شمانیوز
شما نیوز

مهدی قائدی و همسرش

مهریه سنگین همسر مهدی قائدی + عکس

شایعات عجیبی در مورد همسر مهدی قائدی به وجود آمده است .

مهریه سنگین همسر مهدی قائدی + عکس

مهدی قائدی بازیکن جوان تیم فوتبال استقلال است و در تیم ملی نیز چند بازی انجام داده است . مهدی قائدی در استقلال گل های مهمی به ثمر رسانده است . مهدی قائدی از بوشهر به استقلال آمد . او در این سال ها در استقلال حواشی زیادی داشت و در یک تصادف رانندگی نیز دوستش را از دست داد و مدتی درگیر دادگاه بود اما بعد از آمدن استراماچونی به استقلال به شدت شکوفا شد و به یکی از بهترین مهره های استقلال تبدیل شد . مهدی قائدی دو سالی است ازدواج کرده و همسرش ستاره معصومی است . در حال حاضر نیز بسیاری از استقلالی ها نگران جدایی این بازیکن از تیمشان هستند که شایعاتی نیز در این مورد وجود دارد . 


خبرفوری : نذر جالب نفیسه روشن در روز عاشورا + فیلم  


بعد از ازدواج مهدی قائدی حواشی زیادی در مورد این زوج به وجود آمد یکی از این شایعات در مورد مهریه ستاره معصومی بود که هنوز این دونفر به این شایعات واکنشی نشان نداده اند اما بسیاری از پیج های زرد اینستاگرامی از مهریه سنگین همسر مهدی قائدی خبر دادند اما باید دید ایا این موضوع صحت دارد یا خیر . 

در ادامه قسمتی از بیوگرافی و تصاویر مهدی قائدی و همسرش را می خوانید. 

دوران فعالیت ورزشی مهدی قائدی

قائدی از ۱۰ سالگی فوتبال را از تیم های پایه باشگاه ایرانجوان بوشهر شروع نمود و توانست در فصل ۹۶ – ۱۳۹۵ به تیم اصلی این باشگاه وارد شود او در اولین فصل بازی خود موفق شد ۱۰ گل برای تیمش بزند و عنوان پدیده لیگ یک را هم در همان سال به دست آورد.

مهدی قائدی پس از پیروزی و گرفتن لقب یک پدیده با استقلال به توافق رسید و رهسپار تیم پر طرفدار اسقلال گردید. استقلال 17 تیر 1396 قائدی را به دست آورد و با قرارداد 5 ساله وی را به وارد بازی کرد و این بازیکن 19 ساله نخستین تجربه بازی در لیگ برتر را به دست آورد.

او به سرعت پیش هواداران استقلال به محبوبیت رسید و به وی لقب باشوی کوچک را دادند. در ابتدا به او زیاد اعتماد نکردند و حاشیه های گوناگون باعث شد او از تیم دور شود ولی با حضور استراماچونی نقش دیگری از مهدی قائدی پیدا شد و توانست درخشش بیظیری از خویش به نمایش بگذارد.

قائدی در بازی برابر سپاهان در ۱۵ آذر ۱۳۹۶

او اولین بازی رسمی خود برای این تیم را در ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران ۹۷–۱۳۹۶ در برابر استقلال خوزستان انجام داد. او در این بازی در دقیقه ۶۴ به‌جای امید نورافکن وارد زمین شد و با حرکات تکنیکی خود، نمایش درخشانی از خود نشان داد. از این رو هواداران استقلال به او لقب باشو کوچک را داده‌اند.

۲۰۱۸–۲۰۱۹

او در این فصل در هفته ششم لیگ برتر و بازی مقابل نفت مسجد سلیمان نخستین گل خود برای استقلال را به نتیجه رساند.

۲۰۱۹–۲۰۲۰

او در این فصل شماره ۱۰ را بر تن کرد. او در بازی استقلال مقابل ماشین‌سازی در هفته اول لیگ نوزدهم به صورت تعویضی به میدان آمد. در بازی با نفت مسجد سلیمان اولین گل فصل ۲۰۱۹ ۲۰۲۰ خود را زد.

تیم ملی

قائدی سال ۲۰۱۷ تحت مدیریت امیر حسین پیروانی به تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران برای شرکت در جام جهانی دعوت شد. قایدی بعد از نشستن روی نیمکت برای بازی مقدماتی ایران در برابر کاستاریکا، نخستین بازی خود را در مقابل زامبیا به میدان رفت و در این مسابقه ۱۸ دقیقه بازی کرد. وی همیطور برای چند دقیقه در مقابل پرتغال بازی کرد؛ ولی مصدوم  شد و از بازی خارج شد.

اخراج مهدی قائدی از استقلال:

او در مهرماه ۱۳۹۶ به علت بی‌احترامی به پیراهن تیم و دست ندادن با وینفرد شفر، مربی تیم استقلال از تیم اخراج شد. در فروردین ماه ۱۳۹۸ یک بار دیگر هم به علت حاضر نشدن در تمرینات تیم، مجددا از تیم اخراج گردید.

افتخارات مهدی قائدی

- پدیده لیگ آزادگان 96–1395

- جام حذفی 96 با استقلال تهران

تصادف جنجالی مهدی قائدی و مرگ یک فوتبالیست

مهدی قائدی در روز نهم بهمن ماه سال ۹۶ هنگامی که برای کارهای دانشگاهش به بوشهر رفته بود در حادثه رانندگی آسیب دید و در بیمارستان خلیج فارس بستری شد. وی همراه بعضی دوستانش در حال بازگشت از تماشای مسابقات فوتبال ساحلی بودند که ماشین آنها در اتوبان امام علی (ع) بوشهر واژگون می شود و احمد شاکری که فوتبالیست بوده بر اثر تصادف فوت میکند. فوت او حواشی بسیاری برای مهدی به وجود می آورد و خانواده احمد از قائدی شکایت می کنند .گفته می شود که مهدی قائدی پشت فرمان نشسته بود.

مهدی قائدی 1

مهدی قائدی 2

مهدی قائدی 3

مهدی قائدی 4

مهدی قائدی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    غیبته

  • مهران

    خواست در مورد مهریه حرف بزنه، اومد کل بیوگرافی مهدی قائدی رو از بچگی توضیح داد، آخه اوسکل این چ خبریه چه تو میگی

  • احمد

    ۱۳۷۷ یخمک دوهزار تومنی می ارزه

  • ناشناس

    ماشاالله به مهدی و همسرش.