شمانیوز
شما نیوز

طناز طباطبایی همه رو غافلگیر کرد!+عکس

به تازگی عکسی از طناز طباطبایی منتشر شده که لباس نامتعارف او در تردد عمومی خیلی ها را شوکه کرده است .

طناز طباطبایی همه رو غافلگیر کرد!+عکس

به گزارش سایت رصد ورزشی :طناز طباطبایی بازیگر کم حاشیه ایی است که اخیرا در فضای مجازی سروصدای زیادی به راه انداخته است. عکسی از طناز طباطبایی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده که واکنش های زیادی را از سوی کاربران داشته است.طناز طباطبایی در برابر این شایعات سکوت اختیار کرده و هیچ واکنشی نشان نداده است. در ادامه عکس نامتعارف از طناز طباطبایی را میبینید.

طناز طباطبایی

بیوگرافی طناز طباطبایی

طناز طباطبایی در سال 1362 هجری شمسی چشم به جهان گشود و اکنون در سن 35 سالگی به سر می برد. استاد بیوگرافی طناز طباطبایی بازیگری را یک حرفه خونی می داند و برایش زحمات بسیاری کشیده است. در این پست سماتک عکس های جدید طناز طباطبایی را گردآوری کرده است.او فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال 1383 با فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدر عاملی که در فیلم به اسم خودش اولین حضورش را در فیلم های سینمایی رقم زد.

طناز طباطبایی در 20 اردیبهشت 1362 در محله ی نیاوران متولد شد و یک خواهر دارد که بزرگتر از اوست. طناز مجرد است و با موسیقی آشنایی دارد و گیتار می زند ،مدتی هم کار نقاشی میکرد ،پدرش نیز در زمینه ی موسیقی فعالیت دارد.

طناز طباطبایی از سال 1380 وارد عرصه بازیگری شد و در کلاس‌های آزاد بازیگری هیوا فیلم توانست دوره بازیگری را بگذراند. پس از یک ماه برای بازی در مجموعهٔ جوانی انتخاب شد. اما اولین فیلم سینمایی او دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدر عاملی بود که در فیلم به اسم خودش اولین حضورش را در فیلم‌های سینمایی رقم زد. به جز بازیگری در عرصه‌های دیگر از جمله موسیقی و نقاشی هم فعالیت داشته‌است.طناز طباطبایی فارغ التحصیل کارگردانی تئاتر می باشد. او در کلاسهای آزاد بازیگری شرکت کرده بود که هنوز یک ماه از کلاسهایش نگذشته بود برای بازی در جوانی انتخاب شد و اولین بازی خود را در سال 80 انجام داد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • حسن

    ناز شده