شمانیوز
شما نیوز

بیوگرافی سیاوش یزدانی فوتبالیست + تصاویر

سیاوش یزدانی، زادهٔ ۱۲ اسفند ۱۳۷۰ یک بازیکن فوتبال اهل مشهد است که در پست مدافع میانی و دفاع چپ برای باشگاه فوتبال استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس بازی می کند. بیو گرافی این بازیکن را در سایت شمانیوز می خوانید:

بیوگرافی سیاوش یزدانی فوتبالیست + تصاویر

سیاوش یزدانی بازیکن فوتبال و فوتبالیست ایرانی در ۱۲ اسفند ۱۳۷۰ در مشهد به دنیا آمده سیاوش یزدانی در یک خانواده 4 نفر بدنیا آمده و تنها یک خواهر کوچکتر از خود دارد. تیم فعلی سیاوش یزدانی در سال ۹۸ سپاهان اصفهان بوده و  سیاوش یزدانی در پست مدافع میانی و دفاع چپ برای باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان در لیگ برتر خلیج فارس بازی می کند.

 

15601986338276

صحبت درباره دعوت به تیم ملی

مدافع میانی سپاهان در باره تساوی این تیم مقابل استقلال خوزستان می گوید: «این بازی از لحاظ تیمی افتضاح بودیم. شاید حقمان مساوی هم نبود. یک تیم بزرگ باید به راحتی بازی هایی مثل بازی مقابل استقلال خوزستان را از دست ندهد. البته این را هم باید در نظر بگیرید که این تیم در چند سال اخیر بدترین نتایج را گرفته و هم تیم و هم بازیکنان خیلی آسیب شخصیتی دیده اند و طول می کشد تا تیم به شرایط آرمانی برگردد.

باز هم خدا را شکر تیمی که پارسال چهاردهم شده و شرایط خوبی نداشت، توانستیم امسال را با صدرنشینی تمام کنیم ولی می توانستیم خیلی بهتر نتیجه بگیریم. شاید خیلی وقت ها اگر تمرکز بیشتری داشتیم می توانستیم بهتر نتیجه بگیریم.» او حرفهای در باره نیم فصل دوم رقابت ها دارد:«نیم فصل دوم دو برابر نیم فصل اول باید تلاش کنیم تا به هدف هایمان برسیم. من واقعا خوشحالم که در سپاهان هستم و از لحظه لحظه بازی در این تیم لذت می برم. در مورد قهرمانی نیم فصل هم باید بگویم که این قهرمانی اصلا خوشحالی ندارد و ما باید با تمام توان برای نیم فصل دوم آماده شویم.»

 

ازدواج سیاوش یزدانی

این بازیکن فوتبال فعلاً مجرد است.

 

biography-siavash-yazdani-5

فعالیت ورزشی سیاوش یزدانی

از باشگاه هایی که در آن بازی کرده است میتوان به باشگاه فوتبال سیاه جامگان و باشگاه فوتبال پیکان تهران اشاره کرد. از فصل هفدهم لیگ برتر و در زمان کرانچار از تیم پیکان به سپاهان منتقل شد. در فصل هجدهم یکی از بازیکن های مورد علاقه ی امیر قلعه نویی بود که عملکرد خوبی از خویش به جا گذاشته است. او در اصفهان بازیکن محبوبی است و بعنوان هادی عقیلی دوم شناخته میشود.

 

 

جنجال در پرسپولیس و سپاهان

بازی سپاهان و پرسپولیس در ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ در ورزشگاه آزادی این اتفاق سبب گردید یک نفر جان خویش را از دست بدهد و ۲۰۰ نفر هم مصدوم شدند.

 

او در مصاحبه ای این چنین گفته:پرسپولیسی ها هواداران سپاهان را نابود کردند و من خواهش می کنم از آن ها به اصفهان نیایند. چون اگر به اصفهان بیایند تنها خدا میتواند امنیتشان را تامین کنند.

 

سیاوش+یزدانی

 

افتخارات سیاوش یزدانی

لیگ برتر

نائب قهرمانی در لیگ برتر ۱۳۹۷- ۹۸ همراه با تیم سپاهان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied