شمانیوز
شما نیوز

فرهاد مجیدی | قرارداد فرهاد مجیدی | اخبار فرهاد مجیدی | استوری فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی در رختکن منفجر شد | خون فرهاد مجیدی به جوش آمد

فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال پس از نمایش پرانتقاد آبی‌پوشان برابر نود ارومیه از عملکرد شاگردانش به شدت انتقاد کرد.

فرهاد مجیدی در رختکن منفجر شد | خون فرهاد مجیدی به جوش آمد

به گزارش گل کوچیک، فرهاد مجیدی روز گذشته لحظات بسیار سختی را سپری کرد. شاگردان فرهاد مجیدی شب گذشته در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی کشور جدالی نفسگیر را تجربه کردند. فرهاد مجیدی برای این بازی تصمیم گرفت به بسیاری از ستارگان تیم خود استراحت دهد. تصمیم که به شدت برای فرهاد مجیدی استرس زا شد. استقلال تا دقیقه 88 برابر حریف خود در استادیوم آزادی عقب بود و در آستانه حذف قرار داشت. شاگردان فرهاد مجیدی در نهایت در ضربات پنالتی تیم دسته دومی نود ارومیه را شکست دادند.

نمایش استقلال بسیار پرانتقاد بود. آبی‌پوشان آنقدر بد کار کردند که فرهاد مجیدی سرمربی این تیم در کنفرانس خبری بعد از بازی از هواداران تیمش عذرخواهی کرد.

مجیدی در رختکن هم از خجالت بازیکنان درآمد و از عملکردشان انتقاد کرد. او در بخشی از صحبت‌هایش به بازیکنان گفت: با این بازی «گَندی» که زدید نمی‌دانم چطور به کنفرانس خبری بروم. این پیراهن تن خیلی‌ها بوده و امروز در اختیار شما قرار گرفته است. بهتر است قدر این پیراهن و جایگاهی را که دارید، بدانید. امروز نباید بازی به ضربات پنالتی کشیده می‌شد. ما باید پاسخگوی هواداران باشیم.

استقلال جمعه سوم دی ماه در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر در مشهد به مصاف پدیده خواهد رفت.

فرهاد مجیدی سرمربی آبی ها بعد از برد تیمش در ضربات پنالتی مقابل نود ارومیه در شرایطی که مشخص بود فشار زیادی را تحمل کرده به نشست خبری رفت و درباره مسابقه صحبت کرد.

او در ابتدای صحبت هایش گفت: رویم نمی‌شد به نشست خبری بیایم. لازم می‌دانم از هواداران استقلال بابت عملکرد امروز تیم عذرخواهی کنم. به بازیکنانم گفته بودم اگر تیم حریف را دست کم بگیریم لطمه خواهیم خورد و این اتفاق هم افتاد.

سرمربی استقلال حرف هایش را اینطور ادامه داد:‌ما از فرصت های گلزنی استفاده نکردیم و بعد تیم نود به گل رسید. کار برایمان بسیار سخت شد. خداراشکر می‌کنم که توانستیم پیروز شویم. مجددا از هواداران استقلال بابت عملکرد تیمم عذرخواهی می‌کنم.

مجیدی درباره اینکه بازیکنان اصلی تیمش را از لیست خط زد و آنها را روی نیمکت هم نداشت تا بتواند از آنها در نیمه دوم استفاده کند، تاکید کرد: تنها دلیلی که باعث شد ما به بازیکنان استراحت بدهیم، پایین آمدن سطح تمرینی و بازی شان بود. 3، 4 بازیکن ما در مرز آسیب دیدگی بودند و به همین خاطر خواستیم به آنها استراحت بدهیم.

سرمربی استقلال همچنین گفت: با توجه به اینکه بازی ها 4، 5 روز یکبار برگزار می‌شود، خواستیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم. با اینحال به بازیکنان گفته بودیم که در جام حذفی در همه جای دنیا این اتفاق می‌افتد که تیم های دسته دومی و سومی مقابل تیم های دسته یکی و دسته برتری پیروز می‌شوند. خوشبختانه این اتفاق نیفتاد اما از عملکرد بازیکنانم اصلا راضی نیستم.

مجیدی در ادامه افزود: بازهم می‌گویم رویم نمی‌شد به کنفرانس خبری بیایم اما برای اینکه از هواداران استقلال عذرخواهی کنم، به اینجا آمدم. افت بازیکنان خیلی بالا بود، ترجیح دادیم استراحت کنند تا دچار مصدومیت نشوند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکرد مهاجمان تیمش از جمله قاسمی‌نژاد رضایت دارد، گفت: من کلی صحبت می‌کنم. اگر تیم خوب بازی نکرده، مقصر اصلی‌اش من هستم. درباره شخص یا بازیکن صحبت نمی‌کنم. مقصر اصلی عملکرد نه چندان خوب تیم سرمربی است و من هم از هواداران عذرخواهی کردم. انشاالله تمرکزمان را روی بازی با شهرخودرو می‌گذاریم تا بتوانیم 3 امتیاز آن مسابقه را به دست بیاوریم.

کلافگی فرهاد مجیدی

سرمربی استقلال که در کنار زمین ۱۲۰ دقیقه بازیکنانش را به بازی سرعتی و رو به جلو ترغیب می‌کرد در نهایت از تونل وحشت سلامت گذشت و در دور اول جام حذفی مغلوب حریف کم نام و نشانش نشد.

فرهاد مجیدی در پایان مسابقه به سمت بازیکنان نود رفته و به آنها آفرین گفته بود، در نشست مطبوعاتی ضمن عذرخواهی از طرفداران از نمایش تیمش انتقاد کرد.

این تصاویری از حاشیه مسابقه از لنز دوربین امیرحسین خیرخواه است که کلافگی مجیدی را در کنار گابریل پین دستیار ایتالیایی اش نشان می‌دهد. البته مسابقات حذفی همواره همراه با شگفتی است و اتفاقاتی از این دست در آن دور از ذهن نیست.

 

 

استرس‌ وریا غفوری برای صعود

وریا غفوری کاپیتان استقلال از روی سکوها نظاره گر پیروزی سخت تیمش برابر نود ارومیه بود.

کسی انتظار نداشت که استقلال برابر تیم دسته دومی نود ارومیه اینقدر سختی بکشد ولی این اتفاق رخ داد و در روزی که فرهاد مجیدی به تیم دومش بازی داده بود، در میان انبوهی از موقعیت های متفاوت، آبی پوشان در ضربات پنالتی از سد حریف خود گذشتند.

در ابتدای بازی، صالح مصطفوی کمک مربی استقلال در کنار وریا غفوری نشست و با در دست داشتن دفترچه یادداشتی، نظاره گر عملکرد آبی ها درون زمین بود ولی قطعا هر دوی آنها تصورش را نمی کردند که تیمشان تا این اندازه دچار مشکل و چالش شده و نهایتا در ضربات پنالتی موفق به کسب پیروزی شود.

وریا غفوری که در بازی با صنعت نفت دچار مصدومیت شد، 3 دیدار برابر پرسپولیس، پیکان و سپاهان را از دست داد و امروز نیز در تقابل با نود ارومیه غایب بود و از روی سکوها عملکرد هم تیمی هایش را تماشا می کرد. شاید او خودش را برای یک پیروزی پرگل آماده کرده بود اما در لحظات پایانی بازی می شد استرس حذف را در چهره او مشاهده کرد.

کاپیتان استقلال در ابتدا بازی را با آسودگی خیال تماشا می کرد اما رفته رفته و در ادامه بازی زمانی که کار برای گلزنی گره خورد، با استرس بازی را دنبال می کرد. او در زمان ضربات پنالتی تا پای نرده ها نیز آمد و در حالیکه سرپا ایستاده بود، دقایق حساس و نفس گیر ضربات پنالتی را دنبال می کرد که سرانجام با خیر و خوشی برای آنها به پایان رسید.

انتظار می رود که غفوری بتواند پس از این بازی به تمرینات تیم اضافه شده و برای دیدار با پدیده در دسترس فرهاد مجیدی قرار بگیرد. با وجود پیروزی برابر پیکان و سپاهان، اما غیبت وریا در دیدارهای اخیر کاملا حس شده است و هواداران برای بازگشت او لحظه شماری می کنند.

آمار عجیب استقلال برابر نود؛ 52 شوت!

استقلال در دیدار برابر نود ارومیه 52 بار به سمت دروازه حریف شوت زد ولی تنها یک بار به گل رسید.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال تا یک قدمی حذف از رقابت های جام حذفی پیش رفت ولی در نهایت این آرمان رمضانی بود که در دقیقه 88 توانست با گلی حیاتی، تیم فرهاد مجیدی را از خطر حذف نجات دهد و در نهایت آبی پوشان با پیروزی در ضربات پنالتی، راهی مرحله یک هشتم نهایی این پیکارها شدند.

نکته عجیب و غیرقابل باور بازی، موقعیت پرشمار و پرتعدادی است که استقلال در این بازی از دست داد. شاگردان مجیدی بارها و بارها تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش می رفتند ولی توپ های آنها راهی به درون دروازه حریف پیدا نمی کرد.

رضا منصوری دروازه بان نود در تقابل با مهاجمان استقلال روز بسیار خوبی را سپری کرد. او 8 سیو خوب و ارزشمند داشت و اگر درخشش او نبود، قطعا تیم مجیدی با یک پیروزی پرگل زمین بازی را ترک می کرد. او یکی از موانع استقلال در راه رسیدن به گل بود و بارها با مهار فرصت های گلزنی آبی ها از جمله شوت های آقاسی مانع از گلزنی تیم مجیدی شد. منصوری در وقت های اضافه با واکنشی دیدنی ضربه سر گلزن آبی ها را مهار کرد ضمن اینکه یک مرتبه شوت آرمان رمضانی به تیر دروازه برخورد کرد.

البته استقلالی ها بارها و بارها درون محوطه جریمه صاحب فرصت شدند که با وجود داشتن فرصت مناسب، قادر به گشودن دروازه میهمان نبودند. ضربات سر خاقانی، مرادی، چشمی راهی به درون چارچوب نداشت و محمدرضا آزادی نیز چند موقعیت خوب را در دهانه دروازه داشت که یکی از آنها از روی خط برگردانده شد و یکی دیگر را نیز در مقابل دروازه به آسمان کوبید.

به طور کلی استقلال در این بازی آمار عجیب و استثنایی 52 شوت را به ثبت رساند. البته نکته منفی این آمار این است که 40 مورد از این شوت ها به خارج از چارچوب زده شد و تنها 12 مورد از آنها درون چارچوب بود. ضمن اینکه آبی ها 917 پاس به همدیگر دادند که 773 مورد آن معادل 85 درصد صحیح بود.

استقلال در این بازی کاملا یکطرفه 75 درصد مالک توپ بود، 18 بار به روی دروازه نود کرنر زد و 12 فرصت گلزنی داشت که از این موقعیت ها تنها یک بار به گل رسید که این همه فرصت سوزی می تواند باعث نگرانی هواداران شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied