شمانیوز
شما نیوز

بازیکنان استقلال و پرسپولیس کنار همسرانشان + فیلم

در این بسته خبری عکس و فیلم بازیکنان پرسپولیس و استقلال را به همراه همسرانشان برای شما تهیه کرده ایم..

بازیکنان استقلال و پرسپولیس کنار همسرانشان + فیلم

به گزارش شمانیوز: در این بسته خبری عکس و فیلم بازیکنان پرسپولیس و استقلال را به همراه همسرانشان برای شما تهیه کرده ایم..

 

 

 

 

حسین ماهینی (زادهٔ ۲۵ شهریور ۱۳۶۵ در بوشهر) بازیکن حرفه‌ای فوتبال اهل ایران است که برای نساجی مازندران بازی می‌کند.

ماهینی در بوشهر زاده شد و در محلهٔ جلالی این شهر، زندگی می‌کرد. او فوتبال را به شکل خیابانی و از کوچه‌های بوشهر آغاز کرده‌است. همچنین او از دوران کودکی، به همراه پدرش، محمدحسین ماهینی، بازیکن پیشین تیم فوتبال شاهین بوشهر، فوتبال را تجربه کرد. او با انیس محمدی ازدواج کرده‌است و فرزندی دختر، با نام «مایسا» دارد.

حسین ماهینی، در نوجوانی، مدتی در تیم نوجوانان بسیج بوشهر، حضور داشت و پس از آن به مدت شش سال در تیم نوجوانان، امید و بزرگسالان ایران‌جوان بوشهر به ادامهٔ فوتبال خود پرداخت. ماهینی در تیرماه ۱۳۸۴، هنگامی که ۱۸ سال و نه ماه داشت، از تیم زیر ۱۹ سال ایران‌جوان بوشهر به تیم زیر ۱۹ سال استقلال اهواز پیوست و کمی بعد در شهریور همان سال، به تیم اصلی منتقل شد.

ماهینی بیشتر در پست‌های دفاعی عقب، بازی کرده‌است؛ جایی که با استفاده از سرعت و توانایی عبور خود، بسیار اثرگذار بوده‌است. او در تیم‌هایی که در آنان حضور داشته‌است، معمولاً جایگاه ثابتی در دفاع راست، داشت اما در پست دفاع چپ نیز به شکل قابل توجهی به کار گرفته شد و در آن منطقه از زمین نیز بسیار موفق بوده‌است. او به دلیل چند پسته بودن و به‌کار گرفته شدن در پست‌های گوناگون، به «آچار فرانسهٔ» پرسپولیس، معروف شد.

 

1

 

 

 

کمال کامیابی نیا و همسر و فرزندش

کمال‌الدین کامیابی‌نیا (زادهٔ ۲۸ دی ۱۳۶۷ در تهران) بازیکن فوتبال اهل ایران است که برای باشگاه پرسپولیس تهران بازی می‌کند. او سابقهٔ بازی برای مس کرمان، راه‌آهن، شهرداری تبریز و نفت تهران را نیز دارد.

 

عملکرد باشگاهی

کامیابی‌نیا در سال ۱۳۸۸ پس از گذراندن دو فصل گذشته در مس کرمان به راه‌آهن پیوست.

 

نفت تهران

کمال در سال ۱۳۹۲ به نفت تهران پیوست. در طی دو سال حضور در این باشگاه،در سال ۹۳ نفت تهران توانست مقام سوم لیگ برتر را کسب کند و همین جواز حضور نفت برای اولین بار در Asian Champions League Tournament مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بود و همچنین آنها در مسابقات جام حذفی فوتبال ایران ۹۴–۱۳۹۳ را با نایب قهرمانی به پایان رساندند.

 

پرسپولیس


کمال کامیابی‌نیا در تقابل با ژاوی هرناندز در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸

پس از عملکرد خوب کمال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برای نفت تهران و دعوت به تیم ملی، وی نظر برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس را به خود جلب کرد، در تاریخ ۵ تیر ۱۳۹۴ کامیابی‌نیا با قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوست

 

 

2

 

 

بیوگرافی و تصویر یحیی گل محمدی با همسرش

یحیی گل‌محمدی (زاده ۲۸ اسفند ۱۳۴۹، میناباد، اردبیل) بازیکن سابق فوتبال و مربی کنونی تیم فوتبال پرسپولیس است.

گل‌محمدی سابقه بازی در تیم‌های تراکتور تبریز، پرسپولیس، فولاد خوزستان و صباباتری را دارد. همچنین در ۷۴ بازی برای تیم ایران به میدان رفته و ۵ گل برای این تیم، زده‌است.

گل‌محمدی مربی‌گری را در تیم تربیت یزد در سال ۱۳۸۸ آغاز کرد، وی در مرداد ۱۳۸۹ به عنوان سرمربی تیم نساجی مازندران انتخاب شد، گل‌محمدی در سال ۱۳۹۰ به عنوان دستیار علی دایی در تیم راه‌آهن به فعالیت پرداخت، در خرداد ۱۳۹۱ وی به عنوان سرمربی تیم صبای قم انتخاب شد اما وی در مهر ماه سال ۱۳۹۱ از این تیم جدا و به عنوان دستیار به تیم پرسپولیس تهران پیوست.

وی در بهمن ۱۳۹۳ از سوی کانون مربیان فوتبال ایران به‌عنوان بهترین سرمربی ماه انتخاب شد. گل‌محمدی در فصل ۹۴–۱۳۹۳ با ذوب آهن قهرمان جام حذفی شد و در لیگ برتر نیز مقام چهارم را کسب کرد. او در فصل ۹۵–۱۳۹۴ برای دومین سال پیاپی تیم ذوب‌آهن را به مقام قهرمانی در مسابقات جام حذفی رساند.

 

3

 

 

بیوگرافی و عکس شجاع خلیل زاده و همسرش پریا عرب

شجاع خلیل‌زاده (زاده ۲۴ اردیبهشت ۱۳۶۸ – قائم‌شهر) football player بازیکن فوتبال ایرانی است. خلیل‌زاده فوتبال حرفه‌ای خود را از مس رفسنجان شروع کرد و با پیشنهاد مرفاوی مربی وقت مس کرمان، به این تیم در لیگ برتر پیوست. او سابقهٔ بازی در سپاهان و تراکتورسازی را نیز دارد. او هم‌اکنون عضو باشگاه فوتبال پرسپولیس می‌باشد.

انتقال شجاع خلیل‌زاده به تراکتورسازی درچارچوب قراردادهای قرضی انجام شد و او پس از انجام ۲۳ بازی برای تراکتورسازی و زدن ۲ گل که یکی در لیگ قهرمانان آسیا بود، به سپاهان بازگشت.

 

 

پرسپولیس

شجاع خلیل‌زاده در فصل ۱۳۹۶–۹۷ لیگ برتر فوتبال ایران، با قراردادی ۲ ساله به باشگاه فوتبال پرسپولیس پیوست؛ شجاع خلیل‌زاده که فصل قبل (۱۳۹۵–۹۶) در تیم فوتبال سپاهان توپ می‌زد و شایعات زیادی پیرامون حضورش در تیم فوتبال پرسپولیس مطرح بود، با نظر مستقیم برانکو ایوانکوویچ توسط پرسپولیس جذب شد. او در اولین بازی خود در لیگ برتر برای پرسپولیس، توانست اولین گل خود را برای پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان بزند.

دومین گل شجاع خلیل‌زاده برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و در بازی رفت پرسپولیس و الاهلی به ثمر رسید؛ او با ضربهٔ سر دروازه الاهلی را به شکلی زیبا باز کرد که بعداً این اتفاق به شدت مورد توجه عربستانی‌ها و هواداران الهلال عربستان قرار گرفت.

 

 

4

 

 

بیوگرافی و عکس محمد انصاری در جوار همسر جان

محمد انصاری (زادهٔ ۱ مهر ۱۳۷۰ – تهران) بازیکن فوتبال اهل ایران است. او هم‌اکنون در باشگاه فوتبال پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران در پست مدافع میانی و دفاع چپ بازی می‌کند.

او مؤسس مدرسه فوتبال شهید ابراهیم هادی بوده و بخشی از هزینه چاپ جلد دوم زندگی‌نامه این شهید را پرداخت کرده‌است.

 

وی سابقه عضویت در تیم فجر سپاسی را دارد؛ او در کل ۲۲ بازی رسمی برای این تیم به‌میدان رفته و ۱ گل هم زده‌است.

 

شهرداری تبریز

او در ۲۰ بازی رسمی برای باشگاه فوتبال شهرداری تبریز حضور داشته‌است.

 


انصاری با تیم فوتبال پرسپولیس در سال ۱۳۹۵

وی در ۲۲ تیر ۹۴ به‌عنوان بازیکن آزمایشی در تمرینات پرسپولیس شرکت کرد و پس از یک هفته تمرین کردن توانست نظر برانکو ایوانکوویچ و کادر فنی پرسپولیس را جلب کند و در ۲۹ تیر ماه ۹۴ با قراردادی دو ساله به باشگاه فوتبال پرسپولیس پیوست. پس از پایان اولین فصل حضور در پرسپولیس به عنوان مرد اخلاق لیگ برتر فوتبال ایران انتخاب شد.

درحالی که برخی رسانه‌ها مبلغ قرارداد او را با پرسپولیس کم و باورنکردنی می‌دانستند، محمد انصاری که با پیشنهاد افزایش قرارداد از ۲۴۰ میلیون تومان به ۵۰۰ میلیون تومان به دلیل درخشش و رد پیشنهاد خارجی روبرو شده بود، این پیشنهاد را رد کرد. او ابتدا در پرسپولیس در پست دفاع چپ به‌میدان رفت اما برانکو او را برای پست دفاع میانی نیز مناسب دید.

 

 

5

 

 

بیوگرافی و سلفی احمد نورالهی و همسرش

احمد نوراللهی (زادهٔ ۱۲ بهمن ۱۳۷۱ در آزادشهر) بازیکن فوتبال اهل ایران است. او هم‌اکنون در پست هافبک برای تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران بازی می‌کند. وی در ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ به پرسپولیس پیوست و در تیم‌های فولاد یزد و البته تراکتورسازی نیز بازی کرده‌ است.

از باشگاه هایی که نوراللهی در آنها بازی کرده می توان به باشگاه فوتبال فولاد یزد ، باش

فرهاد مجیدی قادیکلایی مشهور به فرهاد مجیدی (زاده ۱۳ خرداد ۱۳۵۵) بازیکن فوتبال اهل ایران است. مجیدی در ۴۵ بازی ملی ۱۰ گل به ثمر رسانده است. او همچنین سابقه بازی در باشگاه‌های صنایع پارچین، کشاورز، بهمن کرج، استقلال و راپیدوین اتریش (نیم فصل) را در کارنامه دارد. مجیدی ۷ سال سابقه حضور در لیگ امارات با تیم‌های الوصل، العین، الاهلی و النصر را دارد و یک سال نیز در تیم الغرافه قطر بازی کرده است.

مجیدی در ۷ آبان ۱۳۹۲ در باشگاه استقلال تهران از دنیای فوتبال به عنوان بازیکن خداحافظی کرد.

گاه فوتبال تراکتورسازی تبریز و باشگاه فوتبال پرسپولیس اشاره کرد.

 

6

 

 

بیوگرافی سید حسین حسینی و همسر جذابش

سید حسین حسینی (زاده ۹ تیر ۱۳۷۱ در ارسنجان)، بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست دروازه‌بان در باشگاه استقلال بازی می کند‌.۱۳۸۹–۱۳۹۱، شروع کار در تیم برق شیراز او فوتبال حرفه‌ای خود را از تیم برق شیراز شروع کرد. وی برای این تیم تنها دو بازی انجام داد.

 

استقلال تهران

حسینی در اردوی اوکراین در بازی دوستانه مقابل دینامو کیف برای اولین بار در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفت و بازی بعد خود را در آذر ۱۳۹۲ با پیراهن استقلال در مقابل کاسپین قزوین در جام حذفی انجام داد که در هر دو بازی موفق به بسته نگه داشتن دروازه استقلال شد. وی همچنین در اردیبهشت ۱۳۹۳ در بازی مقابل الریان قطر در لیگ قهرمانان آسیا درون دروازه تیم استقلال ایران قرار گرفت.

 

8

 

 

بیوگرافی هروویه میلیچ و همسرش

هروویه میلیچ (کرواتی: Hrvoje Milić‎؛ زاده ۱۰ مهٔ ۱۹۸۹) بازیکن فوتبال اهل کرواسی است که در پست دفاع چپ برای استقلال بازی می‌کند.

استقلال

 

 

9

 

 

بیوگرافی وریا غفوری در کنار همسر

وریا غفوری (زاده ۲۹ شهریور ۱۳۶۶ در سنندج) بازیکن فوتبال اهل ایران است. او کاپیتان اول باشگاه استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس است.

وریا غفوری سابقه بازی برای پاس تهران، پاس همدان، شهرداری تبریز، نفت تهران ،سپاهان اصفهان و استقلال را دارد.
 

سپاهان

در ژوئیه ۲۰۱۴، وریا غفوری قرارداد دو ساله با باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان امضا کرد.

استقلال

وریا غفوری در آغاز فصل نقل و انتقالات تابستانی ۹۶–۱۳۹۵ با عقد قراردادی دو ساله به تیم استقلال تهران پیوست.

 

 

10

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied