شمانیوز
شما نیوز

واکنش جالب خسرو حیدری به منتفی شدن حضور استراماچونی در استقلال

خسرو حیدری، ملی‌پوش پیشین فوتبال ایران اعتقاد دارد که سرمربی جدید تیم ملی در دیدار با سوریه امروز نشان داد که قوی عمل کرده است.

واکنش جالب خسرو حیدری به منتفی شدن حضور استراماچونی در استقلال
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، خسرو حیدری درباره برتری ۵ بر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم ملی سوریه اظهار داشت: ویلموتس امروز نشان داد که قوی عمل کرده است و تیمی هجومی می‌سازد. او تیم‌های هجومی خوبی داشته است و ایران را به آنجا می‌رساند. این استارت کار بود. امروز برخی جوانان هم بازی کردند، مانند اللهیار صیادمنش، جوانی استقلالی که بازی کرد و گل زد. ان‌شاءالله تیم ملی همین‌گونه پیش برود و ما از آن حمایت می‌کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که پس از خداحافظی از فوتبال مشغول چه کاری است، گفت: می‌خواهم دوره‌های مربیگری را زود شروع کنم و به هدفم برسم.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال درباره اینکه هنوز این تیم را فراموش نکرده است،‌ تصریح کرد: استقلال خانه من است و ان‌شاءالله بتوانیم هر چه زودتر تیم را ببندیم. هواداران دوست دارند که امسال تیم خوبی داشته باشیم. مجیدی که در کادر فنی است. او کمک می‌کند که تیم خیلی خوبی بسازیم تا استقلال را به روزهای خوبش برسانیم.

حیدری درمورد به بن‌بست خوردن مذاکرات باشگاه استقلال و آندرا استراماچونی خاطرنشان کرد: از باشگاه خیلی خبر ندارم و نمی‌دانم چه کسی سرمربی تیم می‌شود. ان‌شاءالله هر کسی که سرمربی استقلال می‌شود، تیم را به روزهای خوبش برساند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied