شمانیوز
شما نیوز

توقف استقلال تهران مقابل فجر سپاسی شیراز

دیدار تیم‌های فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز و استقلال تهران در چارچوب هفته چهارم مسابقات لیگ برتر جام خلیج فارس، جمعه ۱۴ آبان ماه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد.

توقف استقلال تهران مقابل فجر سپاسی شیراز

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، این مسابقه با حاشیه های زیادی همراه بود.از جمله استفاده از داوری جوان و کم تجربه برای این دیدار حساس که عملکرد این داور بارها منجر به اعتراض شدید سرمربی و اعضای کادر فنی تیم فجر شهید سپاسی شد.

در نهایت این مسابقه با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید و تیم استقلال تهران مقابل فجر سپاسی متوقف شد. 

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز در پایان این دیدار گفت:کادرفنی استقلال صحنه گل ما را ببیند که بازیکن فجرسپاسی از بین 5 بازیکن 2 متری استقلال گلزنی کرد.

علی اصغر کلانتری اظهار داشت: شاکر خداوند هستیم زیرا در روزی که حق ما باخت نبود و با وجود اتفاقاتی که درون زمین افتاد، این امتیاز را با تلاش بچه‌ها در لحظه آخر و امیدی که آنها تا آخرین لحظه برای جبران گل‌ خورده داشتند، به دست آوردیم. شایسته نیست مسابقه‌ای که همه ایران و شاید دنیا آن را می‌بینند بخواهند به شکل دیگری تفسیر کنند.

وی ادامه داد: از قبل هم بدون غرور و اینکه بخواهیم بیشتربینی داشته باشیم گفتم فجرسپاسی تیمی نیست که هر تیمی بخواهد از آن راحت امتیاز بگیرد و به هیچ تیمی باج نمی‌دهیم. به جز گلی که در دقیقه 95 زدیم وارد مسائل دیگری نمی‌شوم.  استقلال تیم بزرگی است و همه دوستش دارند. دیدید در شیراز هم هواداران چگونه از این تیم استقبال کردند. سرمربی فجرسپاسی ادامه داد: دوست داریم تیم‌های بزرگ و پرهواداری مانند استقلال و پرسپولیس به شیراز بیایند اما وقتی تیمی مثل فجر وارد لیگ برتر می‌شود و پا به پای تیم‌های بزرگ و طراز اول کار می‌کند، نشان می‌دهد تیم ما از تیم‌های بزرگ ایران کم ندارد و واقعا خوشا به حال تلاش، تعصب و زحمتی که بازیکنان فجر تا لحظه پایانی بازی کشیدند.

کلانتری خاطرنشان کرد: بازی تنش‌هایی داشت که سبب می‌شد به تیم ما فشار بیاید و اعتراضاتی به نحوه کار داور داشته باشیم. در سر صحنه فشار خیلی زیاد است. در دو صحنه‌ای که برای حریف پنالتی گرفتند و صحنه‌ای که اعتقاد داریم باید برای ما پنالتی گرفته می‌شد، اعتراض هایی داشتیم. در ضربات کرنر درگیری زیاد است. بازیکنان همدیگر را می‌گیرند و می‌کشند.اگر اشتباه کرده باشیم از داور و کمک‌هایش عذرخواهی می‌کنم اما به نظر من یک پنالتی هم برای ما نگرفتند و امیدوارم کارشناسان بدون جانبداری از داوری آنها را بررسی کنند. 

وی ادامه داد: در صحنه‌ای هم که مهاجم ما در حال تک به تک شدن بود به جای کارت قرمز به بازیکن حریف کارت زرد دادند. اگر اعتراضی می‌کنیم چیزی جز حق خود را نمی‌خواهیم و اگر جایی اشتباه کرده باشیم می‌گویم معذرت می‌خواهم. در میانه‌های دوم کادرفنی استقلال به داور اعتراض کرد که پس از آن تمام صحنه های 50-50 به سود تیم حریف رفت.  پایاپای و جوانمردانه بازی می کردیم و بچه‌ها واقعا تمام تلاش خود را کردند. سرمربی تیم فجرسپاسی تصریح کرد: اگر در یک بازی تیمی به ما فشار بیاورد، 6-5 موقعیت گل داشته باشد و سه گل بزند به ما فشار نمی‌آید و از این موضوع ناراحت نمی‌شویم اما در مسابقه همه دیدید که استقلال فشاری نیاورد که بخواهیم دستپاچه شویم. 3-2 دقیقه پس از هر موقعیتی که استقلال روی دروازه ما داشت، فجر هم روی دروازه این تیم فرصت ایجاد کرد. موقعیت‌های وحشتناک و خطرناک روی دروازه‌ها نداشتیم. 

کلانتری افزود: شاید از استقلال بیشتر از تمام تیم‌ها توقع داشتند زیرا فکر می‌کردند این تیم که سه برد دارد، راحت به اینجا می‌آید تا فجر دستش را بالا ببرد و 4-3 گل بخورد.توانستیم گل تساوی را در لحظات پایانی بزنیم و شاکر خداوند هستیم.

وی در مورد عملکرد تیم داوری مسابقه گفت: اگر در صحنه گل استقلال که به آن اعتراض داشتیم بازیکن من یار حریف را گرفت قضاوت را به کارشناسان می‌سپارم در آن صحنه معترض شدم و کارت زرد دریافت کردم اگر کارشناسان گفتند کلانتری اشتباه کرده همین جا معذرت‌خواهی می‌کنم اما در صحنه‌ای که اعتقاد داریم برای ما پنالتی نگرفتند بازیکن حریف پای مهاجم ما را زد اگر چنین صحنه‌ای روی دروازه تیم ما ایجاد می‌شد آن را پنالتی نمی‌گرفتند؟

در صحنه دیگر بازیکن فجر را در موقعیت یک در مقابل یک زدند اما داور به جای نشان دادن کارت قرمز به مدافع استقلال فقط کار زرد داد.اعتراضات ما به این صحنه‌ها طبیعی بود.

سرمربی فجر سپاسی در خصوص اینکه آیا نفرات مصدوم این تیم به دیدار بعدی می‌رسند پاسخ داد: امیدوارم در تعطیلات لیگ برتر شهرام گودرزی، خاقانی و همچنین فرزان دانا که پس از بازگشت از تیم امید همچنان مصدومیت دارد به ما برسند امیدواریم آسیب‌دیدگی زانو دانا رفع شود تا با اضافه شدن این نفرات تیم کامل‌تری شویم.

وی در خصوص وضعیت چمن ورزشگاه حافظیه گفت: از مسؤولان به دلیل تلاشی که برای آماده‌سازی چمن انجام دادند تشکر می‌کنم اما وضعیت زمین اینگونه است و راه دیگری نداریم. نمی‌دانم چه زمانی قرار است وضعیت ورزشگاه پارس درست شود و پیگیر این موضوع نبودم اگر تا نیم‌فصل آماده شود و به دست ما برسد در آن بازی خواهیم کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied