شمانیوز
شما نیوز

گوشی سامسونگ

قیمت گوشی سامسونگ امروز 1 آذر | جدول قیمت گوشی سامسونگ

امروز (سه شنبه 2 آذر ماه) قیمت انواع گوشی سامسونگ در بازار آزاد تهران، اعلام شد.

 قیمت گوشی سامسونگ امروز 1 آذر | جدول قیمت گوشی سامسونگ

به گزارش خبرنگار شما نیوزگوشی سامسونگ در ایران طرفداران بسیاری دارد. گوشی سامسونگ در ایران، پُر فروش ترین گوشی بازار است. گوشی سامسونگ از امکانات و کیفی مناسبی برخوردار است و برای همین، توانسته است که رضایت مشتریان را به دست بیاورد. گوشی سامسونگ تاکنون، تواسته است که به پیشرفت های قابل قبولی در بازارهای جهانی دست پیدا کند. گوشی سامسونگ در حال حاضر از جایگاه مناسبی بین مردم جهان برخوردار است و این توانایی را دارد که از رقیب های خود سبقت بگیرد و سهم بیشتری از بازار جهانی را به دست بیاورد.
شما در جدول زیر می توانید قیمت انواع گوشی سامسونگ در بازار را مشاهده کنید:

قیمت گوشی سامسونگ

تاریخچه گوشی سامسونگ

شرکت سامسونگ الکترونیکس از سال ۱۹۷۷ فعالیت خود را در سئول، پایتخت کره جنوبی آغاز کرد. این شرکت در سال ۱۹۸۸ پس از دو سال تحقیق و توسعه، گوشی ناموفق SH-100 را روانه بازار کرد. شرکت کره‌ای از آن زمان تا سال ۲۰۰۹ توفیق چندانی در زمینه‌ی تولید موبایل به دست نیاورد. در سال ۲۰۰۹ اولین موبایل سامسونگ با نام سامسونگ گلکسی رونمایی شد تا آغازی بر اوج گیری سامسونگ در دنیای موبایل باشد. شاید به همین دلیل باشد که دیگر هیچ‌وقت گلکسی از نام گوشی های سامسونگ حذف نشد.
غول کره‌ای دنیای فناوری در سال ۲۰۱۰ سامسونگ گلکسی S را به عنوان اولین کهکشانی این سری رونمایی کرد. گلکسی اس از نمایشگر ۴ اینچی سوپر امولد و پردازنده‌ی اگزینوس ۳ بهره می‌برد. سال بعد گلکسی اس ۲ با اندروید ۲.۱ از راه رسید، این گوشی یک نسخه‌ی مخصوص بازار آمریکا با پردازنده‌ی اسنپدراگون اس ۳ نیز داشت.
سامسونگ به‌منظور فروش بهتر در بازارهای مختلف همواره دو نسخه از پرچمدارهای خود، یکی با پردازنده‌ی اگزینوس و دیگری با پردازنده‌ی کوالکام، تولید و عرضه می‌کند. عموما در مدل‌هایی که با دو پردازنده عرضه می‌شوند مدل اسنپدراگون به بازار خاصی مثل آمریکای شمالی اختصاص دارد و کمتر در ایران چنین مدل‌هایی یافت می‌شود.
گلکسی اس ۳ اولین گوشی موبایل سامسونگ از سری اس با نمایشگر HD بود. سال بعد گلکسی اس ۴ یکی از پر امکانات‌ترین گوشی‌های زمان خود لقب گرفت. کره‌ای ها در کنار سری S، سری نوت را نیز گسترش دادند. ویژگی اصلی این سری نسبت به سری اس، نمایشگر بزرگتر و پشتیبانی گوشی‌های نوت از قلم لمسی بود. گلکسی نوت ۳ با همین ویژگی‌ها یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ شد. مدل‌های اخیر سری نوت و اس شباهت‌های بسیار زیادی به یکدیگر دارند و به جز زبان طراحی، اصلی‌ترین وجه تمایز به وجود S Pen در سری نوت خلاصه می‌شود.

اطلاع از کشور سازنده گوشی سامسونگ

گوشی های سامسونگ در کشورهای مختلفی تولید می‌شوند. برند کره‌ای علاوه بر کره در کشورهایی مانند چین، هند، مالزی و... خط تولید گوشی موبایل دارد. با این‌که محصول خروجی تمام این خطوط از کیفیتی برابر برخوردار است و شرکت‌های بزرگی همچون سامسونگ از سیستم کنترل کیفیت یکسانی بهره می‌برند اما بسیاری از خریداران گوشی های سامسونگ مایل هستند بدانند که گوشی سامسونگ آن‌ها در کدام کشور تولید شده و برای عرضه در کدام بازار است.
این اطلاعات به ترتیب از ارقام آخر سریال گوشی و مدل نامبر قابل استخراج هستند؛ اما برای راحتی کار می‌توانید به سایت imei.info مراجعه کنید. با ورود به بخش Check IMEI در این سایت و وارد کردن سریال گوشی سامسونگ می‌توانید به راحتی اطلاعات دقیقی از جمله کشور سازنده، بازار عرضه و حتی تاریخ تولید دستگاه را به دست بیاورید.
در صورتی که گوشی سامسونگ مد نظر شما برای بازاری غیر از خاورمیانه عرضه شده باشد، خبری از منوی فارسی در آن نخواهد بود. بنابراین، اگر به وجود منوهای فارسی در گوشی سامسونگ اهمیت می‌دهید، باید یکی از رام‌های ایران، امارات، هند یا عربستان را روی گوشی فلش کنید.

نکات مهم هنگام خرید گوشی سامسونگ

برند مطرح سامسونگ در ایران واردکنندگان رسمی متعدد و فعالی دارد که معمولا با فاصله‌ی کمی پس از عرضه‌ی جهانی گوشی های جدید سامسونگ، در کشورمان قابل خرید می‌شوند. چنان‌چه هنگام خرید گوشی های سامسونگ، نسخه‌ی دارای گارانتی را تهیه کنید می‌توانید از مواردی مانند اصل بودن گوشی و رجیسترشده بودن آن مطمئن باشید. اما اگر به هر دلیل خرید گوشی‌های موسوم به مسافری که به صورت غیررسمی وارد شده‌اند را ترجیح می‌دهید، بهتر است نکات زیر را مدنظر قرار دهید.

رجیستری و مشکل سریال تغییر یافته

محدودیت‌های اخیر کمیته‌ی رجیستری باعث شده است، کد رجیستری به راحتی برای فروشندگان غیررسمی قابل وصول نباشد. بنابراین، تعدادی از آن‌ها به تغییر سریال گوشی‌ها روی آورده‌اند.
برای اطمینان از اصل بودن گوشی و رد احتمال چنج شدن یا تغییر سریال آسان‌ترین راه بررسی سریال گوشی و سریال مندرج روی جعبه‌ی آن است. برای این کار کد دستوری *#06# را در شماره‌گیر گوشی وارد کنید تا سریال یا سریال‌های گوشی سامسونگ خود را مشاهده کنید. در صورت عدم همخوانی شماره‌های مشاهده شده در این بخش با شماره‌های روی جعبه، بهتر است از خرید آن صرف نظر کنید؛ زیرا طبق اعلام سایت همتا، گوشی‌های دارای شناسه جعلی ظرف مدت کوتاهی شناسایی و تمامی خدمات اپراتوری آن‌ها لغو خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied