد، چرا که اولا رقم سنگینی است و دوم اینکه باشگاه تاکنون تنها توانسته 80 هزار درهم معادل 20 هزار دلار به این بازیکن پرداخت کند. از آن جایی که دیاباته تاکید کرده که باید پولش پرداخت شود، مشخص نیست که آیا مسئولان استقلال می‌توانند از پس رقم سنگین طلب دیاباته بر بیایند، ضمن اینکه این وسط مطالبات هروویه میلیچ مدافع کروات نیز هست که تاکنون یک مرحله از آن پرداخت شده است.

مسئولان باشگاه استقلال تاکنون ۳ قسط از مطالبات شیخ دیاباته را به حساب این بازیکن پرداخت کردند تا او برای بازگشت به تهران و شرکت در تمرینات آبی پوشان مشکلی نداشته باشد.

با این حال مهاجم استقلال هنوز تمام مطالباتش را دریافت نکرده و در صورتی که تا ۲۶ اردیبهشت ماه این اتفاق رخ ندهد، او می‌تواند قراردادش با آبی پوشان را فسخ کند.

با وجود تاخیر در پرداخت مطالبات دیاباته و ناراحتی شدید او از موضوع فیش‌های جعلی، این بازیکن قصد ندارد قراردادش را با استقلال فسخ کند و حداقل تا پایان لیگ نوزدهم به کارش در جمع آبی پوشان ادامه خواهد داد.

شیخ دیاباته مهاجم مالیایی استقلال به هواداران قول داده که با شروع تمرینات دوباره به ایران برخواهدگشت.

شیخ دیاباته مهاجم مالیایی استقلال یکی از خارجی های لیگ برتر بوده مکه به دلیل شیوع بیماری کرونا و تعطیلی بازی های لیگ برتر به کشور فرانسه سفر کرده. طی هفته های اخیر اما صحبت های زیادی در این خصوص مطرح شده که شاید دیاباته به دلیل مشکلات مالی از سوی باشگاه قصد بازگشت به ایران را نداشته باشد. در شرایطی که همین امروز بخش سوم مطالبات او از طرف باشگاه استقلال پرداخت شد. در همین رابطه دیاباته اما خبر شیرینی به هواداران استقلال داده. او با روزنامه خبرورزشی مصاحبه کرده و گفته با شروع تمرینات دوباره به ایران برخواهدگشت. او گفت و گوی مفصلی با روزنامه خبرورزشی انجام داده و این گفت و گو فردا منتشر خواهد شد.

 

منبع : تسنیم ، باشگاه خبرنگاران

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied