شمانیوز
شما نیوز

همسر مهدی قائدی قبل عمل / مهدی قائدی / ستاره معصومی

آبروریزی همسر مهدی قائدی | عکس جنجالی ستاره معصومی همسر مهدی قائدی

همسر مهدی قائدی بازیکن استقلال عکسهایی با حجاب منشوری در اینستاگرامش منتشر کرد.

آبروریزی همسر مهدی قائدی | عکس جنجالی ستاره معصومی همسر مهدی قائدی

همسر مهدی قائدی بازیکن استقلال عکسهایی با حجاب منشوری در اینستاگرامش منتشر کرد. مهدی قائدی بازیکن استقلالی در در بوشهر بدنیا آمد. مهدی قائدی بازیکن استقلال است که درخشش قابل توجهی در این تیم داشته است . مهدی قائدی متاهل است و همسرش ستاره معصومی است .

مهدی+قائدی

 

چهره بدون فیلتر همسر مهدی قائدی

همسر+مهدی+قائدی

 

ازدواج

مهدی قائدی 9 دی ماه 1398 در 21 سالگی با خانم ستاره معصومی دختر 28 ساله با فاصله سنی هفت سال ازدواج کرد تا بخشی از حاشیه هایش کم شود.

ezdevaj-mehdi-ghaedi-joolipooli

cover_1440

مهدی قائدی فوتبالیست جوان بوشهری از دوران دبستان فوتبال را شروع کرده و در تیم‌های محلی فوتبال را به صورت جدی آغاز کرد. تیم فوتبال ایران جوان بوشهر اولین تیمی است که قائدی در آن عضو بود و پس از آن به تیم شاهین بوشهر پیوست.

وی در تیم‌های پایه باشگاه ایران جوان عضو شد و در فصل ۹۶-۱۳۹۵ توانست به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کند.  قائدی در نخستین فصل بازی خود توانست ۱۰ گل برای تیمش بزند و به همین دلیل عنوان پدیده لیگ یک را کسب کرد.

باشگاه های مهدی قائدی

باشگاه های جوانان 2008–2011     باشگاه های حرفه ای سال ها 2016–2017 2017–2018 تیم ملی 2017–

ایران جوان بوشهر

شاهین بوشهر

ایران جوان بوشهرباشگاه ها بازی گل

ایران جوان بوشهر 20 10

استقلال تهران 1 0

مهدی قائدی (زاده 14 آذر 1377 - بوشهر)، بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست وینگر برای باشگاه فوتبال استقلال تهران با شماره 25 در لیگ برتر خلیج فارس بازی می کند. وی فوتبال خود را از تیم های پایه باشگاه ایرانجوان بوشهر آغاز کرد و توانست در فصل 96–1395 به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کند. وی در نخستین فصل بازی خود توانست 10 گل برای تیمش بزند و عنوان پدیده لیگ یک را نیز در آن سال کسب کرد.

تصادف شدید مهدی قائدی

مهدی قائدی در روز نهم بهمن ماه سال 96 در حالی که برای کارهای مربوط به دانشگاهش به بوشهر رفته بود در حادثه رانندگی مصدوم و روانه بیمارستان خلیج فارس شد. او به همراه برخی دوستانش سوار بر ماشین در حال برگشت از تماشای مسابقات فوتبال ساحلی بودند که خودروی آنها در اتوبان امام علی (ع) بوشهر واژگون می شود.

مهدی-قائدی-پرسپولیس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied