شمانیوز
شما نیوز

بیوگرافی کریم انصاری فرد بازیکن تیم ملی فوتبال + تصاویر

“کریم انصاری فرد” بازیکن خوش آتیه و جوان تیم ملی و لژیونر ایرانی می باشد که سابقه بازی در باشگاه های پرسپولیس و تراکتور سازی تبریز را در کارنامه خود ثبت کرده است.

بیوگرافی کریم انصاری فرد بازیکن تیم ملی فوتبال + تصاویر

کریم انصاری فرد درسال ۱۳۶۹ در شهر اردبیل دیده بـه جهان گشود. علاقه زیاد او بـه فوتبال باعث شد دراین رشته پیشرفت زیادی بکند. کریم انصاری فرد فوتبال خودرا از باشگاه ذوب آهن اردبیل آغاز کرد و توسط علی دایی بـه دنیای حرفه‌ای فوتبال معرفی شد.

 

کریم-انصاری-فرد-تیم-ملی

کریم انصاری‌ فرد از معدود بازیکنانی اسـت کـه تمام رده‌هـای تیم ملی را تجربه کرده‌اسـت. وی هم چنین در اولین بازی ملی خود در رده بزرگسالان در برابر تیم ملی ایسلند تنها گل بازی و اولین گل ملی خودرا ثبت نمود. کریم انصاری فرد تک گل بازی ایران – کره‌شمالی در مسابقات جام قهرمانی آسیا در قطر«۲۰۱۱» رابه ثمر رساند.

 

بیوگرافی-کریم-انصاری-فرد

الکساندر صوفیا همسر میلیاردر کریم انصاری فرد:

دختر ۲۳ ساله با اصالت یونانی – آمریکایی کـه فارغ التحصیل رشته روانشناسی از یکی از دانشگاههای ایالات امریکا میباشد. وی در زمینه دریانوردی فعالیت دارد و صاحب یک شرکت بزرگ حمل و نقل بـه اسم IMEQ میباشد.

عده ای از سایتهای یونانی بـه نقل از روزنامه گل نیوز، شایعاتی منتشر کرده اند کـه کریم انصاری فرد بازیکن ایرانی فوتبال بعد از حضورش در شهر آتن و تیم المپیاکوس یونان با الکساندر صوفیا کالولیه دختر یونانی – آمریکایی رابطه عاشقانه داشته و قصد ازدواج با هم را دارند.

 

کریم-انصاری-فرد-و-مربی-تیم-ملی

کریم انصاری فرد در سایپا

در یکی از اردوهای تدارکاتی سایپا در اردبیل، زادگاه کریم، او توسط علی دایی، مربی ارشد، تحت آموزش قرار گرفت و در آکادمی جوانان باشگاه سایپا پذیرفته شد. بعد از مدتی او به تیم اصلی راه یافت و 131 بازی رسمی در لیگ برتر خلیج فارس و 55 گل حاصل کار او در سایپا بود. او در سایپا پیشنهادات خارجی خوبی داشت که به دلیل مشکلاتی انتقال او انجام نشد.

علی دایی معرف وی به سطح نخست فوتبال ایران نیز هست. کریم انصاری فرد از بازیکنانی است که تمام رده های تیم ملی را تجربه کرده است.

 

کریم انصاری فرد در اوساسونا

کریم انصاری فرد با قراردادی دوساله به باشگاه فوتبال اوساسونا پیوست؛ ارگان خبری باشگاه اوساسونا، عکسی از کریم انصاری فرد با پیراهن پرسپولیس منتشر کرد و در مورد این بازیکن، توضیحاتی داد و شماره او را 12 اعلام کرد.

 

1963369354-parsnaz-com

کریم انصاری فرد در پانیونیوس

در تابستان سال 2015 او با باشگاه فوتبال پانیونیوس در سوپر لیگ یونان به توافق رسید. 44 بازی رسمی و 14 گل حاصل کار او در این تیم بود.

 

 

منبع : نمناک

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied