شمانیوز
شما نیوز

مهدی قائدی

(ویدیو) سیر تا پیاز زندگینامه مهدی قائدی

اطلاعات موجود درباره زندگی خصوصی و خانواده ستاره معصومی محدود است. اما می‌توان اشاره کرد که همسر مهدی قائدی یک خواهر به نام پریسا دارد که بسیار شبیه به او است.

(ویدیو) سیر تا پیاز زندگینامه مهدی قائدی

به گزارش شمانیوز؛ ستاره معصومی، همسر مهدی قائدی، یکی از فوتبالیست‌های لژیونر ایرانی است. او در تاریخ ۱۰ بهمن ۱۳۷۰ در بوشهر به دنیا آمده است. پس از ازدواج با مهدی قائدی، ستاره معصومی به یکی از چهره‌های مشهور و مورد توجه در فضای مجازی تبدیل شد. در ادامه، بیوگرافی و حواشی طلاق ستاره معصومی از مهدی قائدی را بخوانید.

اطلاعات موجود درباره زندگی خصوصی و خانواده ستاره معصومی محدود است. اما می‌توان اشاره کرد که همسر مهدی قائدی یک خواهر به نام پریسا دارد که بسیار شبیه به او است. درباره میزان تحصیلات ستاره معصومی هیچ اطلاعاتی در دست نیست. همچنین آناهیتا کریمی، همسر سردار آزمون، یکی از دوستان صمیمی ستاره معصومی است. آن‌ها همیشه با هم به گردش می‌روند و انتشار عکس و فیلم‌های گردش این دو همسر فوتبالیست معروف کشورمان در دبی و سایر کشورها، بار‌ها مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.

ستاره معصومی علاقه زیادی به حیوانات خانگی، به ویژه سگ‌ها، دارد. او در اینستاگرام خود عکس‌های بسیاری از حیوانات را منتشر می‌کند. این علاقه و عشق او به سگ‌ها در بیشتر پست‌های اینستاگرامش به وضوح قابل مشاهده است. درباره شغل ستاره معصومی می‌توان گفت که در حوزه مدلینگ فعالیت می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied