شمانیوز
شما نیوز

ستاره قید مهدی قایدی را زد! | عشق و حال زن مهدی قایدی در ایران

زن مهدی قایدی این روزها در ایران به گشت و گذار بدون او مشغول است.

ستاره قید مهدی قایدی را زد! | عشق و حال زن مهدی قایدی در ایران

از زمان بازگشت مهدی قایدی برای حضور در اولین اردوی تیم ملی به ایران حواشی این زوج در اینستاگرام به حداقل رسیده بود. مدتی بود شایعه جدایی مهدی قایدی و ستاره معصومی به گوش می‌رسید. مهدی قایدی در ایران کرونا گرفت و همسرش هم به مشهد و زیارات امام رضا رفت. مهدی قایدی و ستاره معصومی عکسی مانند قدیم از خود منتشر نمی‌کردند. همچنین ستاره معصومی همسر مهدی قایدی استوری های کنایه آمیزی در صفحه خود منتشر می‌کرد که به حواشی دامن می‌زد. این زوج روز ولنتاین با انتشار تصویری عاشقانه در کنار هم به تمام شایعات پایان دادند.

اما گویا مشکلات این زوج پابرجا مانده بود. این زوج در روز چهارشنبه سوری راهی ایران شده بودند و به مهمانی مجللی رفته بودند. گویا در این مهمانی اتفاقاتی می افتد که باعث بازداشت این زن و شوهر پرحاشیه و جنجالی می‌شود. پس از چند روز این دو از بازداشت بدون درز کردن خبری و با قید وثیقه آزاد شدند و به دبی رفتند. گویا در این مهمانی اتفاقات عجیبی افتاده است.

ستاره معصومی چندی پیش استوری معنادار و کنایه آمیزی منتشر کرد که به جدایی و اختلاف این دو نفر بازهم دامن زد. او پس از این به ایران آمد و در بوشهر به تفریح با فامیل و آشنایان پرداخته است.

مهدی قایدی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied