شمانیوز
شما نیوز

خودکشی شاهرخ غلامرضا پور

جزئیات خودکشی فوتبالیست بوشهری غلامرضاپور

شاهرخ غلامرضاپور مهاجم بوشهری به دلیل خودکشی جان خود را از دست داد.

جزئیات خودکشی فوتبالیست بوشهری غلامرضاپور

به گزارش شمانیوز: این مهاجم اهل برازجان که در بوشهر جز فوتبالیست های شاخص بشمار می رفت در تیم های متعددی از جمله کشاورز برازجان، سایپا برازجان، ایرانجوان بوشهر، مس کرمان، نفت مسجدسلیمان، فجر شهید سپاسی شیراز، مس رفسنجان و آلومینیوم اراک و خوشه طلایی ساوه بازی کرده است. 

متاسفانه در مورد مرگ او خبر تاسف باری به دست ما رسیده است. خبرهایی مبنی بر اینکه شاهرخ غلامرضا پور دست به خودکشی زده است. او حتی پیش از مرگ یک استوری خداحافظی گذاشته است. شاهرخ غلامرضاپور در تیم ایرانجوان بوشهر چهره شد. او همبازی مهدی طارمی بود و نکته جالب اینکه در آن برهه از زمان خیلی ها فوتبال شاهرخ را همانند مهدی طارمی تحسین می کردند.  

شاهرخ غلامرضاپور

شمانیوز به نوبه خود این مصیبت را به جامعه فوتبال شهر برازجان و بوشهر و هم چنین خانواده اش تسلیت می گوید. روحش شاد و یادش گرامی.

شاهرخ غلامرضاپور پدیده فوتبال بوشهر که در ایرانجوان بازی‌های خوبی به نمایش گذاشت و برای گذران خدمت مقدس سربازی راهی شیراز و تیم فجر شد. وی یک بازیکن سرعتی بود که توانایی بازی در بال چپ و راست را داشت. در ایرانجوان و در سالی که مهدی طارمی در این تیم درخشید، او هم بازی‌های درخشانی انجام داد و 9 گل به ثمر رساند و به‌عنوان یک بازیکن خوب و سرعتی در این تیم به‌شمار می‌رفت. شاهرخ بازیکنی است که بعد از پایان دوران سربازی تیم‌های بزرگ لیگ برتری به‌دنبال وی می‌آیند.
شرایط غلامرضاپور طوری است که با توجه به استایل و فیزیک، سرعت خوب و حفظ توپ بالا می‌توانست در هر تیمی موفق باشد. وی یکی بوشهری‌های موفق در تیم فجر شد.

در پی راهیابی تیم پارس جنوبی جم به لیگ برتر، برای حضور قدرتمند این تیم به رقابت‌های این لیگ، جذب بازیکنان با استعداد و توانمند مورد توجه باشگاه پارس جنوبی جم قرار گرفت. بر اساس این گزارش با انعقاد قراردادهایی ۵ بازیکن بومی استان بوشهر به تیم پارس جنوبی جم پیوستند.در ادامه روند جذب بازیکن در تیم فوتبال پارس جنوبی جم نماینده استان در لیگ برتر فوتبال، علی دشتی و حسین پور امینی دو بازیکن بوشهری تیم فوتبال پارس جنوبی جم  قرار داد خود را تمدید کردند. محمدفرخنده، حمیدرضا نادری دو بازیکن زیر ۲۳ سال فصل گذشته پارس جم نیز قراردادهای خود را برای فصل بعد تمدید کردند و شاهرخ  غلامرضاپور بازیکن فصل قبل فجرسپاسی شیراز نیز به جمع طلایی پوشان پارس جم اضافه شد.ابراهیم صالحی و احسان اسدزادی دو بازیکن بومی دیگر استان بوشهر نیز با این تیم قرارداد منعقد کردند.صالحی که سابقه بازی در تیم‌های ایرانجوان بوشهر، استقلال خوزستان، بادران تهران و فجر شهید سپاسی شیراز را در کارنامه دارد، در پست مهاجم بازی می‌کند.احسان اسدزادی بازیکن فصل گذشته ایرانجوان بوشهر نیز که دو فصل در ترکیب این تیم درخشیده، به عنوان سهمیه زیر ۲۳ سال جذب پارس جنوبی جم شده است.

فوتبالیست نام آشنای برازجانی پس از آن با عقد قراردادی رسمی به نفت مسجد سلیمان پیوست. شاهرخ غلامرضا پور هافبک، مهاجم سابق باشگاه های فجر سپاسی شیراز ، ایرانجوان بوشهر و آلومینیوم اراک در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر در ترکیب نفت مسجد سلیمان بازی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied